|
_Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Жаңыл Қайсарқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру. Жобалық жұмыс |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде айнымалылар қабылдайтын деректердің түрлерін біледі. Программалар құрастыру барысында деректердің түрлерін жіктейді. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Жасампаздық және жаңашылдық құндылығы
|
Дәйек сөз – Өнерлі бала ойлы бала. - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10 мин 20 мин |
Жобалық жұмыс Жобалық жұмыстың мақсаты: Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу. Жұмыс барысы:
|
Оқушылар мұғалімнің түсіндіргенін мұхият тыңдап ережелерін дәптерге жазып алады. Дескриптор: Жалпы - 1 балл. -Берілген тапсырманы орындайды -программасын жазады; -программаны тексереді; Дескриптор: Жалпы - 1 балл. -Берілген тапсырманы орындайды -программасын жазады; -программаны тексереді; .
|
Сабаққа қатысып отырған оқушыларға жарайсың дұрыс айтасың деп қолдау көрсету 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады |
Презентация, оқулық Оқулық, жұмыс парағы |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: 1 112 бет Үй тапсырмасын орындау |
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру
Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру
|
_Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Жаңыл Қайсарқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру. Жобалық жұмыс |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде айнымалылар қабылдайтын деректердің түрлерін біледі. Программалар құрастыру барысында деректердің түрлерін жіктейді. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Жасампаздық және жаңашылдық құндылығы
|
Дәйек сөз – Өнерлі бала ойлы бала. - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10 мин 20 мин |
Жобалық жұмыс Жобалық жұмыстың мақсаты: Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу. Жұмыс барысы:
|
Оқушылар мұғалімнің түсіндіргенін мұхият тыңдап ережелерін дәптерге жазып алады. Дескриптор: Жалпы - 1 балл. -Берілген тапсырманы орындайды -программасын жазады; -программаны тексереді; Дескриптор: Жалпы - 1 балл. -Берілген тапсырманы орындайды -программасын жазады; -программаны тексереді; .
|
Сабаққа қатысып отырған оқушыларға жарайсың дұрыс айтасың деп қолдау көрсету 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады |
Презентация, оқулық Оқулық, жұмыс парағы |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: 1 112 бет Үй тапсырмасын орындау |
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз
















