«Мамандықтың бәрі жақсы, талғамыңа қарай таңдап ал»
ҰБТ-ге баратын түлектердің мамандық таңдау сұхбатының нәтижесі.
Биылғы 2017-2018 оқу жылында мектеп бітіретін 23 түлектің 19-ы ҰБТ-ге қатысуға тілек білдіріп отыр.
Псиихологпен жоспарға сй кездесулер, диагностикалық жұмыстар барысында мамандық таңдау сұхбатына қатынасқан 20 түлектің 94 %-ы жеке басының (тұлғалық) қабілетін көрсетіп, жеке орында жалғыз жұмыс жасағанды жақсы көретін; өзідерінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенетін (жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау) мамандыққа қабілеттілігін көрсетті.
Жүргізілген жұмыстар нәтижесінде өз қабілеттерін анықтауда салғырттық танытқан оқушылар да болды. 20-25% көрсеткіш көрсеткен, ең жоғарғысы 70% -дық көрсеткіш кқрсеткен 1 оқушы, 60%-дық көрсеткіш 2 оқушы ал қалған оқушылар 40% шамасындағы көрсеткіштермен аяқтады.
Жалпы оқушылардың мамандық таңдауда, еңбек нарығындағы сұранысқа ие мамандықтар туралы көзқарастары қалыптасқан.
Кейбір оқушылардың қабілеттері мен таңдаған мамандықтарының арасындағы алшақтықтар байқалды. Сұхбат барысында ол оқушылардың мамандық таңдауда кеткен қателіктеріне, таңдау жасау себептеріне тоқталып, түзету мақсатында екі жақты жұмыстар жоспарланып, жолға қойылды.
Ұсыныс: пән мұғалімдері, тәрбие, сынып жетекшілері оқушылармен мамандықтар түрлері, мамандықтар мүмкіндігі, болашақта сұранысқа ие мамандықтар туралы шаралар ұйымдастырылып, оқушылар тартылуын қадағаланса, оқушылар өз қабілеттерін ерте танып, мамандық таңдауда қиындықтарды оңай жеңері сөзсіз.
Психолог Р.Абишева
Анализ
К Гордонның «Қабілеттілікті анықтау» тесті
|
|
|
А |
|
|
||||||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
% |
|
|
1 |
Асылбек |
|
|
|
|
3 |
|
|
60 |
Сөйлеу қабілеті: тіл маманы, аудармашы |
|
2 |
Абылқаир |
2 |
2 |
|
2 |
2 |
|
|
40 |
Ойлау, математика, эмоциялық, жеке басының (тұлғалық) қабілеттері: инженер-құрастырушы, бухгалтер, математика, педагог, психолог, жалғыз жұмыс жасағанды жақсы көреді. |
|
3 |
Ғалымжан |
2 |
|
|
|
1 |
|
|
25 |
Ойлау қабілеті: сызба графика, сурет салу байланысты мамандықтар |
|
4 |
Ұлан |
|
|
|
2 |
2 |
|
|
40 |
Эмоциялық, жеке басының (тұлғалық) қабілеттері:сұрақ қою, мәліметтермен бөлісу, жеке орында жалғыз жұмыс жасағанды ұнатады |
|
5 |
Нұрасыл |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
|
|
20 |
ойлау, сөйлеу ,эмоциялық , жеке басының (тұлғалық) қабілеті өте әлсіз берілген |
|
6 |
Алдамжар |
|
2 |
|
|
2 |
2 |
|
40 |
математикалық , жеке басының (тұлғалық), денелік күшінің (физикалық) қабілеті: есеп-қисапқа, балансқа (бухгалтер, математика) байланысты, жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау, жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру |
|
7 |
Нұргүл |
|
|
2 |
|
1 |
|
|
30 |
сөйлеу қабілеті: тіл маманы; жақсы оқи, жаза, тыңдай, көре білетін; әр тілдегі сөздерді жақсы есте сақтайтын (аудармашы мамандығы) адам. |
|
8 |
Назгул |
|
|
|
|
2 |
2 |
|
40 |
жеке басының (тұлғалық), денелік күшінің (физикалық), қабілеті: жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау, жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру |
|
9 |
Мирас |
|
2 |
4 |
|
4 |
|
|
70 |
сөйлеу қабілеті, жеке басының (тұлғалық), математикалық қабілеті: тіл маманы (аудармашы), жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау, есеп-қисапқа, балансқа (бухгалтер, математика) байланысты мамандық сай келеді |
|
10 |
Темірлан |
|
|
|
|
2 |
2 |
2 |
40 |
жеке басының (тұлғалық), денелік күшінің (физикалық),музыкалық қабілеттері: жеке орында жалғыз жұмыс жасағанды жақсы көресіз; өзіңіздің бақылауларыңыз бен ой-пікірлеріңізге сүйенесіз (жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау), өз денеңізді жұмыста қолдана аласыз (жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру), саз, шығарасыз, ән саласыз. |
|
11 |
Оразгул |
|
|
|
|
1 |
2 |
|
25 |
денелік күшінің (физикалық) қабілеті: өз денеңізді жұмыста қолдана аласыз (жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру |
|
12 |
Гүлшаш |
|
2 |
|
|
2 |
|
|
40 |
математикалық, жеке басының (тұлғалық) қабілеті: есеп-қисапқа, балансқа (бухгалтер, математика) байланысты мамандық, жеке орында жалғыз жұмыс жасау; өзінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенеді |
|
13 |
Арайлым |
|
|
|
2 |
1 |
|
|
25 |
эмоциялық қабілет: эмоциялы |
|
14 |
Шаттық |
|
|
3 |
|
3 |
|
|
60 |
сөйлеу, жеке басының (тұлғалық) қабілеті: тіл маманы; жақсы оқи, жаза, тыңдай, көре білетін; әр тілдегі сөздерді жақсы есте сақтай алады (аудармашы мамандығына сай). |
|
15 |
Ләззат |
|
|
|
|
2 |
|
|
40 |
жеке басының (тұлғалық) қабілеті: жеке орында жалғыз жұмыс жасау; өзінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенеді |
|
16 |
Ажар |
|
|
|
|
|
2 |
|
40 |
денелік күшінің (физикалық) қабілеті: өз денеңізді жұмыста қолдана аласыз (жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру |
|
17 |
Қазына |
|
|
|
|
2 |
|
|
40 |
жеке басының (тұлғалық) қабілеті: жеке орында жалғыз жұмыс жасау; өзінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенеді |
Психолог Р.Абишева
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мамандықтың бәрі жақсы, талғамыңа қарай таңдап ал»
«Мамандықтың бәрі жақсы, талғамыңа қарай таңдап ал»
«Мамандықтың бәрі жақсы, талғамыңа қарай таңдап ал»
ҰБТ-ге баратын түлектердің мамандық таңдау сұхбатының нәтижесі.
Биылғы 2017-2018 оқу жылында мектеп бітіретін 23 түлектің 19-ы ҰБТ-ге қатысуға тілек білдіріп отыр.
Псиихологпен жоспарға сй кездесулер, диагностикалық жұмыстар барысында мамандық таңдау сұхбатына қатынасқан 20 түлектің 94 %-ы жеке басының (тұлғалық) қабілетін көрсетіп, жеке орында жалғыз жұмыс жасағанды жақсы көретін; өзідерінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенетін (жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау) мамандыққа қабілеттілігін көрсетті.
Жүргізілген жұмыстар нәтижесінде өз қабілеттерін анықтауда салғырттық танытқан оқушылар да болды. 20-25% көрсеткіш көрсеткен, ең жоғарғысы 70% -дық көрсеткіш кқрсеткен 1 оқушы, 60%-дық көрсеткіш 2 оқушы ал қалған оқушылар 40% шамасындағы көрсеткіштермен аяқтады.
Жалпы оқушылардың мамандық таңдауда, еңбек нарығындағы сұранысқа ие мамандықтар туралы көзқарастары қалыптасқан.
Кейбір оқушылардың қабілеттері мен таңдаған мамандықтарының арасындағы алшақтықтар байқалды. Сұхбат барысында ол оқушылардың мамандық таңдауда кеткен қателіктеріне, таңдау жасау себептеріне тоқталып, түзету мақсатында екі жақты жұмыстар жоспарланып, жолға қойылды.
Ұсыныс: пән мұғалімдері, тәрбие, сынып жетекшілері оқушылармен мамандықтар түрлері, мамандықтар мүмкіндігі, болашақта сұранысқа ие мамандықтар туралы шаралар ұйымдастырылып, оқушылар тартылуын қадағаланса, оқушылар өз қабілеттерін ерте танып, мамандық таңдауда қиындықтарды оңай жеңері сөзсіз.
