Психологиялық
сағат «Мамандықтар
әлемінде!»
Мақсаты: Оқушыларға мамандық таңдау, олардың негізгі
түрлері, класификациялық белгілері, мамандық тобы, таңдау әдістарі
туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген
ынта-ықыласын, қызығушылықтарын арттыру
Трениг
ережелері: Сыйластық; Тыңдай білу;
Белсенділік таныту; Шығармашылық; Төзімділік; Түсініктік
қарым-қатынас.
Көрнекілігі: Ақ парақтар, , акварель,
лента, мамандық аттары жазылған
карточкалкар,
Ұйымдастырылу
кезеңі: Сәлемдесу, қатысушыларды екі
топқа бөлу.
Шарты: кез келген оқушыға бір
мамандық атап, допты лақтырамын: Қағып алған оқушы, жаңағы айтылған
мамандықтың соңғы әріпінен басталатын кәсіпті айтады. Мысалы:
мұғалім-механик, т.б ойын осылайша жалғаса
береді.
Негізгі
бөлім.
Мамандық таңдау-өте
жауапкершілікті маңызды іс. Мамандық таңдауда әр адам өзінің
қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына сүйену керек.
Қоғамның дамуына мамандық иелерін жоғары кәсіби біліктілікті,
коммуникативтік қабілеті, еңбек етуге деген сүіспеншілікті,
қызығушылықты, өз мамандығы бойынша біліктілігін арттыруға даяр
болатын мамандық иесін талап етеді.
1.«Әріпті мамандық»
ойыны.
Топ басшылары жетекшінің
қолынан әріп жазылған карточканы таңдап тобына көрсетеді. Оқушылар
екі минуттың ішінде сол әріптен басталатын мамандықтарды естеріне
түсіріп қағазға жазады. Жазылған мамандықтардың аттарын барлығының
алдында оқып береді. Қай топта жазылған мамандықтардың саны көбірек
болса сол топ жеңімпаз аталады. Сонымен қатар өздері тапқан
мамандықтарының қыр-сырын айтулары керек.
«Мамандықты тап»
(ойын)
Нұсқау: Тренингке қатысушыларды
үш топқа бөлеміз. Әр топқа карточкада жазылған мамандықтар
беріледі. Әр топ сол берілген мамандықтарды басқа топқа ыммен
бейнелеп көрсетуге тырысады. Қалған топтар сол мамандық қай
мамандық екенін табады.
Хирург, Фабрика басшысы,
Хатшы, Бугалтер, Инжинер,
Кітапханашы, Банк қызметкері, Сатушы, Мұғалім, тігінші, үшқыш,
биші, тоқымашы, тәрбиеші
«Суретті жалғастыр!»
ойыны
Мақсаты: оқушыларды
ұйымшылықдыққа, сыйластыққа бірлікке тәрбиелеу. Жіптің бойымен ақ
парақтар ілінеді оқушылар белгілі бір мамандық бойынша суреттер
салады келесі оқушы оны жалғастырып алып кетеді. Қол шапалақтаған
кезде оқушылар кезекпен ауысып сурет
салады.
Кестемен
жұмыс
Мақсаты: Оқушылардың мамандық таңдауда
бойындағы қасиеттері арқылы болашақта кім болғысы келетінін
анықтау
Маған ұнайтын
мамандықтар
|
Сол мамандыққа тән менің
бойымдағы қасиеттер
|
Мен болашақта кім болғым
келеді?
|
|
|
|
Хаттама
Күні:
Тақырыбы: «Мамандықтар
әлемінде!»
Мақсаты:
Оқушыларға мамандық таңдау,
олардың негізгі түрлері, класификациялық белгілері, мамандық тобы,
таңдау әдістарі туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып,
мамандықтарға деген ынта-ықыласын, қызығушылықтарын
арттыру
Контигент: 9 а,ә
сынып
Құрал-жабдықтар:
ақ парақ, акварель,
лента, мамандық аттары жазылған
карточкалкар т.б.
Жүргізілу
барысы:
Оқушыларды тренинг ережесімен
таныстырылды. Тренинг барысы Ұйымдастыру кезеңінен, негізгі
бөлімнен тұрды. Сәлемдесумен басталып, оқушылар екі топқа
бөлінді.
«Әріпті мамандық», «Мамандықты
тап», «Суретті жалғастыр» ойындары жүргізілді. Мақсаты: оқушыларды
ұйымшылықдыққа, вербалды емес қарым-қатынастарын, бір-бірін
түсінуін нығайту, сыйластыққа, бірге топта жұмыс жасауға үйрету,
бірлікке тәрбиелеу.
Кестемен
жұмыс
Мақсаты: Оқушылардың мамандық
таңдауда бойындағы қасиеттері арқылы болашақта кім болғысы
келетінін анықтау
Маған ұнайтын
мамандықтар
|
Сол мамандыққа тән менің
бойымдағы қасиеттер
|
Мен болашақта кім болғым
келеді?
|
Оқушылар кестелерді толтырып,
өздеріне ұнайтын мамандықтар, сол мамандыққа тән бойларындағы
касиеттерді, мен болашақта кім болғым келеді деген сұрақтарға жауап
берді. Оқушылар тренингке белсене қатысып, ойларын толық, нақты
жеткізе білді.
Ұсыныс: Сынып жетекшілер
мамандықтар туралы көбірек ақпарат беруін қамтамасыз етіп, бірге
жұмыстану.