«Мамандықтар марафоны»

Тақырып бойынша 18 материал табылды

«Мамандықтар марафоны»

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып сағаты «Мамандықтар марафоны»
Материалдың қысқаша нұсқасы




Құндылық:

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Мектеп:


Күні:

23.12.2024Ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Мамандықтар марафоны»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды түрлі мамандықтармен таныстыру.

Әр мамандықтың қоғамдағы маңыздылығын түсіндіру.

Оқушыларды өз болашақ мамандықтарын таңдауға шабыттандыру.

Сабақтың барысы

Саб/кезуақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі

(3 мин)


Қазақстан Республикасының

әнұран орындалады.

Сәлемдесу, оқушылары түгендеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалады.

Қазақстан Республикасының әнұранын бірге орындайды.

Интербелсенді тақта

Аптаның дәйексөзі

Ынтымақ – бұзылмайтын қорған



Қауіпсіздік сабағы

(12 мин)


«Төтенше жағдайларда әрекет ете білу» — бұл адамдардың өмірі мен денсаулығын қорғау, мүлікті сақтап қалу үшін қажетті дағдылар мен білімдерге ие болу дегенді білдіреді. Төтенше жағдайлар әртүрлі болуы мүмкін: табиғи апаттар (жер сілкінісі, су тасқыны, өрт), техногендік апаттар (өндірістік апаттар, радиоактивті ластану) немесе қоғамдық қауіптер (терроризм, қарулы қақтығыстар). Мұндай жағдайда дұрыс әрекет ету үшін әркім өз қауіпсіздігін қамтамасыз етуі керек.

Төтенше жағдайларда дұрыс әрекет ету үшін келесі дағдыларды меңгеру маңызды:

Алғашқы медициналық көмек көрсету:

Жарақат алған немесе аурушаң адамдарға алғашқы көмек көрсету.

Адамдарды көмекке шақыру және жедел жәрдем қызметін шақыру.

Қауіпсіз аймақты таңдау:

Әрбір жағдайда ең қауіпсіз орынға көшіп бару.

Қажет болған жағдайда баспана мен көмек көрсету орындарын іздеу.

Жер сілкінісі немесе өрт кезінде әрекет ету:

Жер сілкінісі кезінде ғимараттан шықпай, сенімді жерге жайғасыңыз.

Өрт кезінде ғимаратты эвакуациялау және түтіннен аулақ болу.

Құтқару шаралары мен эвакуация жоспары:

Апат болған жағдайда құтқару операцияларына қатысу.

Эвакуация жоспары мен жолдарын алдын ала білу.

Қатысушы болу және жалпы дайындық:

Төтенше жағдайлар үшін арнайы тренингтер мен курстарға қатысу.

Жеке қажеттіліктер мен қауіптерге байланысты алдын ала дайындық жасау.

Мазасыздықты басқару:

Төтенше жағдайлар кезінде психологиялық тыныштық сақтау.

Қиын жағдайларда дұрыс шешім қабылдау.

Төтенше жағдайларда дұрыс әрекет ету өмір мен мүлікті қорғауда маңызды рөл атқарады. Сондықтан әркім осындай жағдайларға дайын болу үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеруі қажет.

Оқушылар ақпараттармен танысады

Презентация


Сабақ басы (10 мин)



Ең үздік мамандықтар таңдау көп факторға байланысты болады, олар — әр адамның қызығушылықтары, дағдылары, еңбек нарығындағы сұраныс және технологиялық дамулар. Дегенмен, қазіргі таңда жоғары сұранысқа ие және болашақта да өзектілігін жоғалтпайтын мамандықтар бірнеше салада ерекшеленеді. Міне, қазіргі таңда ең үздік деп саналатын мамандықтар:

1. Ақпараттық технологиялар (IT)Бағдарламашы (Software Developer): Бағдарламалау, мобильді және веб-қосымшаларды жасау, жүйелер мен деректер базасын басқару — бүгінде бұл мамандықтар әлемде өте танымал және табысты болып табылады.

