Мәңгілік Ел болу үшін...

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Мәңгілік Ел болу үшін...

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәңгілік Ел болу үшін...тақырыбында күнделікті сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

1-бөлім. Мәңгілік Ел – мұратым. Стилистика

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

16.09.25

Сынып: 9 қазақ тілі

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Мәңгілік Ел болу үшін...

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

Сабақтың мақсаты:

Мәтіндегі мақсатты аудиторияны анықтайды, көркемдегіш құралдардың қолданылу себебін талдайды.Мәтіндегі ойға сыни көзқарасын білдіріп, дәлел келтіреді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

5минут

І Ұйымдастыру кезеңі : Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады

Алдыңғы білімді тексеру

-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. 1-2 сөйлеммен өз ойын жазады / айтады.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

Оқулық, топтама


https://chatgpt.com/

Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты меңгерту



5минут


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады.

«Миға шабуыл» әдісі:
Мұғалім сұрайды:

  • «Мәңгілік Ел» дегенді қалай түсінесіңдер?

  • Бұл идеяны жүзеге асыру үшін не істеуіміз керек?

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Бағалау критерийі: Мәтіннің мақсатты аудиториясын анықтайды.Көркемдегіш құралдарды табады және олардың рөлін түсіндіреді.Мәтіндегі ойға байланысты өз көзқарасын білдіреді.Өз пікірін дәлелмен, логикалық жүйемен жеткізеді.

Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану

Оқулық



Бағалау парқша

сы





10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. Мәтін: ҚР Президентінің Жолдауынан үзінді (Мәңгілік Ел идеясына қатысты бөлігі)
Мәтінді оқып, мақсатты аудиторияны анықта.Көркемдегіш құралдарды тап.(мысалы: эпитет, метафора, риторикалық сұрақ, т.б.);Әр құралдың мәтіндегі рөлін түсіндір.


Қазақстан — 2050» — Мәңгілік елге бастайтын ең абыройлы ең мәртебелі жол. «Қазақстандық жол‑2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Қазақстан халқына Жолдауын жария етті. … Қазақ халқының мыңдаған жылғы тарихи тәжірбиесінен, Тәуелсіздік жылдары жүріп өткен қазақстандық жолдан туындаған «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы жария етілді. Бұл мақсат – бұл «Мәңгілік Елді» нығайту, біздің Отанымыз – Қазақстанның Тәуелсіздігін нығайту! Бір мүдде – бұл біздің ортақ құндылықтарымыз, еркін және өркендеген елде өмір сүруге деген талпынысымыз! Бір болашақ – Бұл Мәңгілік елдің, біздің ортақ үйіміз – Қазақстан Республикасының өркендеуі.

1-тапсырмада мәтінді оқып, мақсатты аудиторияны анықтайды.Көркемдегіш құралдарды табады.(мысалы: эпитет, метафора, риторикалық сұрақ, т.б.);Әр құралдың мәтіндегі рөлін түсіндіреді. Көркемдегіш құралдар: қайталанатын құрылым («бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ»), метафоралық тізбектер (\««Қазақстан — 2050» — Мәңгілік елге бастайтын ең абыройлы ең мәртебелі жол»), эмоционалдық сөздер («мәңгілік», «ырыс», «ортақ құндылықтар»).

Дескриптор:

мәтінді оқиды;

1

мақсатты аудиторияны анықтайды

1

Көркемдегіш құралдарды табады.

1

Әр құралдың мәтіндегі рөлін түсіндіреді.

1

Жалпы балл- 4

Оқулық

https://yandex.kz/video/preview/1574869666327125600

Бағалау парқша сы


10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Жолдауда айтылған негізгі ойға байланысты өз көзқарасын жазбаша білдіреді (5–6 сөйлем);


2-тапсырмада жолдауда айтылған негізгі ойға байланысты өз көзқарасын жазбаша білдіреді (5–6 сөйлем). Жұбымен пікір алмасады.


Дескриптор:

жолдауда көтерілген мәселеге қатысты пікір білдіреді;

1

өз көзқарасын нақты дәлелмен негіздейді;

1

өз көзқарасын жазбаша білдіреді;

1

Жалпы балл-3 Кері байланыс

Оқулық

Бағалау парқша сы

https://chatgpt.com/

ЖИ мәтінді түрлендіргіш

blob:https://web.telegram.org/1082f493-132e-4421-a771-fbb42ec8d433

10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма Жеке жұмыс.«Мәңгілік Ел болу үшін не істеуіміз керек?» деген сұраққа эссе (шолу түрінде) жаз.Өз көзқарасын сыни тұрғыдан негізде. (тарихи дерек, өмірден мысал, логикалық дәлелдер арқылы).


Саралау тапсырмасы:«Мәңгілік Ел болу үшін не істеуіміз керек?» деген сұраққа жауап беріп көр.

3-тапсырмада «Мәңгілік Ел болу үшін не істеуіміз керек?» деген сұраққа эссе (шолу түрінде) жазады.Өз көзқарасын сыни тұрғыдан негіздейді (тарихи дерек, өмірден мысал, логикалық дәлелдер арқылы).

Дескриптор:

сұраққа эссе (шолу түрінде) жазады;

1

өз көзқарасын сыни тұрғыдан негіздейді;

1

өмірден мысал, логикалық дәлелдер келтіреді;

1

Жалпы балл-3

Оқулық, топтама


Бағалау

парақша

Сабақтың соңы

3.Қорытын-дылау кезеңі


5минут



«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Үйге тапсырма беру

«Мәңгілік Ел – менің көзқарасым» тақырыбында 100–120 сөздік көлемде шағын мақала жазу.

Рефлексия "3–2–1" әдісі (жеке түрде):3 жаңа ақпарат білдім.2 өзіммен байланыстыра алдым.1 сұрақ туындады

Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады.

Рефлексия . "3–2–1" әдісі арқылы рефлексия

Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл қойылады

Әлеумет-тік желі

оқулық



Бағалау парақша-сы



Тексерген:











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
61
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі