0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Мұғалімнің аты-жөні: кошкарбаева Ж
Сабақтың тақырыбы: «Маневр» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс.Сабақтың мақсаты: Оқушылар роботты бұру жұмыстарын үйренедіСабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер: Топпен жұмыс, жеке жұмыс, диалогтік әдісОқудың нәтижесі: Бұрылыстар түрлері жайлы түсінігі нақтыланадыНегізгі дерек көздер (пайдаланылған әдебиеттер), көрнекіліктер) : АКТ робототехника негіздері оқу әдістемелік құралдары және веб сайттар.
| № | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Уақыты | Ресурстар |
| 1 | Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу, түгелдеу, сынып тазалығын тексеру | Сәлемдеседі, кезекшілер кезекшілігін атқарады Оқушы сыныпты топтарға бөледі. | 2 мин | |
| 2 | Есте сақтау.Блокқа сипаттама бер?Гироскопиялық датчик жұмысын түсіндір? | Орындарында отырып көрсетеді, сұрақтарға жауап береді | 5минут | Оқулық |
| 3 | Түсіну.Робот алға қарай 2 айналым жасасын және оңға қарай 90 градусқа бұрылып Оңға (Right) деген дыбыста ойнасын. Одан кейін алға қарай тағы да 2 айналым жасап оңға қарай 90 градусқа бұрылып Оңға (Right) дыбысын ойнасын. Енді робот алға тағы 2 айналым жасап солға қарай 90 градусқа бұрылып Солға (Left) деген дыбыста ойнасын. Содан соң тағы 2 айналым алға жасап солға қарай 90 градусқа бұрылып Солға (Left) дыбысын ойнасын. | Бағдарламаның қалай қолдануын және тиімді жақтарын көрсетеді, сұрақтарға жауап береді | 10 минут | Слайд, видеоролик |
| 4 | ҚолдануРобот оңға қарай 78 градусқа бұрылсын. | Сұрақтарға жауап береді, түрлерін, идеяларын айтып, өз түсініктерімен жеткізеді | 10 минут | компьютер |
| 5 | Талдау.Жасалған жұмыстарына топтар талдау жасап, толықтырадыҚорытындыРоботманеврларына қажетті блоктарды құру арқылы қорытындылап көрсетеді. | Сабақты баяндаған оқушыға топтан сұрақтар қойылады тапсырманы топпен орындайдыөз идеялыран айтады | 14 минут | Оқулықкомпьютер |
| 6 | Бағалау.Жасалған жұмыстарын анықтай отырып бағалау, критериалды бағалау | Топтар Өз-өздерін бағалайды | 2 минут | |
| 7 | Үйге тапсырма: Бұрылыстарға байланысты бағдарлама құрып келу | Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. | 2 минут | Оқулық |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Кошкарбаева Жулдыз Мейранбаевна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
"Маневр" командасы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
"Маневр" командасы
Материал туралы қысқаша түсінік
информатика мугалимдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
Мұғалімнің аты-жөні: кошкарбаева Ж
Сабақтың тақырыбы: «Маневр» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс.Сабақтың мақсаты: Оқушылар роботты бұру жұмыстарын үйренедіСабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер: Топпен жұмыс, жеке жұмыс, диалогтік әдісОқудың нәтижесі: Бұрылыстар түрлері жайлы түсінігі нақтыланадыНегізгі дерек көздер (пайдаланылған әдебиеттер), көрнекіліктер) : АКТ робототехника негіздері оқу әдістемелік құралдары және веб сайттар.
| № | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Уақыты | Ресурстар |
| 1 | Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу, түгелдеу, сынып тазалығын тексеру | Сәлемдеседі, кезекшілер кезекшілігін атқарады Оқушы сыныпты топтарға бөледі. | 2 мин | |
| 2 | Есте сақтау.Блокқа сипаттама бер?Гироскопиялық датчик жұмысын түсіндір? | Орындарында отырып көрсетеді, сұрақтарға жауап береді | 5минут | Оқулық |
| 3 | Түсіну.Робот алға қарай 2 айналым жасасын және оңға қарай 90 градусқа бұрылып Оңға (Right) деген дыбыста ойнасын. Одан кейін алға қарай тағы да 2 айналым жасап оңға қарай 90 градусқа бұрылып Оңға (Right) дыбысын ойнасын. Енді робот алға тағы 2 айналым жасап солға қарай 90 градусқа бұрылып Солға (Left) деген дыбыста ойнасын. Содан соң тағы 2 айналым алға жасап солға қарай 90 градусқа бұрылып Солға (Left) дыбысын ойнасын. | Бағдарламаның қалай қолдануын және тиімді жақтарын көрсетеді, сұрақтарға жауап береді | 10 минут | Слайд, видеоролик |
| 4 | ҚолдануРобот оңға қарай 78 градусқа бұрылсын. | Сұрақтарға жауап береді, түрлерін, идеяларын айтып, өз түсініктерімен жеткізеді | 10 минут | компьютер |
| 5 | Талдау.Жасалған жұмыстарына топтар талдау жасап, толықтырадыҚорытындыРоботманеврларына қажетті блоктарды құру арқылы қорытындылап көрсетеді. | Сабақты баяндаған оқушыға топтан сұрақтар қойылады тапсырманы топпен орындайдыөз идеялыран айтады | 14 минут | Оқулықкомпьютер |
| 6 | Бағалау.Жасалған жұмыстарын анықтай отырып бағалау, критериалды бағалау | Топтар Өз-өздерін бағалайды | 2 минут | |
| 7 | Үйге тапсырма: Бұрылыстарға байланысты бағдарлама құрып келу | Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. | 2 минут | Оқулық |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2019
1303
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