Деректер ғалымы (Data Scientist): Үлкен деректермен жұмыс істейтін мамандарды қажет ететін саланың бірі. Деректерді талдау және олардың негізінде шешімдер қабылдау.

Киберқауіпсіздік маманы (Cybersecurity Specialist): Интернетте ақпарат қауіпсіздігін сақтау маңызды, сондықтан бұл салада жоғары сұраныс бар.

Жасанды интеллект инженері (AI Engineer): Машиналық оқыту және жасанды интеллект қолданылатын шешімдер жасаумен айналысатын мамандық.

2. Медицина және денсаулық сақтау

Жалпы дәрігер (General Practitioner): Денсаулық сақтау саласы әрдайым қажеттілікті талап етеді. Және бұл салада еңбек нарығында тұрақтылық байқалады.

Хирург (Surgeon): Хирургияда жоғары мамандандырылған мамандар әрқашан қажет.

Фармацевт (Pharmacist): Дәрі-дәрмектерді дайындау мен тарату ісі маңызды рөл атқарады, фармацевттерге деген сұраныс үздіксіз жоғары.

Психолог және психиатр (Psychologist, Psychiatrist): Психикалық денсаулыққа деген сұраныс күннен күнге артып келеді.

3. Қаржы және экономика

Қаржылық талдаушы (Financial Analyst): Компаниялар мен ұйымдар өздерінің қаржылық жағдайларын бақылап, дамыту үшін бұл мамандарға үнемі сұраныс жасайды.

Инвестициялық банкир (Investment Banker): Қаржылық нарықтағы күрделі операциялар мен инвестицияларды басқару.

Қаржы менеджері (Financial Manager): Ұйымның қаржылық стратегиясын басқару және бақылау.

4. Инженерия

Жаңа энергия көздері инженері (Renewable Energy Engineer): Күн энергиясы, жел энергиясы, гидроэнергетика саласындағы мамандардың қажеттілігі артып келеді.

Механикалық инженер (Mechanical Engineer): Машиналар мен құрылғыларды жобалау және жасау.

Аэроғарыштық инженер (Aerospace Engineer): Ғарыштық аппараттарды, ұшақтар мен зымырандарды жобалау және жасау.

Құрылыс инженері (Civil Engineer): Инфрақұрылым объектілерін салу және басқару.

5. Білім және ғылым

Педагог (Teacher): Білім саласы әрқашан маңызды болып қала береді. Үздік педагогтар болашақ ұрпақты қалыптастыруда маңызды рөл атқарады.

Ғалым-зерттеуші (Researcher): Жаңа ғылым мен технологиялық инновацияларға ықпал ететін мамандар.

Оқущылар дәптерге жаңа ақпараттарды жазады

Интербелсенді тақта

Дәптер, қалам



Ортасы

(15 мин)


Ойын: Мамандықтар баттлы (15 минут):

Әр топқа түрлі мамандықтар туралы сұрақтар қойылады.

Мысалы:

"Қандай мамандықта жұмыс істесеңіз, адам өмірін сақтап қалу мүмкіндігі артады?"

"Бұл мамандықта жұмыс істейтін адамдардың қайсысы ең көп уақытты талап етеді?"

"Бұл мамандықтың болашағы қандай?" деген сияқты сұрақтар.

Оқушылар сол мамандыққа қатысты сұрақтарға жауап беруі керек

Қағаз, қалам

Соңы

(5 мин)


Қорытынды

Сабақта не үйренгендерін сұрау.

Оқушылардың таңдаған мамандықтары туралы пікірлерін тыңдау.Өз болашақ мамандықтары туралы ой бөлісу.

6. Үй тапсырмасы:

Оқушыларға болашақ мамандықтары туралы эссе жазып келу тапсырмасы беріледі. Эсседе мамандықты таңдаудағы себептері, мақсаты және болашақта сол мамандықта жетістікке жету үшін қандай қадамдар жасау керектігін баяндау.

Сабақтың нәтижесін талқылауға қатысады.

Үй тапсырмасын жазып алады.

Дәптер, қалам


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2025
873
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі