Мектеп: «Құлағы нашар
еститін балалар үшін Леңгір қосалқы мектеп-интернаты»
КММ
Сабақ №
67 Пәні: «Есту қабілетін дамыту
және дыбыстану».
Күні: 9. 12.
2022ж. Мұғалімнің
аты-жөні: Калшораева Меруерт
Паттешқызы.
-
Оқушы: Қуатбек
Қуаныш.
Тарау. Мамандықтар
әлемі
Тақырып. Мамандықтың бәрі
жақсы.
Сабақтың
мақсаты 4.1.1.7 жалпы білім беретін
пәндерде оқылытын тақырыптар бойынша қолданатын сөздік
материалдарды қабылдап ажырату
Мамандық туралы
түсініктерін кеңейту.Сурет бойынша сөйлем құрауға
үйрету.
Коррекциялық
мақсаты Дыбыстарын қадағалау.
Дыбыстарды жеке, буында, сөзде анық айтылуын қадағалау.Сөздік қорын
молайту.
Құндылықтарды
дамыту: Кәсиби
құндылықтар.Кәсіби
құндылықтар әртүрлі жұмыс жағдайларында жеке тұлғалар шешім
қабылдауға және ұстанымға сүйенетін білім мен тәжірибенің
негіздері
Жетістік
критерийлері Дыбыстарды естіп,
қайталайды..Сөйлемдер құрап айтады.
Пәнаралық
байланыс Тіл дамыту, маематика,
қаззақ тілі.
Көрнекіліктер: Суреттер, кеспе әріптер
мен буындар.
Оқушының зейінін сабаққа
аудару.
1.Тыныспен жұмыс. Терең дем алып аэробол түтікшесін
үрлеу арқылы шарды ұшыру. Шар үрлеп стакандарды
жинау.
2.Нейрогимнастикалық жаттығу.
3
ку
. Па- па
–па, ПА-ПА, па-па-па-па.
ре
- Сен
қалай естисің?
-
ка
Мен ... естимін.
Ку
Әтеш қалай
дыбыстайды?
-
Дыбыстану
бөлімі.
-
Оқушы: Қуатбек Қуаныш. «Қ»
дыбысын дауыссыз дыбыстар тіркесінде түзеу. «Н-Ң» дыбысын ажырату.
2. Оқушы: Есмурат Еркебұлан. «Д» дыбысын ашық буында түзеу. « К-Г»
дыбыстарын ажырату.
-
Буындар , сөздер, сөйлемдер
оқу.
-
Кеспе суреттермен
жұмыс.
-
Нүкте орнына керекті әріпті
қойып сөйлемдер оқу.
-
Мнемокесте бойынша өлең
құрастырып оқу.
-
Бір сөзден бірнеше сөз құрау.
6. Кеспе суреттермен сөйлемдер құрау.
1). «Қ» дыбысын дауыссыз
дыбыстар тіркесінде дұрыс оқы.
СҚЫ,- СҚА,- ШҚА,-
ЛҚА.
2). Сөздерді дұрыс оқы.
Дауыссыз дыбыс тіркесінде дұрыс айт.
АС-ТЫҚ. АС-ҚАҚ, АЛ-ТЫН,
АС-ҚА-БАҚ, АШ-ҚА-ЛАҚ, АС-ҚА-ЗАН.
3). Кеспе суреттермен
жұмыс. «Қ» дыбысы бар сөздерді теріп ал. 4). Тіл үстарту
жатығуы.
Қа - қа -қа. Ық-ық -ық. Түнде
жортты қасқыр. Суда жүзді қайық. Нүктенің орнына «Қ» дыбысын
қойып дұрыс оқы. ...анат қаза... тілінен
сабақ...а дайындалып отыр. Қ-дыбысы Дүкенде бар. өріске
кетті. Қайрат ойнады.
-
Аққала сөзіне талдау
жаса.
Үлгі: ақ , ала, ..., ...,
..., ..., ..., ... .
1). «Н – Ң» дыбысын
ажыратып оқы. АН– АҢ , ОН –ОҢ, УН
–УҢ. АНА – АҢА, ОНО – ОҢО, УНА –
УҢУ. 2). Кеспе суреттермен
жұмыс. 3). Мен, сен сөздерін
пайдаланып, сөйлем құра.
де болды дан келдің
М
ен үй ден келд Сен кино ға
бардың
ге барды ны көрдің
.үн
ыстық, Тоғайда бүлдір.ен пісті. .үлім мен .үлнәр е.еуі. .іш.ене
себеттерін тоғайға алып .елді. Олар бүлдір.ен,
терді.
Мнемокесте
.
Нан қоқымын шашпаңдар , Жерде
жатса баспаңдар. Теріп алып қастерлеп, Торғайларға
тастаңдар.
Нан қоқымын шашпаңдар , Жерде
жатса баспаңдар. Теріп алып қастерлеп, Торғайларға
тастаңдар.
-
Күнделікті сөздер.
-
Сенің аты
–жөнің кім?
-
Сен ұлсың
ба, қызсың ба?
-
Қазір жылдың
қай мезгілі?
-
Сен ауылда
тұрасың ба, қалада тұрасың ба?
-
Қыста
балалар қандай ойындар ойнайды?
-
Пән
аралық байланыс.
Мамандық
түрлері: дәрігер, мұғалім, аспаз, тігінші, етікші, суретші,
құрылысшы
. Кімге? +
Не керек? Кеспе суреттермен жұмыс.
Кім? +Не
істеді? + Қандай сұрағына жауап болатындай сөйлем құрап
айт.
IY. Мәтін:
Мамандықтың бәрі
жақсы
Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің
түрі.
Мамандық таңдауда мектеп қабырғасынан
басталады. Өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу
бәріміздің арманымыз.
Ал, мамандық туралы біз не
білеміз? Дәрігер адам емдейді. Мұғалім бала оқытады. Тігінші тігін
тігеді. Құрылысшы зәулім үйлер соғады. Етікші етік жөндейді. Аспаз
ас пісіреді. Кенші көмір қазады. Суретші сурет салады.
т.б.
Мамандықтың бәрі жақсы
\
Мұғалім
Дәрігер Аспаз Етікші Тігінші
... оқытады. ... емдейді.
... пісіреді. ... жөндейді . ... тігеді. ...
соғады.
Керекті
сөздер: үй, киім, тамақ, етік,
адамдарды, бала.
Сұрақтар: 1.Мамандақ дегеніміз не? 2.
Қандай мамандықтарды білесің? Кім? + Не істейді? Сұрағына жауап
бер.
Тыңда,
қайтала: мамандық.кәсіп, аспаз,
тігінші, аспаз.
Y. Математикалық тапсырма:
санды 9-ға көбейтудің
жеңіл тәсілі. Қорытынды. Сен сабақта не істедің?
Мен сабақта тыңдадым, қайталадым, сұраққа жауап бердім, тапсырманы
орындадым. Кері байланыс. Үйге
тапсырма. Мәтінді оқу. «Қ. Н-Ң» дыбыстарын
қадағалау.