|
_Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Өміртай Аружан Мұратбекқызы |
|
|
Күні: |
30.01.2025ж |
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәліметтер типтерін жіктеу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу;
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде айнымалылар қабылдайтын деректердің түрлерін біледі. Программалар құрастыру барысында деректердің түрлерін жіктейді. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Заң және тәртіп құндылығы
|
Дәйек сөз - Әділет жолы- адал жол - заң және құқық нормаларын білу; - өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау; - қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу; |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. https://wordwall.net/resource/27632845/мәліметтер-типтері
|
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады |
ҚБ:: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10 мин 20 мин |
Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс
Кортеж –тізімдерге ұқсасмәліметтердің бір түрі. Кортеж кәдімгі жақша ішінде үтірлермен бөлінген мәндер қатарынан тұрады. Тізімдер мен кортеждердің арасындағы басты айырмашылық- кортеж элементтерін өзгерту мүмкін еместігі. Практикалық жұмыстар. Жұптық жұмыс. №1тапсырма: Аят -16 жаста, Аяжан -17 жаста, Азат-1 жаста. Есімдері мен жасын экран бетіне шығаратын сөздік құрыңдар.
Жеке тапсырма:
Бекіту сұрақтары https://learningapps.org/8842006
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл.
Постер қорғайды. Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
Деректер типін анықтайды
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. -Берілген тапсырманы орындайды -программасын жазады; -программаны тексереді; . . |
Жалпы - 2 балл. Жалпы – 4 балл. Жалпы -4 балл. 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады |
Презентация, оқулық Оқулық, жұмыс парағы |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: 1 101 бет Үй тапсырмасын орындау |
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәліметтер типтерін жіктеу
Мәліметтер типтерін жіктеу
|
_Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Өміртай Аружан Мұратбекқызы |
|
|
Күні: |
30.01.2025ж |
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәліметтер типтерін жіктеу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу;
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде айнымалылар қабылдайтын деректердің түрлерін біледі. Программалар құрастыру барысында деректердің түрлерін жіктейді. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Заң және тәртіп құндылығы
|
Дәйек сөз - Әділет жолы- адал жол - заң және құқық нормаларын білу; - өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау; - қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу; |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. https://wordwall.net/resource/27632845/мәліметтер-типтері
|
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады |
ҚБ:: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10 мин 20 мин |
Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс
Кортеж –тізімдерге ұқсасмәліметтердің бір түрі. Кортеж кәдімгі жақша ішінде үтірлермен бөлінген мәндер қатарынан тұрады. Тізімдер мен кортеждердің арасындағы басты айырмашылық- кортеж элементтерін өзгерту мүмкін еместігі. Практикалық жұмыстар. Жұптық жұмыс. №1тапсырма: Аят -16 жаста, Аяжан -17 жаста, Азат-1 жаста. Есімдері мен жасын экран бетіне шығаратын сөздік құрыңдар.
Жеке тапсырма:
Бекіту сұрақтары https://learningapps.org/8842006
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл.
Постер қорғайды. Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
Деректер типін анықтайды
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. -Берілген тапсырманы орындайды -программасын жазады; -программаны тексереді; . . |
Жалпы - 2 балл. Жалпы – 4 балл. Жалпы -4 балл. 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады |
Презентация, оқулық Оқулық, жұмыс парағы |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: 1 101 бет Үй тапсырмасын орындау |
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз


















