Материалдар / «Мамандықтың бәрі жақсы, талғамыңа қарай таңдап ал»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Мамандықтың бәрі жақсы, талғамыңа қарай таңдап ал»

Материал туралы қысқаша түсінік
К Гордонның «Қабілеттілікті анықтау» тестіне анализ жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
615
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Мамандықтың бәрі жақсы, талғамыңа қарай таңдап ал»ҰБТ-ге баратын түлектердің мамандық таңдау сұхбатының нәтижесі. Биылғы 2017-2018 оқу жылында мектеп бітіретін 23 түлектің 19-ы ҰБТ-ге қатысуға тілек білдіріп отыр. Псиихологпен жоспарға сй кездесулер, диагностикалық жұмыстар барысында мамандық таңдау сұхбатына қатынасқан 20 түлектің 94 %-ы жеке басының (тұлғалық) қабілетін көрсетіп, жеке орында жалғыз жұмыс жасағанды жақсы көретін; өзідерінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенетін (жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау) мамандыққа қабілеттілігін көрсетті. Жүргізілген жұмыстар нәтижесінде өз қабілеттерін анықтауда салғырттық танытқан оқушылар да болды. 20-25% көрсеткіш көрсеткен, ең жоғарғысы 70% -дық көрсеткіш кқрсеткен 1 оқушы, 60%-дық көрсеткіш 2 оқушы ал қалған оқушылар 40% шамасындағы көрсеткіштермен аяқтады. Жалпы оқушылардың мамандық таңдауда, еңбек нарығындағы сұранысқа ие мамандықтар туралы көзқарастары қалыптасқан. Кейбір оқушылардың қабілеттері мен таңдаған мамандықтарының арасындағы алшақтықтар байқалды. Сұхбат барысында ол оқушылардың мамандық таңдауда кеткен қателіктеріне, таңдау жасау себептеріне тоқталып, түзету мақсатында екі жақты жұмыстар жоспарланып, жолға қойылды.Ұсыныс: пән мұғалімдері, тәрбие, сынып жетекшілері оқушылармен мамандықтар түрлері, мамандықтар мүмкіндігі, болашақта сұранысқа ие мамандықтар туралы шаралар ұйымдастырылып, оқушылар тартылуын қадағаланса, оқушылар өз қабілеттерін ерте танып, мамандық таңдауда қиындықтарды оңай жеңері сөзсіз.



Психолог Р.Абишева























АнализК Гордонның «Қабілеттілікті анықтау» тесті




А







1234567%

1Асылбек







3



60Сөйлеу қабілеті: тіл маманы, аудармашы
2Абылқаир 22

22



40Ойлау, математика, эмоциялық, жеке басының (тұлғалық) қабілеттері: инженер-құрастырушы, бухгалтер, математика, педагог, психолог, жалғыз жұмыс жасағанды жақсы көреді.
3Ғалымжан 2





1



25Ойлау қабілеті: сызба графика, сурет салу байланысты мамандықтар
4Ұлан





22



40Эмоциялық, жеке басының (тұлғалық) қабілеттері:сұрақ қою, мәліметтермен бөлісу, жеке орында жалғыз жұмыс жасағанды ұнатады
5Нұрасыл1

111



20ойлау, сөйлеу ,эмоциялық , жеке басының (тұлғалық) қабілеті өте әлсіз берілген
6Алдамжар

2



22

40математикалық , жеке басының (тұлғалық), денелік күшінің (физикалық) қабілеті: есеп-қисапқа, балансқа (бухгалтер, математика) байланысты, жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау, жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру
7Нұргүл



2

1



30сөйлеу қабілеті: тіл маманы; жақсы оқи, жаза, тыңдай, көре білетін; әр тілдегі сөздерді жақсы есте сақтайтын (аудармашы мамандығы) адам.
8Назгул







22

40жеке басының (тұлғалық), денелік күшінің (физикалық), қабілеті: жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау, жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру
9Мирас

24

4



70сөйлеу қабілеті, жеке басының (тұлғалық), математикалық қабілеті: тіл маманы (аудармашы), жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау, есеп-қисапқа, балансқа (бухгалтер, математика) байланысты мамандық сай келеді
10Темірлан







22240жеке басының (тұлғалық), денелік күшінің (физикалық),музыкалық қабілеттері: жеке орында жалғыз жұмыс жасағанды жақсы көресіз; өзіңіздің бақылауларыңыз бен ой-пікірлеріңізге сүйенесіз (жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау), өз денеңізді жұмыста қолдана аласыз (жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру), саз, шығарасыз, ән саласыз.

11Оразгул







12

25денелік күшінің (физикалық) қабілеті: өз денеңізді жұмыста қолдана аласыз (жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру
12Гүлшаш

2



2



40математикалық, жеке басының (тұлғалық) қабілеті: есеп-қисапқа, балансқа (бухгалтер, математика) байланысты мамандық, жеке орында жалғыз жұмыс жасау; өзінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенеді
13Арайлым





21



25эмоциялық қабілет: эмоциялы
14Шаттық



3

3



60сөйлеу, жеке басының (тұлғалық) қабілеті: тіл маманы; жақсы оқи, жаза, тыңдай, көре білетін; әр тілдегі сөздерді жақсы есте сақтай алады (аудармашы мамандығына сай).
15Ләззат







2



40жеке басының (тұлғалық) қабілеті: жеке орында жалғыз жұмыс жасау; өзінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенеді
16Ажар









2

40денелік күшінің (физикалық) қабілеті: өз денеңізді жұмыста қолдана аласыз (жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру
17Қазына







2



40жеке басының (тұлғалық) қабілеті: жеке орында жалғыз жұмыс жасау; өзінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенеді










Психолог Р.Абишева
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!