Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ – түрік университеті
«Түркістан Ахмет Ясауи» кәсіби колледжі
« Аграрлық» бөлімшесі
ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ № 12
(теориялық немесе тәжірибелік оқыту)
|
Модуль / пән атауы |
Ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Managing your budget. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Жалпы мәліметтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Курс |
Мерзімі |
Тобы |
Бөлімше меңгерушінің қолы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
09.10.2024 |
ТКА-0924-2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Тәжірибелік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты (оқу нәтижелері) |
Тақырып бойынша оқушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру. Тың мәліметтер беру арқылы білімді қалыптастыру. оқушылардың зейінін, есте сақтауын, ойлауын дамыту; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Міндеттері (бағалау критерийлері) |
Оқушыларға қаржылық сауаттылық жайында түсінік қалыптастыра отырып, ұқыптылыққа, әдептілікке, жинақылыққа тәрбиелеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Студенттер мәтінге сілтеме жасап тақырып бойынша өз пікірін айтады; Ағылшын тіліндегі модальды етістіктермен танысып, қолданылу аясын меңгереді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Сабақты жабдықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер |
1. Raymond Murphy. «Essential Grammar in Use. A self-study reference and practice book for elementary students of English», UK,2007 2. Jenny Dooley, Bob Obee. «Action for Kazakhstan. Science Schools. Grade 10», Almaty, 2019 3. Liveworksheet.kz |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Техникалық құралдар, материалдар, қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Сабақтың барысы Уақыт (мин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
|
5 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
Theme: Expressing opinions about gender equality issues. Plan: 1. Discussing and work with the text about gender equality issues. 2. Explain use of prepositions of direction.
Read the text and do the test (Мәтіннің мазмұнын түсініп оқу және тест тапсырмасын орындау)
https://wordwall.net/ru/resource/79518302
(Берілген сілтеме арқылы немесе QR-код арқылы тапсырмаға өтіңіз)
1. What does gender equality involve according to the text? a. Men being valued more than women b. Women participating in leisure activities c. Men and women being valued equally d. Women being valued more than men 2. What is a key aspect of gender equality mentioned in the text? a. Equal distribution of wealth b. Equal participation in sports c. Equal status, recognition, and consideration for both genders d. Equal level of education 3. Which of the following is NOT emphasized in the concept of gender equality from the text? a. Equal status b. Equal recognition c. Equal participation in development processes d. Equal physical strength 4. In the context of gender equality, what is important for both genders to enjoy? a. Equal rights to vote b. Equal social status c. Equal opportunities in employment d. Equal status, recognition, and consideration 5. What does gender equality ensure for both men and women? a. Being valued equally b. Participating in cultural traditions c. Receiving the same education d. Living in the same neighborhood
2. To learn the prepositions of movement and do exercise
https://wordwall.net/ru/resource/1331783/prepositions-of-movement
|
20 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру |
Theme: Managing your budget. Plan:
Well, today we work that you have done is closely connected with the problem of our lesson. What ways of getting money do you know? What ways of spending money do you know?
What do you spend your money on?
Do you earn money? How?
Do you save money?
|
20 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Жаңа тақырып бойынша тапсырма орындау - 25 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Plan:
https://wordwall.net/ru/resource/39389557/english/verb-with-money
Word bank: income, financial, debt, spending, budget A budget helps you keep track of your ________ and expenses. One of the main reasons to have a budget is to avoid falling into _________. To create a budget, it is important to list all sources of _________. ________ goals can include saving for a car, college, or a vacation. Overspending can be controlled by sticking to your ________. Answer Key: income\debt\income\financial\budget
might /may/ Can/ may not /Can’t/ might not /might 1.They (can/might)—–——be away for the weekend but I’m not sure. 2. You (may/might)-——leave now if you wish. 3. May/Can–——you play the piano? 4. Listen, please. You (may not/ might not)-——–speak during this exam. 5.They (can’t/may not) ——–still be out! 6. You (couldn’t /might not) ———-smoke on the bus. 7. You (can/might) –—–be right but I’m going back to check anyway.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. Сабақты бекіту, кері байланыс (оқушының білімін, білік-дағдысын пысықтау, бекіту ж/е қорытындылау) – 10 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бүгінгі тақырып бойынша студенттер ағылшын тілінде қаржылық сауаттылық жайында түсінік қалыптастырып, жаңа сөздермен жұмыс жасайды және ағылшын тіліндегі модальды етістік түрлерімен танысып, айырмашылықтарын түсінеді және қолданылу аясын үйренеді. Should модальды етістігін қолдана отырып өз бюджеттерін басқаруға бірнеше нақты кеңестер ұсынылады.
How to create a budget while in college You should …. Calculate your net income List monthly expenses Organize your expenses into fixed and variable categories Determine average monthly costs for each expense Make adjustments
Сабақтың рефлексиясы
*I like
……………
During a lesson ……
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. Бағалау, рефлексия - 3 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7. Үйге тапсырма – 1 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8.Пайдаланған әдебиеттер - 1 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дайындаған педагог |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оңғарова Саламат Әбдібекқызы (Т.А.Ә.) __________ (қолы) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ 12-theme. Managing your budget.
Plan:
1. Discussing and expressing opinions the ways to earn and spending money. How to create a budget while in college?
2. Explain use of Modal verbs
-
Managing Your Budget
Managing a budget is an essential skill that helps individuals and families plan their finances effectively. A budget is a plan that outlines your income and expenses, helping you make informed decisions about spending and saving. By tracking your expenses and setting financial goals, you can avoid debt and ensure you have enough money for both necessities and leisure activities. Understanding how to manage your budget can lead to financial stability and independence. It is important to set financial goals when creating a budget because they provide direction and motivation for managing your finances. Goals help prioritize your spending and saving efforts to achieve specific outcomes, such as buying a house or saving for retirement.
Not having a budget can lead to financial problems such as overspending, accumulating debt, and lacking savings for emergencies. For example, without a budget, someone might spend too much on entertainment and not have enough money to pay bills, leading to missed payments and financial instability.
Tracking expenses helps manage your budget more effectively by providing a clear picture of where your money goes. It allows you to identify areas where you can cut back and adjust your spending habits to stay within your budget, ensuring you meet your financial goals.
To pay-төлеу, bill-есеп айырысу, to spend-жұмсау, to borrow-қарыз алу, fine-айыппұл салу, to earn–табыс табу, to lend-қарыз беру, debts-қарыздар, grant-гранттар, to save- үнемдеу, to waste-ысырап ету, currency-валюта, cash-қолма-қол ақша, to economize- үнемдеу
2. Модальді етістіктер — сөйлемге қатысатын негізгі емес (көмекші есімдіктермен (do, does, did) шатастырмаңыз) етістіктердің тобы. Олардың қатарына мына етістіктер жатады (жақшада өткен шақтағы түрі): can (could), could, may (might), might, must (had to), have to, ought to, should, would, need to. Ағылшын тілінде қызметіне қарай етістіктер 3-ке бөлінеді.
Кейбір етістіктер кейде көмекші етістік, кейде мағыналы етістік, ал кейде модальді етістік қызметін атқарады. Оны қызметіне қарап білеміз. Модальді етістікке келетін болсақ, олардың өзінше ерекшелігі болады.
Модальді етістіктердің де көмекші етістіктер сияқты 13 түрі бар. (тақтада көрсетіледі)Олардың модальді етістік аталу себебі және ерекшелігі мыналар:
1) 13 етістіктің 7 –нен кейін яғни ( can, may, must, shall, should, need, dare )-
«to» қолданылмайды.
2) жақтарға байланысты (-S) жалғауы жалғанбайды.
3) сұраулы және болымсыз сөйлемді модальді етістік өзі жасайды яғни көмекші етістік қолданылмайды. Бүгінгі сабақта саn, must, might, should модальді етістіктерін өтеміз.
Can – істей білу/ алу, қабілеттілік, мүмкіндік, рұқсат, сыпайы түрдегі өтініш
Must- міндет, борыш, аса қажеттілік, міндетті болуы.
