Мамандық неден басталған?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мамандық неден басталған?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандық неден басталған?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8- бөлім. Болашақ мамандықтары А. Машанов «Жер астына саяхат»

Педагогтың Т.А.Ә.


Күні:


СЫНЫП: 6

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Мамандық неден басталған? 2-сабақ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары :

6.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру

6.1.4.1 - әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау;

Сабақтың мақсаттары

тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап береді;

әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасайды;

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу

«Есімдер аллитерациясы» әдісі арқылы сыныпта, оқушылар арасына ынтымақтастық орта орнату.

Орындалуы: әр оқушы өзінің есімінің алғашқы әрпінен басталатын жағымды қасиеттерін айтады. Мысалы: Сәуле сүйкімді; Қайрат қажырлы; Бақыт – байыпты; Серік - сергек. Ұлжан - ұқыпты.

Суретке қарап ойлаң және назарыңды келесі сілтемедегі бейнебаянға аудар.https://www.youtube.com/watch?v=D5Pds2N12Cg

Бүгін сабақта өзің бейнебаяннан көргендей қаланың қызу өмірі туралы мәлімет алатын боласың.

Оқушылар сәлемдеседі, сабаққа дайындалады.


Оқушы өзінің есімінің алғашқы әрпінен басталатын жағымды қасиеттерін айтады.





«Есімдер аллитерациясы» әдісі


https://www.youtube.com/watch?v=D5Pds2N12Cg


Сабақтың ортасы


Жазылым. 7-тапсырма. Мәтіндегі етістіктердің қай шақта тұрғанын анықта. Кестені толтыр.

Осы шақ

Өткен шақ

Келер шақ





Дескриптор:

  • Мәтіндегі етістіктердің қай шақта тұрғанын анықтап, кестені толтырады.

Жазылым. 8-тапсырма.

Топтық жұмыс.Мәтіндегі негізгі және қосалқы ойды анықтандар.Мәтін мазмұны бойынша әр абзацқа тақырып қойындар.Тірек сөздерді анықтандар «Оймоншақ» тәсілімен мәтінді баяндандар​.

Дескриптор:

  • Топтық тапсырманы орындайды.

АЙТЫЛЫМ. 9-тапсырма. Суреттердегі жан-жануардың

қайсысы мəтінде айтылған? Үлгінінегізге алып, олардың қимыл-әрекетінүш шақта жаз.

Үлгі: Кит теңізде жүзді. Кит теңізде

жүзіп жүр. Кит теңізде жүзер.

Дескриптор:

  • Үлгіні негізге алып, олардың қимыл-әрекетін үш шақта жазады.

АЙТЫЛЫМ 10-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, төмендегі пікірдің қайсысын қолдайтынынды айт. Себебін түсіндір.

1. Табиғатты адам ешқашан бағындыра алмайды.

2. Табиғатты тануға ұмтылыс әртүрлі мамандықтардың тууына әкелді

3. Табиғат адамға түгел бағынды.

4.Табиғатпен тіл табысу ғана адамды бақытты етеді.

5. Табиғат- ана, сондықтан оны құрметтеу керек!

Дескриптор:

  • Мәтінге сүйеніп, төмендегі пікірдің қайсысын қолдайтынынды айтып, себебін түсіндіреді.

Мәтіндегі етістіктердің қай шақта тұрғанын анықтап, кестені толтырады.






Топтық тапсырманы орындайды.





Үлгіні негізге алып, олардың қимыл-әрекетін үш шақта жазады.







Мәтінге сүйеніп, төмендегі пікірдің қайсысын қолдайтынынды айтып, себебін түсіндіреді.

ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!



ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!


Кесте









Топтық жұмыс







Оқулық










Оқулық

Сабақтың соңы

Жазылым. 11-тапсырма.

Әр ұяға табиғатпен байланысты мамандықтарды үш - үштен жаз. Кластерді толтыр.

Дескриптор:

Әр ұяға табиғатпен байланысты мамандықтарды үш - үштен жазып, кластерді толтырады.

Жазылым. 13-тапсырма.

«Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жазбаша жауап беріңдер.

1. Бүгін не үйрендіңдер?

2. Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?

3. Келесі сабақта қандай мәселелерге баса назар аудару керек?​

Үй тапсырмасы:

7 – бет, 12-тапсырма.

Әр ұяға табиғатпен байланысты мамандықтарды үш - үштен жазып, кластерді толтырады.














Сұрақтарға жазбаша жауап береді.





Үй тапсырмасын күнделікке жазады.

ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!


Кластер

















Сұрақтар





Күнделік














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі