“Мамандықтар әлемі”

Тақырып бойынша 31 материал табылды

“Мамандықтар әлемі”

Материал туралы қысқаша түсінік
4 жастағы (ересек топ) балаларды әртүрлі мамандықтармен таныстыру, олардың маңыздылығын түсіндіру, ұлттық кәсіптерді дәріптеу және танымдық, қимылдық, шығармашылық, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын дамыту. Міндеттері: ✅ Танымдық: Балалар мамандықтардың атауын біледі, олардың ерекшеліктерін түсінеді және ұлттық кәсіптермен танысады. ✅ Қимыл-әрекеттік: Балалар мамандықтарға байланысты қозғалыстар жасайды (диқан жер жыртады, ұсталар құрал-сайманмен жұмыс істейді). ✅ Шығармашылық: Балалар сурет салады, ермексаздан ұлттық кәсіптерге арналған құрал-жабдықтарды мүсіндейді. ✅ Әлеуметтік: Балалар бірге ойнайды, әртүрлі мамандықтарға байланысты рөлдерді орындайды. ✅ Эмоционалдық: Балалар әртүрлі мамандықтар туралы сөйлесіп, өз ойларын жеткізіп, таңғалып, эмоцияларын білдіреді.
Материалдың қысқаша нұсқасы










«Мамандықтар әлемі және ұлттық құндылықтар»






Ұйымдастырылған оқу қызметі

Тақырыбы: «Мамандықтар әлемі және ұлттық құндылықтар»

Мақсаты:

4 жастағы (ересек топ) балаларды әртүрлі мамандықтармен таныстыру, олардың маңыздылығын түсіндіру, ұлттық кәсіптерді дәріптеу және танымдық, қимылдық, шығармашылық, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын дамыту.


Міндеттері:

 Танымдық: Балалар мамандықтардың атауын біледі, олардың ерекшеліктерін түсінеді және ұлттық кәсіптермен танысады.
 Қимыл-әрекеттік: Балалар мамандықтарға байланысты қозғалыстар жасайды (диқан жер жыртады, ұсталар құрал-сайманмен жұмыс істейді).
 Шығармашылық: Балалар сурет салады, ермексаздан ұлттық кәсіптерге арналған құрал-жабдықтарды мүсіндейді.
 Әлеуметтік: Балалар бірге ойнайды, әртүрлі мамандықтарға байланысты рөлдерді орындайды.
 Эмоционалдық: Балалар әртүрлі мамандықтар туралы сөйлесіп, өз ойларын жеткізіп, таңғалып, эмоцияларын білдіреді.


Қажетті құралдар:

? Әртүрлі мамандықтардың құралдары (ойыншық күрек, дәрігердің стетоскопы, қазан, тігін инесі, балға).
? Мамандықтар туралы суреттер, кітапшалар.
? Ұлттық кәсіп иелерінің (ұста, диқан, тігінші, атбегі) бетперделері.
? Қағаз, бояулар, ермексаз (мамандық құралдарын бейнелеу үшін).
? Қазақтың еңбекке арналған халық әндері.


Барысы

1. Шаттық шеңбері (5 мин)

  • Балалар шеңбер құрып, мамандықтар туралы тақпақ айтады:
    Ұсталар бар темірден,
    Киім тігер тігінші.
    Аспазшы дәмді тамақ пісірер,
    Ал диқан егін өсірер!

  • «Қандай мамандықтарды білесіңдер?» сұрағына жауап беру.


2. Кіріспе бөлім (5 мин)

  • Балаларға әртүрлі мамандықтардың суреттерін көрсетіп, олардың атауын сұрау.

  • Ұлттық кәсіптерді (ұста, атбегі, зергер, киіз басушы) таныстырып, олардың ерекшеліктерін түсіндіру.

  • «Бұл кәсіптер біздің ата-бабамыздан келе жатыр» деп ұлттық құндылыққа назар аудару.


3. Негізгі бөлім (15 мин)

? Рөлдік ойын: «Мен кіммін?»

  • Балалар әртүрлі мамандық иелерінің рөлін сомдайды (аспазшы, ұстаз, дәрігер, диқан).

  • Ұлттық кәсіптерді сахналау: «Мен ұста боламын, темірден құрал жасаймын»«Мен тігінші боламын, шапан тігемін».

? Тәжірибе ойыны: «Мамандық құралдарын тап»

  • Балаларға құрал-жабдықтарды таратып, олардың қай мамандыққа тиесілі екенін табуды сұрау.

  • «Бұл балға – ұстаның құралы», «Бұл ине – тігіншінің құралы» деп сәйкестендіру.

? Шығармашылық жұмыс: «Менің арманымдағы мамандық»

  • Балалар өз қалаған мамандықтарына байланысты сурет салады немесе ермексаздан жасайды.

  • Ұлттық кәсіпке қатысты суреттер (зергерлік бұйым, шапан, киіз үй) жасау.

? Қимылды ойын: «Кім жылдам?»

  • Балалар белгілі бір мамандықтың қимылдарын қайталайды (диқан жер жыртады, аспаз тағам пісіреді, шебер құралмен жұмыс істейді).

? Музыкалық сергіту: «Еңбек әні»

  • Балаларға еңбекке арналған қазақ әндерін тыңдатып, бірге ән айтуға шақыру.


4. Қорытынды бөлім (5 мин)

  • Балаларға «Бүгін қандай мамандықтармен таныстыңдар?» деп сұрау.

  • Әр бала өз армандаған мамандығы туралы айтып береді.

  • Балаларды мақтап, «Болашақ маман иесі» деп құрметтеу, шағын сыйлықтар тарату (мамандық белгісі бар жапсырмалар).


Рефлексия:

? Балалар әртүрлі мамандықтарды ажырата алды ма?
? Рөлдік ойындарға белсенді қатысты ма?
? Топтық жұмысқа қызығушылық танытты ма?


Қорытынды:

Бұл ұйымдастырылған оқу қызметі балаларға мамандықтар туралы білім беріп, олардың ұлттық кәсіптерді түсінуіне көмектеседі. Сонымен қатар, балалардың қимылдық, шығармашылық және әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын дамытады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2025
39
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі