Ересек «Ақбота» тобына арналған
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 28.02.2019 ж.
Тәрбиеші: Капышева Ж.В
Білім беру саласы: «Таным», «Коммуникация», «Әлеумет»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Мамандықтар әлеміне саяхат
Мақсаты: Балаларға мамандық, оның түрлері мен адамға қажеті туралы білім беру. Жаңа сөздерді қолдана отырып, балалардың тілдерін дамыту, сөздік қорларын молайту.Берілген нұсқау бойынша аймақтық бағдарлауды үйрету.Балаларды әр мамандағы адамдардың еңбегін бағалап, оларды сыйлауға құрметтеуге , ұжымда жұмыс істеп бірлікке ұжымшылдыққа тәрбиелеу
Ресурстармен қамтамасыз ету: презентация,
Көптілділік: мамандық – профессия- profession, тігінші- швея- seamstress, дәрігер- доктор- doctor, аспаз- повар- cook,
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1. Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Біздер жақсы
баламыз
Айтқан тілді аламыз
Қонақтармен алдымен
Амандасып аламыз
- Сәлеметсіздер ме!
2. Негізгі бөлімі:
Тосын сәт:
- Балалар экранға қараңдаршы,бізге хат келіпті. Қанеки хатты оқыйықшы
Хат:
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бізге Еңбекқор әлемінен сиқыршыдан келіпті.Менің әлемімде әртүрлі мамандықтар тұрады олар бір- біріне көмектесіп еңбектенеді. Бірақта Зұлымдық сиқыршы Жалқаулық келіп сиқырлы сөздер айтып сиқырлап тастады , ол өзі сияқты барлығы ештене істемей жалқау болсын дейді. Сендер сол сөздерді тауып беруге көмектесесіндер ме?
Ол үшін сендер мамандықтар әлеміне баруларын керек ол жерде әртүрлі мамандық иелері кездесіп тапсырмалар береді сол тапсырмаларды дұрыс орындасандар сиқырлы сөзді тауып аласындар. Ал мен сендерге көмек ретінде карта мен түрлі түсті эмблема беремін карта сөзді тауып беруге көмектеседі.
- Балалар көмектесеміз бе?
Балалар біздің картамызда бірінші аялдамада шприц бұл нені білдіруі мүмкін қалай ойлайсындар?
1 – аялдама «Аурухана»
Сауықтырар сырқатты
Жылы үнмен тіл қатты ( дәрігер)
Ауханада кімдер қызмет атқарады?(дәрігер, медбеке, оташы, тіс дәрігері, көз дәрігері, терапевт, балалар дәрігері, отолоренголог,)
Дәрігерлердің қандай құрал- жабдықтарын білесіндер?(тонометр, градусник, стетаскоп)
Дәрігердің тапсырмасы жұмбақтар
1. Қандай сезім мүшесі шөп жасыл, ал қызанақ қызыл екенін білуге көмектеседі? (көз)
2. Қандай сезім мүшесі арқылы дыбыстарды естиміз? (құлақ)
3. Адамға суық тигенің қалай білуге болады?
(жөтел, түшкіру, мұрын бітелуі,тамағының ауыруы, дене қызуының жоғары болуы,әлсіздік).
4.Тісімізді қалай күтуіміз керек?
(тісімізді таңертен және ұйықтар алдында тазалау керек, тамақ ішіп болғаннан кейін аузын сумен шаю керек)
Жарайсындар! Өскенде жақсы дәрігер боласындар. Бірақта сендер сөз іздеп жүрсіндер ғой , өкінішке орай ол қайда екенің білмеймін бірақ сендерге дәрігерлердің мамандықтары туралы жұмбақтар көмектседі.Мұқият тыңдандар.
Суретпен жұмбақтар
1. Бала дәрігері
2. Тіс дәрігері
3.Мал дәрігері
4.лор
Балалар барлық дәрігер мамандығынан қандай маман иесі ерекшеленіп тұр?(мал дәрігері) Неліктен? (өйткені жануарларды емдейді). Яғни нұсқау мал дәрігерінің жұмысымен байланысты. Сөзді қай жерден іздесек болады?
Балалар ойыншықтар бұрышына келіп «Шыдам» деген сөзді тауып алады.
Жарайсындар карта бойынша әрі қарай жылжуымыз керек
2- аялдама «Тігінші»
Картамызға қарайықшы қайда әрі қарай барамыз? Картада жіптің суреті салынған яғни бізге «Тігінші» аялдамасына баруымыз керек.
Балалар тігінші қандай жұмыс істейді?
Тапсырма: Геометриялық пішіндерді құрастыр
Жарайсындар тапсырманы жақсы орындадындар
Алжапқыш жатқан сөреден «Еңбек» деген сөзді тауып алады. Әрі қарай картамен жылжиық.
3- аялдама «Аспаз»
Картада ненің суреті ожау. Қандай аялдамаға барамыз «Аспаз»
Аспаз қайда жұмыс істейді?(балабақшада, мектепте, кафе, асхана)
Көкөністер мен жемістер несімен пайдалы?
Біз борщ пісіреміз оны пісіру үшін қандай көкөністерді қолданады?
Сепеттін астынан нанды тауып алып балалардан нанды қайда пісіретіні туралы сұрайды?
Яғни үшінші сөз нанмен байланысты. Қайдан табуға болады?(духовка).
4- аялдама «Өрт сөндіруші»
- Өрт сөндірушілердің қызметтері қандай?
- Өрт сөндірушілерді шақыру үшін қандай нөмірге хабарласамыз?
- Өрт сөндіруші қандай болу керек?
Ойын «Артық затты алып таста»
Сонында топқа оралып қорапты ашып сиқырлы сөзді құрастыру «Шыдам мен еңбек бәрін жеңбек »
3. Қорытынды:
- Бүгінгі сабақта сендерге не ұнады?
- Сабақта не істедік?
- Қандай мамандық иелерін кездестік?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мамандықтар әлеміне саяхат" ересек тобына арналған кіріктірілген сабақ
"Мамандықтар әлеміне саяхат" ересек тобына арналған кіріктірілген сабақ
Ересек «Ақбота» тобына арналған
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 28.02.2019 ж.
Тәрбиеші: Капышева Ж.В
Білім беру саласы: «Таным», «Коммуникация», «Әлеумет»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Мамандықтар әлеміне саяхат
Мақсаты: Балаларға мамандық, оның түрлері мен адамға қажеті туралы білім беру. Жаңа сөздерді қолдана отырып, балалардың тілдерін дамыту, сөздік қорларын молайту.Берілген нұсқау бойынша аймақтық бағдарлауды үйрету.Балаларды әр мамандағы адамдардың еңбегін бағалап, оларды сыйлауға құрметтеуге , ұжымда жұмыс істеп бірлікке ұжымшылдыққа тәрбиелеу
Ресурстармен қамтамасыз ету: презентация,
Көптілділік: мамандық – профессия- profession, тігінші- швея- seamstress, дәрігер- доктор- doctor, аспаз- повар- cook,
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1. Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Біздер жақсы
баламыз
Айтқан тілді аламыз
Қонақтармен алдымен
Амандасып аламыз
- Сәлеметсіздер ме!
2. Негізгі бөлімі:
Тосын сәт:
- Балалар экранға қараңдаршы,бізге хат келіпті. Қанеки хатты оқыйықшы
Хат:
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бізге Еңбекқор әлемінен сиқыршыдан келіпті.Менің әлемімде әртүрлі мамандықтар тұрады олар бір- біріне көмектесіп еңбектенеді. Бірақта Зұлымдық сиқыршы Жалқаулық келіп сиқырлы сөздер айтып сиқырлап тастады , ол өзі сияқты барлығы ештене істемей жалқау болсын дейді. Сендер сол сөздерді тауып беруге көмектесесіндер ме?
Ол үшін сендер мамандықтар әлеміне баруларын керек ол жерде әртүрлі мамандық иелері кездесіп тапсырмалар береді сол тапсырмаларды дұрыс орындасандар сиқырлы сөзді тауып аласындар. Ал мен сендерге көмек ретінде карта мен түрлі түсті эмблема беремін карта сөзді тауып беруге көмектеседі.