Might- болжау, мүмкіндік
Should- кеңес беру
Task-5.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Managing your budget
Managing your budget
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ – түрік университеті
«Түркістан Ахмет Ясауи» кәсіби колледжі
« Аграрлық» бөлімшесі
ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ № 12
(теориялық немесе тәжірибелік оқыту)
|
Модуль / пән атауы |
Ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Managing your budget. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Жалпы мәліметтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Курс |
Мерзімі |
Тобы |
Бөлімше меңгерушінің қолы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
09.10.2024 |
ТКА-0924-2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Тәжірибелік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты (оқу нәтижелері) |
Тақырып бойынша оқушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру. Тың мәліметтер беру арқылы білімді қалыптастыру. оқушылардың зейінін, есте сақтауын, ойлауын дамыту; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Міндеттері (бағалау критерийлері) |
Оқушыларға қаржылық сауаттылық жайында түсінік қалыптастыра отырып, ұқыптылыққа, әдептілікке, жинақылыққа тәрбиелеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Студенттер мәтінге сілтеме жасап тақырып бойынша өз пікірін айтады; Ағылшын тіліндегі модальды етістіктермен танысып, қолданылу аясын меңгереді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Сабақты жабдықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер |
1. Raymond Murphy. «Essential Grammar in Use. A self-study reference and practice book for elementary students of English», UK,2007 2. Jenny Dooley, Bob Obee. «Action for Kazakhstan. Science Schools. Grade 10», Almaty, 2019 3. Liveworksheet.kz |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Техникалық құралдар, материалдар, қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Сабақтың барысы Уақыт (мин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
|
5 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
Theme: Expressing opinions about gender equality issues. Plan: 1. Discussing and work with the text about gender equality issues. 2. Explain use of prepositions of direction.
Read the text and do the test (Мәтіннің мазмұнын түсініп оқу және тест тапсырмасын орындау)
https://wordwall.net/ru/resource/79518302
(Берілген сілтеме арқылы немесе QR-код арқылы тапсырмаға өтіңіз)
1. What does gender equality involve according to the text? a. Men being valued more than women b. Women participating in leisure activities c. Men and women being valued equally d. Women being valued more than men 2. What is a key aspect of gender equality mentioned in the text? a. Equal distribution of wealth b. Equal participation in sports c. Equal status, recognition, and consideration for both genders d. Equal level of education 3. Which of the following is NOT emphasized in the concept of gender equality from the text? a. Equal status b. Equal recognition c. Equal participation in development processes d. Equal physical strength 4. In the context of gender equality, what is important for both genders to enjoy? a. Equal rights to vote b. Equal social status c. Equal opportunities in employment d. Equal status, recognition, and consideration 5. What does gender equality ensure for both men and women? a. Being valued equally b. Participating in cultural traditions c. Receiving the same education d. Living in the same neighborhood
2. To learn the prepositions of movement and do exercise
https://wordwall.net/ru/resource/1331783/prepositions-of-movement
|
20 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру |
Theme: Managing your budget. Plan:
Well, today we work that you have done is closely connected with the problem of our lesson. What ways of getting money do you know? What ways of spending money do you know?
What do you spend your money on?
Do you earn money? How?
Do you save money?
|
20 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Жаңа тақырып бойынша тапсырма орындау - 25 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Plan:
https://wordwall.net/ru/resource/39389557/english/verb-with-money
Word bank: income, financial, debt, spending, budget A budget helps you keep track of your ________ and expenses. One of the main reasons to have a budget is to avoid falling into _________. To create a budget, it is important to list all sources of _________. ________ goals can include saving for a car, college, or a vacation. Overspending can be controlled by sticking to your ________. Answer Key: income\debt\income\financial\budget
might /may/ Can/ may not /Can’t/ might not /might 1.They (can/might)—–——be away for the weekend but I’m not sure. 2. You (may/might)-——leave now if you wish. 3. May/Can–——you play the piano? 4. Listen, please. You (may not/ might not)-——–speak during this exam. 5.They (can’t/may not) ——–still be out! 6. You (couldn’t /might not) ———-smoke on the bus. 7. You (can/might) –—–be right but I’m going back to check anyway.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. Сабақты бекіту, кері байланыс (оқушының білімін, білік-дағдысын пысықтау, бекіту ж/е қорытындылау) – 10 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бүгінгі тақырып бойынша студенттер ағылшын тілінде қаржылық сауаттылық жайында түсінік қалыптастырып, жаңа сөздермен жұмыс жасайды және ағылшын тіліндегі модальды етістік түрлерімен танысып, айырмашылықтарын түсінеді және қолданылу аясын үйренеді. Should модальды етістігін қолдана отырып өз бюджеттерін басқаруға бірнеше нақты кеңестер ұсынылады.
How to create a budget while in college You should …. Calculate your net income List monthly expenses Organize your expenses into fixed and variable categories Determine average monthly costs for each expense Make adjustments
Сабақтың рефлексиясы
*I like
……………
During a lesson ……
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. Бағалау, рефлексия - 3 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7. Үйге тапсырма – 1 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8.Пайдаланған әдебиеттер - 1 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дайындаған педагог |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оңғарова Саламат Әбдібекқызы (Т.А.Ә.) __________ (қолы) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ 12-theme. Managing your budget.
Plan:
1. Discussing and expressing opinions the ways to earn and spending money. How to create a budget while in college?
2. Explain use of Modal verbs
-
Managing Your Budget
Managing a budget is an essential skill that helps individuals and families plan their finances effectively. A budget is a plan that outlines your income and expenses, helping you make informed decisions about spending and saving. By tracking your expenses and setting financial goals, you can avoid debt and ensure you have enough money for both necessities and leisure activities. Understanding how to manage your budget can lead to financial stability and independence. It is important to set financial goals when creating a budget because they provide direction and motivation for managing your finances. Goals help prioritize your spending and saving efforts to achieve specific outcomes, such as buying a house or saving for retirement.
Not having a budget can lead to financial problems such as overspending, accumulating debt, and lacking savings for emergencies. For example, without a budget, someone might spend too much on entertainment and not have enough money to pay bills, leading to missed payments and financial instability.
Tracking expenses helps manage your budget more effectively by providing a clear picture of where your money goes. It allows you to identify areas where you can cut back and adjust your spending habits to stay within your budget, ensuring you meet your financial goals.
To pay-төлеу, bill-есеп айырысу, to spend-жұмсау, to borrow-қарыз алу, fine-айыппұл салу, to earn–табыс табу, to lend-қарыз беру, debts-қарыздар, grant-гранттар, to save- үнемдеу, to waste-ысырап ету, currency-валюта, cash-қолма-қол ақша, to economize- үнемдеу
2. Модальді етістіктер — сөйлемге қатысатын негізгі емес (көмекші есімдіктермен (do, does, did) шатастырмаңыз) етістіктердің тобы. Олардың қатарына мына етістіктер жатады (жақшада өткен шақтағы түрі): can (could), could, may (might), might, must (had to), have to, ought to, should, would, need to. Ағылшын тілінде қызметіне қарай етістіктер 3-ке бөлінеді.
Кейбір етістіктер кейде көмекші етістік, кейде мағыналы етістік, ал кейде модальді етістік қызметін атқарады. Оны қызметіне қарап білеміз. Модальді етістікке келетін болсақ, олардың өзінше ерекшелігі болады.
Модальді етістіктердің де көмекші етістіктер сияқты 13 түрі бар. (тақтада көрсетіледі)Олардың модальді етістік аталу себебі және ерекшелігі мыналар:
1) 13 етістіктің 7 –нен кейін яғни ( can, may, must, shall, should, need, dare )-
«to» қолданылмайды.
2) жақтарға байланысты (-S) жалғауы жалғанбайды.
3) сұраулы және болымсыз сөйлемді модальді етістік өзі жасайды яғни көмекші етістік қолданылмайды. Бүгінгі сабақта саn, must, might, should модальді етістіктерін өтеміз.
Can – істей білу/ алу, қабілеттілік, мүмкіндік, рұқсат, сыпайы түрдегі өтініш
Must- міндет, борыш, аса қажеттілік, міндетті болуы.
Might- болжау, мүмкіндік
Should- кеңес беру
Task-5.

шағым қалдыра аласыз


















