"Мамандықдар" ұйымдастырылған оқу қызметі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Мамандықдар" ұйымдастырылған оқу қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тəрбиешілерге арналған тәжірибе алмасу құралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық  картасы



Бөлімі: Тіл дамыту

Тақырыбы: Мамандықтар

Мақсаты: Балаларға қаладағы, ауылдағы әр түрлі мамандықтар туралы мағлұматты кеңейту. Етістіктің І,ІІ жағын сөйлеу тілі барысында қолдануды, үш сөзден сөйлем құруды үйрету. Көріп есте сақтау қабілеттерін, ойлау, сөйлеу жүйелерін дамыту. Ұсақ және жалпы моторикаларын түзету. Әр түрлі мамандық иелерін құрметтеуге, ардақтауға тәрбиелеу.

Керекті құралдар: заттық, мазмұнды суреттер, қиынды суреттер.

Әрекет кезеңдері

Логопедтің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы



-Логопед фонетикалық жаттығуларды орындауға шақырады.

-Балалар фонетикалық жаттығулар орындайды.

Ұйымдастыру іздену

-Тыныстау жаттығуы.

-Артикуляциялық жаттығулар «Кішкентай тілдің саяхаты».



-«Дұрыс ата»-жаттығу.

 Логопед балаларға мазмұнды суреттерді көрсетіп, мамандарды қайталап, дұрыс  айтуға  үйретеді.



-«Ол қайда жұмыс істейді?» - барыс септік жалғауы арқылы  сөз құру:  (дүкенде, асханада, ауруханада, балабақшада)



-Сергіту сәті.

-Логопед балалармен музыка әуенімен  сергіту сәті сөздері мен қимылдарын сәйкес орындайды.



-Сурет бойынша әңгімелеу.

Логопед балаларға мазмұнды сурет бойынша  әңгіме құрастыруға ұсыныс      береді.

-Балалар тыныстау жаттығуын орындайды.

-Балалар артикуляциялық жаттығуларды орындайды.



-Балалар  мазмұнды суреттерге қарап, айтылған мамандарды тауып, атайды.



-Балалар  суретті карточкалар бойынша сұраққа жауап береді.



-Балалар сергіту сәті  сөздерін қимылдарға сай орындайды, көңіл-күйлерін көтереді , демалады.





-Балалар сурет бойынша  әңгіме құрастырады.

Рефлексивті түзету

-«Маған бүгін не ұнады?» -балаларға  бүгінгі өткен ойындар, жаттығулар ұнағанын сұрайды.



-Қорытындылау: марапаттау,  кім жақсы жұмыс істегенін сұрау.

-Балалар бүгінгі ұнаған  ойындарды, жаттығуларды атайды.



-Балалар бір-біріне баға береді.



Күтілетін нәтиже

Білу: Мамандықтар туралы айтуды.

Игеру: Байланыстырып әңгімелеуді.

Меңгеру: Барыс септік арқылы сөз құрауды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
466
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі