"Мамандықтар
аралына теңіз саяхаты" кәсіби бағдар беру
ойыны
Мақсаты:
оқушылардың
мамандық әлеміне деген қызығушылығын
арттыру.
Міндеттері:
оқушыларды
мамандықтар әлемімен таныстыруды жалғастыру; оқушылардың зияткерлік
және шығармашылық қабілеттерін дамыту бойынша жұмысты
жалғастыру.
Болжалды психологиялық нәтиже: ойын барысында
келіссөздер жүргізуге, бір-бірін тыңдауға, талқылауға, шешім
қабылдауға, команданың басқа мүшелерімен бірдей қарым-қатынаста
жұмыс істеуге мәжбүр болады, бұл оқушылармен сындарлы қарым-қатынас
формаларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Сабақтың шығармашылық
бөлігі танымдық белсенділікті және ертегі терапиясы элементтері бар
сабақтарға қызығушылықты
арттырады.
Материалдар мен
жабдықтар: Түрлі түсті командалар атауы бар белгішелер,
проектор, компьютер, презентация, қағаз, желім, қайшы, ертегі
кейіпкерлері бар суреттер мен
журналдар.
Сюжеттің
түрі: сиқырлы
сюжет.
Ойын және талқылау уақыты: 30
мин.
Қатысушылар: жасы
9-10жыл;
топ мөлшері: 10-20
адам;
жүргізуші: кәсіби бағдар беру
педагогы.
ОЙЫН
БАРЫСЫ
Ұйымдастыру сәті (10
мин).
Кәсіби бағдар беру
педагог. Сәлеметсіз бе, балалар! Бүгін біз жұмбақ
теңіз арқылы мамандықтар аралына, Барон Мунчаузенмен бірге сапарға
шығуға жиналып отырмыз, ол бізді ұзақ және қызықты сапарда ертіп
жүреді. Біз "Інжу" деп аталатын кемеде жүземіз , бірақ үшін
аттанады, саяхат, сіздің жолдасыңыздың екі командасы "Теңізшілер
мен Матростар" (оқушылар тянут жетондар атты команда рассаживаются
орындары бойынша). Біздің саяхат барысында сіз көшбасшы командасы
анықталатын жетондар алатын тапсырмаларды
орындайсыз.
Сонымен, жұмбақ теңізге
жол!
№ 1 тапсырма "Теңіз
жұмбақтары"
Кәсіби бағдар беру педагог
. Керемет! Балалар, біз бірінші тапсырманы
орындап, Барон Мюнхаузенмен бірге мамандықтар аралына
жеттік.
№ 2 тапсырма "Арал
тұрғындары"
Кәсіби бағдар беру
педагог. Арал тұрғындарының кәсіптері
қандай? Кәсіби бағдар беру
педагог.
Керемет!
№ 3 тапсырма "Әріпке мамандық
атаңыз"
Кәсіби бағдар беру
педагог. Балалар, әріпке мамандық атаңыз (слайдты
қараңыз). Керемет!
№ 4 тапсырма " Мамандық тап
"
Кәсіби бағдар беру
педагог. Мамандық атаулары тізбекте жасырылған және
сіз оларды тезірек табуыңыз керек (командалардың
жауаптары). Ақылды!
№5 Тапсырма
"Юморина"
Кәсіби бағдар беру
педагог. Балалар, сөзді оқып, оны мамандық атауына
айналдыру керек (командалардың жауаптары). Өте
керемет!
№ 6 тапсырма "Мамандық
символдары"
Кәсіби бағдар беру
педагог. Ұсынылған символдарға сәйкес мамандықты
атау керек (командалардың жауаптары). Өте
керемет!
№ 7 тапсырма "Мақал
жинаңыз"
Кәсіби бағдар беру
педагог. Балалар, сіз Еңбек туралы мақал-мәтелдерді
білесіз бе? Сіз бірнеше сөзден мақал жинауыңыз керек (командалардың
жауаптары). Керемет!
№ 8 Тапсырма
"Қосымша"
Кәсіби бағдар беру
педагог . Балалар, Сізге қандай пән артық екенін
анықтау керек (командалардың жауаптары).
Сынып!
№ 9 Тапсырма
"Ребустар"
Кәсіби бағдар беру
педагог. Ребусты шешіп, мамандықты атаңыз
(командалардың жауаптары).
Тамаша!
Кәсіби бағдар беру
педагог. Барлық командалар сөзсіз жақсы жасалды,
бірақ біздің сапарымыз аяқталмады, барон Мунчаусен бізге ерекше
тапсырманы орындау үшін көрші ертегі аралына баруды ұсынады. Сіз әр
ертегі кейіпкеріне заманауи мамандықты таңдап, өз жобаңызды қорғап,
коллаж жасауыңыз
керек.
№ 10 тапсырма "Ертегі кейіпкерлерінің
мамандықтары"
(Жобаларды
қорғау.)
Ойынның нәтижесі (таңбалауыштар есептеледі,
көшбасшы командасы
анықталады).
Кәсіби бағдар беру
педагог. Керемет! Балалар Сізге біздің саяхатымыз
ұнады ма? (балалардың жауаптары). «Ия». Сіз барлық тапсырмаларды
сәтті орындадыңыз, барлық қиындықтарды жеңдіңіз, тапқырлық пен
табандылық таныттыңыз, біздің сапарымыз осымен аяқталды. «Қош сау
болыңыздар»