|
Бөлім:
|
|
Педагогтың
аты-жөні
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
4
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Мамандық туралы
ойым
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
4.1.1.1 – мәтіннің негізгі идеясын
анықтау
4.2.2.1 – мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру
4.3.3.1 – шығармашылық жұмыстарды
орындау
|
|
Сабақ
мақсаты
|
Мәтіннің негізгі идеясын
анықтайды
Мамандық туралы өз ойын жазбаша түрде
жеткізеді
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты
табады
|
|
Құндылықтарға
баулу
|
Оқушыларға мамандық таңдауда жауапкершілікті
сезіндіру, еңбекқорлық және кәсіби біліктілікті арттыру. Осы
сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік
|
|
ЖИ
құралдары
|
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым
тілмен түсіндіретін платформа -
https://domore.ai/
|
|
Бағалау
критерийлері
|
✓ Мәтіннің негізгі идеясын
анықтайды.
✓ Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді.
✓ Шығармашылық жұмыстарды
орындайды.
✓ Мамандық туралы өз ойын жазбаша түрде
жеткізеді.
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар «мамандық» терминін түсініп, өз
жұмыстарында қолдана алады.
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
– білу,
түсіну.
|
|
Сабақтың
барысы
|
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың басы (10 минут),
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3
минут)
Ширату тапсырмалары – (4
минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3
минут)
|
Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Мамандық туралы қысқаша әңгіме
айту.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін
түсіндіру.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың
мақсатына назар аударады.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі
тапсырмаларға ынталандырады.
|
Компьютер, проектор,
презентация.
Adaptemy, Smartsparrow - Оқушылардың жауаптарын
немесе әсерлерін талдай отырып, нақты нәтижелерді көрсетеді -
https://www.adaptemy.com/
https://www.smartsparrow.com/
|
|
Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа
сабақ
|
Мәтінмен жұмыс: Мамандық туралы мәтінді оқу. (5
минут)
Тапсырма 1: Мәтіннің негізгі идеясын анықтау. (5
минут)
Тапсырма 2: Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға
жауап беру. (7 минут)
Тапсырма 3: Мамандық туралы шағын эссе жазу. (8
минут)
|
Оқушылар мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді,
эссе жазады.
|
Топ динамикасы, қорытындының
сапасы.
ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Copyleaks, Smodin, Turnitin, Gptzero - Тапсырма
жазу кезінде ЖИ қолданылғанын анықтайтын платформалар -
https://copyleaks.com/ https://app.smodin.io/
https://search.vaggar.com/
https://gptzero.me/
|
|
Мәтінмен жұмыс: Мамандық туралы мәтінді
оқу. (5 минут)
Мәтін:
«Мамандық таңдау – әр адамның өміріндегі маңызды
шешімдердің бірі. Әр мамандықтың өз ерекшелігі бар. Мамандық таңдау
кезінде адамның қызығушылығы, қабілеті және еңбек нарығындағы
сұраныс ескерілуі тиіс. Дұрыс таңдалған мамандық адамның өмірін
қызықты әрі мағыналы етеді. Сондықтан мамандық таңдауда
жауапкершілікпен қарау
қажет.»
|
Оқушылар мәтінді оқып,
талдайды.
|
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Questgen, Quizrise - Викторина генераторы:
таңдамалы жауаптар (МСҚ), «Ақиқат/Жалған», «Бос орындарды толтыр»,
жиі қойылатын сұрақтар (FAQ) - https://www.questgen.ai/
https://www.quizrise.com/
|
|
Тапсырма 1: Мәтіннің негізгі идеясын
анықтау. (5 минут)
Дескриптор:
- Мәтінді оқу;
- Мәтіннің негізгі идеясын
анықтау;
- Идеяны жазбаша түрде
жеткізу.
|
Оқушылар мәтінді оқып, негізгі идеясын
анықтайды.
|
ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Adaptemy, Smartsparrow - Оқушылардың жауаптарын
немесе әсерлерін талдай отырып, нақты нәтижелерді көрсетеді -
https://www.adaptemy.com/
https://www.smartsparrow.com/
|
|
Тапсырма 2: Мәтін мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру. (7 минут)
Сұрақтар:
1. Мамандық таңдауда қандай факторлар
маңызды?
2. Дұрыс таңдалған мамандықтың артықшылықтары
қандай?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді,
талқылайды.
|
ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Copyleaks, Smodin, Turnitin, Gptzero - Тапсырма
жазу кезінде ЖИ қолданылғанын анықтайтын платформалар -
https://copyleaks.com/ https://app.smodin.io/
https://search.vaggar.com/
https://gptzero.me/
|
|
Тапсырма 3: Мамандық туралы шағын эссе
жазу. (8 минут)
Дескриптор:
- Эссе тақырыбын түсіну;
- Жоспар құру;
- Эссе жазу;
- Жазылған эссені
тексеру.
|
Оқушылар эссе жазады, өз ойларын
жеткізеді.
|
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Questgen, Quizrise - Викторина генераторы:
таңдамалы жауаптар (МСҚ), «Ақиқат/Жалған», «Бос орындарды толтыр»,
жиі қойылатын сұрақтар (FAQ) - https://www.questgen.ai/
https://www.quizrise.com/
|
|
Сабақтың соңы (10
минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері
байланыс
|
Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия
жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не
білгенін жазады.
|
Кері байланыстың бар
екендігі.
|
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай
шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді.
|
Оқушылар үй жұмысын
орындайды.
|
Кері байланыстың бар
екендігі.
|
|