Мамандық-өмір
бастауы
Білімділік:Оқушыларға болашақ мамандық және оқу бағдарын
таңдауда көмектесу,мамандық әлемі және оның ерекшеліктері туралы
дүниетанымын кеңейту.
Дамытушылық:Оқушылардың өмір туралы,мамандықтар туралы
көзқарасын дамыту,алдағы уақытта мамандық таңдауда дұрыс жолда
болуына себепкер болу,таңдаған мамандығына өз бейімділігі мен
қабілетіне сәйкес келуін нақтылау,өз-өзін танудың жалпы әзірлігін
қалыптастыру.
Тәрбиелік:мамандық таңдау мәселесін белсенді
арттыру,мамандық әлемі туралы ақпарат алу арқылы және өзін тану
шекарасын кеңейту арқылы мамандық бағытын таңдауда жауапты шешім
қалыптастыру.
Міндеттері:
- мамандық таңдаудың негізгі шарттарын
таныту.
- Мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға,
еңбек қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға
жетелеу.
- Еңбекқорлыққа, еңбекті қадірлей білуге,
табысты болуға
тәрбиелеу.
Үшбұрыш:Қандай мамандық түрлерін
білесің?(дәрігер,мұғалім,тігінші,)
Саған қандай мамандық
ұнайды?(............)
Өскенде кім болсың?
(...........)
Кезекші
дыбыстар;З,Ж
Сөздік:Заңгер,Зергер,Завод,Жүргізуші,Жұмыс,
Мамандық таңдау - өте жауапты және маңызды
іс. Мамандық таңдауда әр адам өзінің қызығушылығына, қабілетіне,
бейімділігіне, қалауына сүйену керек. Қазіргі таңда мамандықтың
түрі көп. Таңдау жасау оңай емес. Ең бастысы - адам еңбекке
қабілетті, зейінді болуы қажет және оның мамандығы өзі өскен ортаға
маңызды, бағалы үлес қосатындай болуы шарт. Өз ісіне сенімді, дұрыс
таңдау жасаған адам ғана жетістікке
жетеді.
1)Ойланайық,
пікірлесейік
- Мамандық дегеніміз не?Оқушылардың пікірлері
сұралады.
- Кәсіп, Сүйікті іс,Еңбек
көзі
- Біздің болашағымыз – біздің
мамандығымызда;
- адамның болашаққа апаратын
жолы;
- мамандық бойынша адам жұмыс
істейді;
-
еңбек
адамның жақсы көретін
ісі
2)Менің
мамандығым..
Балалар өздері таңдаған
мамандық иесінің жұмысын іс жүзінде жасап
көрсетеді...
Тігінші-Исмагил(МЕН ТАҚИЯНЫ
ОЮМЕН ӘРЛЕДІМ)
Аспаз-Темірлан(МЕН
ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР
КЕСТІМ,АЛМА,БАНАН,КИВИ,АЛМҰРТ)
Суретші-Махамбет(ҚАЗІР ҚЫС
МЕЗГІЛІ БОЛҒАНДЫҚТАН МЕН АҚҚАЛАНЫҢ СУРЕТІН САЛДЫМ)
3)“Мамандық таңдау - жүрек қалауы”
бөлімі
1. Бұл бөлімде оқушылар сабаққа қонақ ретінде
шақырылып өз тәжірибелерімен бөлісуге келген қонақтардың өз
мамандықтары туралы ой - пікірін
тыңдайды.
Не үшін бұл мамандықты
таңдадыңыз?
СПОРТШЫ-ГУЛБАНУ
ДӘРІГЕР-ӨТЕГУЛ
Жол потрульдік
қызметкері-ЖОЛАМАН
4)Мақал-мәтелдер мен қанатты сөздерді
жалғастыр....
Еңбек адамның екінші
анасы
Адамның адамгершілігі жақсы
ұстаздан болады
Ұстаз-ұлы
есім
Шәкірт болып көрмеген,ұстаз
болып жарытпас
Жақсы күлкі мен ұзақ ұйқы
-дәрігер кітабындағы ең жақсы
дәрі
Тігіншіні инесі
асырайды
Сонымен балалар бүгін сабақта не
істедік:
Сөйледік,ойландық,сурет
салдық,тіктік,тыңдадық
Жарайсыңдар балалар,бүгінгі сабаққа жақсы
қатыстыңдар.
Мамаандықтың жаманы жоқ,бірақ бұның
кез-келгеніне икемділік қажет,бұл жай күнелту,тамақ асыраудың ғана
жолы емес,үлкен өнерді,зор шеберлікті қажет етеді.Балалар сіздерге
егемен еліміздің ертеңі-үлкен маман иелері болуларыңызға
тілектестігімді білдіремін.
Осымен сбағымыз аяқталды ,бәріңізге көп
рахмет.
Еңбек адамның екінші
анасы
Адамның адамгершілігі жақсы ұстаздан
болады
Ұстаз-ұлы
есім
Шәкірт болып
көрмеген,
ұстаз болып
жарытпас
Жақсы күлкі мен ұзақ ұйқы
-дәрігер кітабындағы ең жақсы
дәрі
Тігіншіні
инесі
асырайды