Ұйымдастыру
Өткен білімді еске түсіру
5 мин
|
Шаттық шеңбері
Амандасу
Өткен сабақты
пысықтау
«QR» код
әдісі
«Қай мамандық» ойыны
жүргізіледі.
|
Бір-бірімен, қонақтармен сәлемдеседі, сәттілік
тілейді.
Үй
тапсырмасын еске
түсіреді.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып,
әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
|
Жаңа білім
15
мин
2 мин
15
мин
|
«Буклет» әдісімен жаңа
сабақты таныстырады.
Сабақ мақсатын
хабарлау.
Сыныпты топқа бөледі
1-топ – Біріккен
сөз
2-топ – Қос
сөз
3-топ – Сөз
тіркесі
40-жаттығу. Топтық
жұмыс
41-жаттығу. Топтық
жұмыс
Өлеңді көшіріп жазып, қос
сөздердің астын сызады.
Қос сөздердің сыңарын алып
тастап айтып көреді
Сергіту
сәті: «Тосын
сый»
«Бас, иық, тізе, аяқ»
биі
42-жаттығу. Жұптық
жұмыс.
Көре-көре көсем боларсың,
Сөйлей-сөйлей шешен боларсың
43-жаттығу.
1
топ: Киім-кешек,
көйлек-көншек
2 топ: тіге-тіге,құрал-сайман
3 топ: ыдыс-аяқ,жеміс-жидек.
Үш топтан үш оқушыдан шығып,
берілген сөздерге мамандық иесін тауып,сипаттама жасайды. Әр
анықтамадан кейін бір аттап бір-біріне
жақындайды.
45-жаттығу. Жұптық
жұмыс
Қарамен жазылған сөздерді қос
сөздерге айналдырады. Сөйлемдерді көшіріп
жазады.
Сабақты қорыту
«Фотограф»
әдісі
Үйге тапсырма
44-жаттығңу
Қос сөздерді қатыстырып сөйлем
құрау.
|
Тақырыпты, сабақ мақсатын
анықтайды.
Тапсырмамен жұмыс
жасайды.
Топпен жұмыс
жүргізеді
Билеп сергиді.
Тапсырма орындайды. Пікірін
дәлелдейді.
Мамандыққа байланысты заттарды тауып
жапсырады
Тапсырма орындайды. Пікірін
дәлелдейді.
Ойынға
қатысады
Күнелікке тапсырма жазып
алады.
|
Дескриптор:
Сөздерді салыстыра
алады-1Б
Көркем жазу емлесін
сақтап,жазады-1Б
Дескриптор:
Қос сөздерді ажырата
алады-1Б
Сөздерді
толықтырады-1Б
Сөз табына талдай
алады-1Б
Дескриптор:
Қос сөздерді теріп
жазады-1Б
Көркем жазу емлесін
сақтайды-1Б
Жатқа жаза алады-1Б
Жарайсың!
.
|
|