- Балалар көмектесеміз бе?
Балалар біздің картамызда бірінші аялдамада шприц бұл нені білдіруі мүмкін қалай ойлайсындар?
1 – аялдама «Аурухана»
Сауықтырар сырқатты
Жылы үнмен тіл қатты ( дәрігер)
Ауханада кімдер қызмет атқарады?(дәрігер, медбеке, оташы, тіс дәрігері, көз дәрігері, терапевт, балалар дәрігері, отолоренголог,)
Дәрігерлердің қандай құрал- жабдықтарын білесіндер?(тонометр, градусник, стетаскоп)
Дәрігердің тапсырмасы жұмбақтар
1. Қандай сезім мүшесі шөп жасыл, ал қызанақ қызыл екенін білуге көмектеседі? (көз)
2. Қандай сезім мүшесі арқылы дыбыстарды естиміз? (құлақ)
3. Адамға суық тигенің қалай білуге болады?
(жөтел, түшкіру, мұрын бітелуі,тамағының ауыруы, дене қызуының жоғары болуы,әлсіздік).
4.Тісімізді қалай күтуіміз керек?
(тісімізді таңертен және ұйықтар алдында тазалау керек, тамақ ішіп болғаннан кейін аузын сумен шаю керек)
Жарайсындар! Өскенде жақсы дәрігер боласындар. Бірақта сендер сөз іздеп жүрсіндер ғой , өкінішке орай ол қайда екенің білмеймін бірақ сендерге дәрігерлердің мамандықтары туралы жұмбақтар көмектседі.Мұқият тыңдандар.
Суретпен жұмбақтар
1. Бала дәрігері
2. Тіс дәрігері
3.Мал дәрігері
4.лор
Балалар барлық дәрігер мамандығынан қандай маман иесі ерекшеленіп тұр?(мал дәрігері) Неліктен? (өйткені жануарларды емдейді). Яғни нұсқау мал дәрігерінің жұмысымен байланысты. Сөзді қай жерден іздесек болады?
Балалар ойыншықтар бұрышына келіп «Шыдам» деген сөзді тауып алады.
Жарайсындар карта бойынша әрі қарай жылжуымыз керек
2- аялдама «Тігінші»
Картамызға қарайықшы қайда әрі қарай барамыз? Картада жіптің суреті салынған яғни бізге «Тігінші» аялдамасына баруымыз керек.
Балалар тігінші қандай жұмыс істейді?
Тапсырма: Геометриялық пішіндерді құрастыр
Жарайсындар тапсырманы жақсы орындадындар
Алжапқыш жатқан сөреден «Еңбек» деген сөзді тауып алады. Әрі қарай картамен жылжиық.
3- аялдама «Аспаз»
Картада ненің суреті ожау. Қандай аялдамаға барамыз «Аспаз»
Аспаз қайда жұмыс істейді?(балабақшада, мектепте, кафе, асхана)
Көкөністер мен жемістер несімен пайдалы?
Біз борщ пісіреміз оны пісіру үшін қандай көкөністерді қолданады?
Сепеттін астынан нанды тауып алып балалардан нанды қайда пісіретіні туралы сұрайды?
Яғни үшінші сөз нанмен байланысты. Қайдан табуға болады?(духовка).
4- аялдама «Өрт сөндіруші»
- Өрт сөндірушілердің қызметтері қандай?
- Өрт сөндірушілерді шақыру үшін қандай нөмірге хабарласамыз?
- Өрт сөндіруші қандай болу керек?
Ойын «Артық затты алып таста»
Сонында топқа оралып қорапты ашып сиқырлы сөзді құрастыру «Шыдам мен еңбек бәрін жеңбек »
3. Қорытынды:
- Бүгінгі сабақта сендерге не ұнады?
- Сабақта не істедік?
- Қандай мамандық иелерін кездестік?
шағым қалдыра аласыз













