Тақырыбы: Мамандық деген
не?
Мақсаты: -”Мамандық “ құндылығы туралы
түсініктерді кеңейту. Мамандық таңдау, оның нәтижесіндегі еңбек
қуанышы туралы ұғым беру.
Міндеттері: -
мамандық таңдаудың негізгі шарттарын
таныту.
- Мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға,
еңбек қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға
жетелеу.
- Еңбекқорлыққа, еңбекті қадірлей білуге,
табысты болуға тәрбиелеу.
Әл -
Фараби
Ісім оңсын
десеңіз,
Сол істің маманы
болыңыз.
Даңқым шықсын
десеңіз,
Көпшіліктің адамы
болыңыз.
Мамандық
дегеніміз не?
Оқушылардың
пікірлері сұралады
• - Біздің
болашағымыз – біздің
мамандығымызда;
• - адамның
болашаққа апаратын жолы;
• - адамның
алдағы уақытқа қойған мақсатының
бірі;
• - мамандық бойынша адам жұмыс
істейді;
• - оқуды бітіргеннен кейін таңдайтын
мамандық;
• - ол белгілі бір кәсіпке ие болу бейіндігі,
ұнату, таңдау, арманыңды іске
асыру;
• - мамандық сөзі ол жұмыспен
сипатталады;
• - келешекке қойған жоспары, мамандығын
ойдағыдай бітірсе, игерсе сол
• - адам жаны
қалаған қабілеті бар кәсіпкерлік жұмыспен
айналысады.
Әңгімелесу
- Адам өз мамандығын таңдаған кезде, нені
басшылыққа алу керек деп
ойлайсыңдар?
- жақсы маман болуы үшін адам нені білуі және
нені үйренуі қажет?
- Сен қандай
маман болуды армандайсың?
Неліктен?
- Адам өзін белгілі бір мамандыққа қашан,
қалай дайындауы керек деп
ойлайсыңдар?
- Адам бірнеше мамандықты меңгерсе, оның
өмірі қандай болады деп
ойлайсыңдар?
- Қай уақытта адам өз еңбегінің жемісін көре
алады?
Жұмбақтар шешу:
Үлгілерге қараймын,
Үй
іргесін қараймын.
Өрнектерді оямын,
Терезесін қоямын. (Құрылысшы)
Елде сақтап амандық,
Емдеп жұртты аман қып.
Қуантады қашан да,
____________
мамандық (Дәрігерлік)
Денсаулығын баланың,
Бенсаулығын ананың.
Денсаулығын қарттың да,
Қамқорлыққа алады.
Өндіріске көптеген
Өрісі мол ток берген.
ГРЭС, ГЭС-тер жұмысын
Мен
арқылы өткерген. (Инженер)
Бойында шымыр алаулаған жалын,
Жақсылық жайы толғандырған
жанын.
Ізгілік үшін бар ғұмырын арнап,
Ойлаумен жүр басқалардың
қамын,(Милиционер)
Елім деп соғады жүрегім,
Ұлы
Отанның түлегі.
Ол
ел –қорғаның, Тыным таппай жүреді (Сақшы )
Қуантады халықты, Асыға оны
күтеміз.
Жақсылық хабар әкеліп,
Алыс -жақын туыстан.
.(Пошташы)
Оқу- білім арнасы,
Кім
ол- оның анасы.
Дамытады ол адамның,
Ақыл- ойын, санасын.(Ұстаз)
«Әріпті
мамандық»- ойыны.
Әр топқа бір әріптен беріледі. Қай топ сол
әріптен басталатын мамандық аттарын көп тапса, сол топ жеңіске
жетеді. Сонымен қатар өздері тапқан мамандықтарының қыр - сырын
айту керек.
І - топ: «А», ІІ - топ: «К», ІІІ - топ:
«Ж»
3. «Ең жақсы» ойыны.
Қатысушылар екі командаға бөлінеді. Әрбір
командаға мынадай нұсқау беріледі, оқушылар берілген мінездеме қай
мамандыққа сай екендігін айтулары керек. Мысалы, ең ақшасы көп
мамандық. Қай мамандық ең ақшалы болып табылады.
Қатысушыларға келесі мамандық мінездемелері ұсынылады:
Ең ақшасы көп - бухгалтер, экономист.
Ең жасыл - эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші.
Ең тәтті - аспазшы, кондитер.
Ең күлкілі - клоун, карикатурашы.
Ең жауапты - сот, бухгалтер.
Ең салмақты - мұғалім, заңгер.
Ең қарым - қатынасы күшті - бизнесмен
Осымен «Мамандық деген
не?» атты әңгіме аяқталды.
Тыңдағандарыңызға көп рахмет! Сау
болыңыздар!
.