Материалдар / Манапова Ұлан Наурызбекқызының ІII тоқсан бойынша
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Манапова Ұлан Наурызбекқызының ІII тоқсан бойынша

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ.Әбдіғұлов атындағы жалпы білім беретін шағын орталығы бар №34 орта мектеп – гимназиясын 9«Ә»сыныбының жетекшісі Манапова Ұлан Наурызбекқызының ІII тоқсан бойынша жүргізген жұмыстарының есебі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2023
93
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қ.Әбдіғұлов атындағы жалпы білім беретін шағын орталығы бар №34 орта мектеп – гимназиясын 9«Ә»сыныбының жетекшісі Манапова Ұлан Наурызбекқызының ІII тоқсан бойынша

жүргізген жұмыстарының

есебі

Жылы,күні

айы

Айлық атауы

Тәрбие жұмысының

бағыттары

Іс-шаралар тақырыбы

Жауапты

1

09.01.2023

Рухани-адамгершілік тәрбие


Дос болам десең, Досымды сыйла, қымбаттым!.


Мақсаты Адамның бойында болатын болашақ өміріне пайдалы достық сезімнің қасиетті де қастерлі сезім, жақсылықтар жиынтығы екендігіне көз жеткізу.Достық сезімді бойларына сіңіріп, достық қарым қатынастарын, бір-біріне деген сыйластығын, сүйіспеншілігін арттыру.

Досқа деген адалдық сезімдерін бағалай білуге және адал достықты жалған достықтан айыра білуге тәрбиелеу.

 1. Дос деп кімді айтамыз?

2. Оқушылар арасындағы достықты қалай түсінесіңдер?

3. Кек сақтамайтын дос қандай дос?

4. Бөтенге шексіз сеніп қалудан сақтан, дос деп құрмет тұтып жүрген адамыңның өзі сені сатып кетуі мүмкін. (Омар Хайям)

5. Менің достарым көп болу үшін не істеуім керек?

6. Көрінген адамды досым деме, бұл өмірде дос кездеспеуі де мүмкін. 

Эссе. Досым саған рахмет!

Өмірде шынайы, өзіне серік болатын дос табу қиын. Достар бір-біріне қиын кезде де, қуаныш кезінде де бірге болып көмектесу керек. Егер достар бір-бірінің сырын сақтай алмаса, ол шынайы достыққа жатпайды. Менің достарым көп. Мен олардың бәрінде жақсы көремін. Солардың ішінде екі досымды ерекше жақсы көремін. Олар Диана мен Гүлсәт. Оларға қиын кездерде қолымнан келгенше көмектескім келеді. Біз кейде ренжісіп қаламыз. Дос болғасын ондай жағдайлар болады ғой … . Бірақ бір-бірімізбен тез татуласып кетеміз. 


Сынып жетекші: Манапова Ұ.Н.

2

16.01

Қазақстанның потротизм және азаматтық тәрбие

Әлеуметтік желіні тиімді пайдалана білейік.

Мақсаты:Әлеуметтік желінің зиянды жақтарын ажырата білуге үйрету және оны тиімді пайдаланудың жолдарын көрсету. Сандық сауаттылығын арттыру. Оқушыларға әлеуметтік желілерді сапалы пайдалануға үйрету.

Мұғалім:Әлеуметтік желінің қашан және қалай пайда болғанын бұрын-соңды білмесе, осы бейнероликтен кейін білімінің кеңейгенін айты. Нұржан әлеуметтік желінің зиянды жақтарынан қалай қорғануға болатынын түсінгенін айттым.

2. Бейне репортаждың мақсаты: әлеуметтік желіні ауыл тұрғындары қалай пайдаланатынын және ол туралы қаншалықты зиянды, пайдалы ақпарат білетіндерін біліп, сараптама жасадым.

3. Сөз барысында информатика пәнінің мұғалімі Сауқумова Қ әлеуметтік желіні тиімді пайдаланудың жолдарын және зиянды топтармен немесе пайдасыз ақпаратпен шұғылданбаудың жолдарын, олармен қалай күресу керек екенін толықтай ашып түсіндірді.

Сынып жетекші:

Манапова Ұ.Н.

3

23.01

Рухани-адамгершілік тәрбие

«Мен және менің құқығым»

Мақсаты: құқық ұғымы, құқықтың қоғам өміріндегі рөлі, құқықтық қатынастар туралы оқушылардың сауаттылығын арттыру. Жасөспірімдерді құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп, оны құрметтеуге тәрбиелеу.


Сынып жетекші:

Манапова Ұ.Н.

7

30.01

Отбасы тәрбиесі

Имандылық -тәрбие негізі

Мақсаты:Оқушы бойына тазалық пен әдепті сіңіру, эстетика - этика, психология мен имандылық, сенім мен төзім арқылы бала зердесіне ғибрат ету;



Сынып жетекші:

Манапова Ұ.Н.









"Есіңе мені алғайсың"..тәрбие сағаты


Мақсаты:ХХ ғасырдың біртуар тұлғасы, поэзияның Хантәңіріне айналған ақын Мұқағалидың өміріне шолу жасай отырып, ақынның поэзиясына талдау жасап өлеңінің идеясын, мақсатын ұғындыру. Оқушыларды Отанын, елін, жерін сүюге, өлеңді бағалауға, қадірлеуге және музыканың әсем құдіретілігімен тәрбиелеу.

«М.Мақатаев «Есіңе мені алғайсың» тәрбие сағаты Оқушылар назарына Мұқағали туралы видеоролигін ұсынады. - Автор жайлы қысқаша не білдің? - Не түсіндіңіздер? - Осы өлеңнен не түсіндік? - Қандай ой келеді;

Picture 10 Picture 12 Picture 13 Picture 14

Ркеспубликалық байқау I орын


Сынып жетекші:

Манапова Ұ.Н.


13.02

Ауғанстан шындығы

Мақсаты:
Оқушыларға Ауған соғысы жайлы  мәлімет беру, ардагер ағалармен ашық әңгімелесу, сұхбаттасу; Өз Отанына шексіз берілген, патриоттық рухы жоғары, қайсар жауынгер ағалардың ерлігін үлгі ету;
Ауған соғысында опат болған жауынгерлердің рухына тағзым етуге, есімдерін қастерлеуге тәрбиелеу, оқушыларға патриоттық тәрбие беру.

1989 жылы, ақпан айының 15 — ші жұлдызында талай аналарды перзенттерінен айырған, мыңдаған жерлес бауырларымыз қаза тапқан, қасіретті де қайғылы да, Ауған соғысы аяқталды. Екінші жаһан соғысына пара — пар зардабы мен залалын шашқан Ауған соғысының тарих қоржынын бір басында жатқанына да 30 жылдың төңірегі болды. Жарасы жазылған жоқ. Жылдар өткенімен жауынгерлеріміздің өшпес ерлігі ел есінде сақталуда. Бүгінде «Ауған соғысы қажет пе еді?» деген сұрақтар көп қойылатын кезеңде, біз жастар еліміздің сол соғысқа қатысқан ағаларымыздың  Отан алдындағы борыштарын адал ақтаған азаматтар деп құрмет тұтамыз


20.02


Адамдықтың белгісі кішіпейілділік.

«Кішіпейіл» сөзінің мағынасын түсіндіру;

- Оқушыларға адам бойындағы ең жақсы асыл қасиеттер жайлы кең тұрғыда түсінік қалыптастыру,ой толғаныс жасату.

- өзінің және өзгенің қылықтарын талдай білуге үйрету

Кішіпейіл болып, адамдарға көмектесіп жүрсең олардың рахметін аласың, жолың ашылады, бүкіл адамдар сені сыйлап, саған қызыға қарайды. Ал, менменсіп кетсең, өзгелерге жеккөрінішті болып, түбінде қу тізеңді құшақтап жалғыз қаласың. Сондықтан, адам əр уақытта үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетіп, қолынан келсе көмектесіп, əрқашан қарапайым бола білу керек. Сонда ғана сен елге сыйлы, елім - жерім деп жүретін, биік-биік белестерді бағындырып, үлкен жетістіктерге жететін нағыз азамат боларың анық


26.02


Мың алғыс,бәріне!.

Мақсаты:«Алғыс айту», «сыйластық», «құрмет» адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.

Әңгімелесу

· Алғыс дегенді қалай түсінесіңдер?

· Адам өзінің ризашылығын, алғысын қандай сөздермен білдіреді?

· Сендерге кім қандай жағдайда алғыс айтты?

· Өздерің қандай жағдайда алғыс айтып көрдіңдер?

Ризашылық-адмның басқа адамнан көрген жақсылығы, көмегі, көңілі үшін қанағаттанушылық және алғыс білдірушілік сезімі

Алғыс-адамның адамға жасаған жақсылығы, көмегі, көңілі үшін ризашылық білдіруі, сондай-ақ оның ойы мен іс-әрекетіне, жасаған істеріне жоғары баға беру

Shape1


06,03



«Аналар асыл жандар!"


Мақсаты: Балаларға көктем туралы, 8 – наурыз туралы түсінік беру, отбасындағы ананың орнын, анаға деген құрметті ұғындыру, ана жайлы ұлағатты сөздер, өлеңдер, ана мейрімін, махаббатын, жақсылығын түсіндіру, ананы сүю арқылы еліне деген сүйіспеншілігін арттыру.

Shape2

Мектепішілік «Қыз сыны» байқауында

Алтынбек Меруерт 3 орын


13.03


«Қош келдің -наурыз»

Shape3

Лесбек Қарақат

Республикалық байқауда марапатталды.


13.03


Қош келдің, әз Наурыз!


Мақсаты: «Наурыз» мейрамы туралы түсінік беру арқылы қазақ халқының салт - дәстүрін көрсету және оны құрметтей білуге тәрбиелеу.: Наурыз мерекесінің қазақ даласындағы орны, наурыз мерекесі туралы түсінік беру, Наурыз мерекесін ұлттық салт - дәстүрімізбен, әдет-ғұрпымызбен байланыстыра насихаттап, ұрпақтардың өз ұлтына деген сүйіспеншілігін арттыру.

Shape4

Қош келдің, әз Наурыз!




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!