Материалдар / «Мамандықтар» тақырыбында белсенді сөздік қорын дамыту жұмыстары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Мамандықтар» тақырыбында белсенді сөздік қорын дамыту жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Коррекциялық мектепте жұмыс жасайтын мамандарға әдістемелік көмек ретінде қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
520
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Алматы облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Талдықорған қаласының облыстық есту қабілеті бұзылған балаларға арнайы мектеп-интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесіДефектолог: Бесбаева Аида ЕсимхановнаПсихикалық дамуы тежелген оқушымен түзету-дамыту сабағының үлгісі.Күні: Сабақтың тақырыбы: «Мамандықтар» тақырыбында белсенді сөздік қорын дамыту жұмыстарыОқушының аты-жөні, ПМПК қорытындысы:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Түзету-дамыту сабағының мақсаты: 1. «Мамандықтар» тақырыбында белсенді сөздік қорын дамыту жұмыстарын жүргізу.2.Таным процесін, есте сақтауды дамыту, зейін мен ойлауды дамытып, оқушыда жағымды эмоция қалыптастыру, коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру; 3.Оқушыны әр мамандықтың еңбегін бағалауға тәрбиелеу.Сабақтың әдісі: ой қозғау, кластер құру, бес жолды өлең, әңгімелеу, сұрақ-жауап; сәйкестендіру, «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, «мидің суреті» әдісі.Сабақтың көрнекілігі: суреттер, мәтін, карточкалар.Пән аралық байланыс: әдебиеттік оқуҰйымдастыру кезеңі: 1.Амандасу.2. Денеңді түзу ұстап, басыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отыр. Көзіңді жұмсаң да болады. Терең дем алайық. Жарық түсіп тұрғанын елестетіп көр. Бұл бақыт, бейбітшілік, қуаныш жарығы. Қандай тамаша! Бұл таңғажайып жарық жүрегімізге тыныштық, сүйіспеншілік әкелді. Керемет! Жүрегімізде әдемі гүл ашылып келеді, қандай әдемі!Түрлі-түрлі жапырақтары құлпырып тұр. Бұл сенің атаң, әжең, әкең, анаң. Ал гүлдің ортасындағы дөңгелек-сен. Бұл гүл «сүйіспеншілік гүлі» деп аталады. Ал енді көзіңді аш. Не туралы елестетің? 3.«Мамандықтар» тақырыбында ой қозғау. Кластер құрастыру.-Сен қандай мамандықтарды білесің?

Дәрігер Ұстаз ҒарышкерАспаз ЗаңгерЕсепші Ұшқыш

Әртіс Биші Суретші 4.«Кім не істейді?» ойыны.  Ойынның шарты: жұбын тауып, сәйкестендіру қажет.Дәрігер Бала оқытады Өңдеуші Тіс емдейді. Шахтер Кітап өңдейді Құрылысшы Көмір қазады Сатушы Үй салады 5.«Бес жолды өлең» құрастыруМысалы:МұғалімДана, ақылдыОқытады, тәрбиелейді, түсіндіредіМен ұстазымды жақсы көремін.Ұстаз.Сабақты бекіту:
  • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?
  • Сабақта не істедің?
  • Өскенде кім болғың келеді?
Рефлексия: «Мидің суреті» әдісі бойынша оқушының сабақта нені түсінгенің және нені түсінбегенін анықтау Үйге тапсырма: «Мен өскенде кім боламын?» тақырыбында ой қозғауБағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен оқушыға кері байланыс беру
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!