Психолог Р.Абишева
Анализ
К Гордонның «Қабілеттілікті анықтау» тесті
|
|
|
А |
|
|
||||||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
% |
|
|
1 |
Асылбек |
|
|
|
|
3 |
|
|
60 |
Сөйлеу қабілеті: тіл маманы, аудармашы |
|
2 |
Абылқаир |
2 |
2 |
|
2 |
2 |
|
|
40 |
Ойлау, математика, эмоциялық, жеке басының (тұлғалық) қабілеттері: инженер-құрастырушы, бухгалтер, математика, педагог, психолог, жалғыз жұмыс жасағанды жақсы көреді. |
|
3 |
Ғалымжан |
2 |
|
|
|
1 |
|
|
25 |
Ойлау қабілеті: сызба графика, сурет салу байланысты мамандықтар |
|
4 |
Ұлан |
|
|
|
2 |
2 |
|
|
40 |
Эмоциялық, жеке басының (тұлғалық) қабілеттері:сұрақ қою, мәліметтермен бөлісу, жеке орында жалғыз жұмыс жасағанды ұнатады |
|
5 |
Нұрасыл |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
|
|
20 |
ойлау, сөйлеу ,эмоциялық , жеке басының (тұлғалық) қабілеті өте әлсіз берілген |
|
6 |
Алдамжар |
|
2 |
|
|
2 |
2 |
|
40 |
математикалық , жеке басының (тұлғалық), денелік күшінің (физикалық) қабілеті: есеп-қисапқа, балансқа (бухгалтер, математика) байланысты, жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау, жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру |
|
7 |
Нұргүл |
|
|
2 |
|
1 |
|
|
30 |
сөйлеу қабілеті: тіл маманы; жақсы оқи, жаза, тыңдай, көре білетін; әр тілдегі сөздерді жақсы есте сақтайтын (аудармашы мамандығы) адам. |
|
8 |
Назгул |
|
|
|
|
2 |
2 |
|
40 |
жеке басының (тұлғалық), денелік күшінің (физикалық), қабілеті: жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау, жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру |
|
9 |
Мирас |
|
2 |
4 |
|
4 |
|
|
70 |
сөйлеу қабілеті, жеке басының (тұлғалық), математикалық қабілеті: тіл маманы (аудармашы), жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау, есеп-қисапқа, балансқа (бухгалтер, математика) байланысты мамандық сай келеді |
|
10 |
Темірлан |
|
|
|
|
2 |
2 |
2 |
40 |
жеке басының (тұлғалық), денелік күшінің (физикалық),музыкалық қабілеттері: жеке орында жалғыз жұмыс жасағанды жақсы көресіз; өзіңіздің бақылауларыңыз бен ой-пікірлеріңізге сүйенесіз (жеке кәсіп, дистациялық оқыту әдісі бойынша ұстаз, үйден жұмыс жасау), өз денеңізді жұмыста қолдана аласыз (жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру), саз, шығарасыз, ән саласыз. |
|
11 |
Оразгул |
|
|
|
|
1 |
2 |
|
25 |
денелік күшінің (физикалық) қабілеті: өз денеңізді жұмыста қолдана аласыз (жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру |
|
12 |
Гүлшаш |
|
2 |
|
|
2 |
|
|
40 |
математикалық, жеке басының (тұлғалық) қабілеті: есеп-қисапқа, балансқа (бухгалтер, математика) байланысты мамандық, жеке орында жалғыз жұмыс жасау; өзінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенеді |
|
13 |
Арайлым |
|
|
|
2 |
1 |
|
|
25 |
эмоциялық қабілет: эмоциялы |
|
14 |
Шаттық |
|
|
3 |
|
3 |
|
|
60 |
сөйлеу, жеке басының (тұлғалық) қабілеті: тіл маманы; жақсы оқи, жаза, тыңдай, көре білетін; әр тілдегі сөздерді жақсы есте сақтай алады (аудармашы мамандығына сай). |
|
15 |
Ләззат |
|
|
|
|
2 |
|
|
40 |
жеке басының (тұлғалық) қабілеті: жеке орында жалғыз жұмыс жасау; өзінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенеді |
|
16 |
Ажар |
|
|
|
|
|
2 |
|
40 |
денелік күшінің (физикалық) қабілеті: өз денеңізді жұмыста қолдана аласыз (жаттықтырушы, дене тәрбиесі мұғалімі, биші, ауыр нәрсені көтеру |
|
17 |
Қазына |
|
|
|
|
2 |
|
|
40 |
жеке басының (тұлғалық) қабілеті: жеке орында жалғыз жұмыс жасау; өзінің бақылаулары мен ой-пікірлеріне сүйенеді |
Психолог Р.Абишева
шағым қалдыра аласыз













