Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Қазiргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгiнге күнге дейін) |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Туруспеков Әли |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.1.3 «Мәңгілік Ел» Жалпыұлттық идеясының маңыздылығын бағалау; 9.2.1.2 Қазақстан халқы Ассамблеясының дінаралық, этносаралық келісім және ішкі тұрақтылықты нығайтудағы ықпалын бағалау 9.2.2.4 ұлттық құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған мемлекеттік бағдарламалардың қажеттілігін негіздеу («Мәдени мұра», «Болашаққа бағдар: «Рухани жаңғыру» бағдарламасы) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Бұл сабақта , « Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының маңызын анықтаймыз. Тапсырмаларды орындау барысында тақырыпты болжау, сұрақтарға болжаммен жауап беру,салыстыра талдау дағдыларын қалыптастырасыңдар. «Мәңгілік ел» идеясы құндылықтарын дәріптеу арқылы «Қазақстан қандай елге айналды?» деген сұраққа өз жауаптарыңды бере аласыңдар. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру: «Мәңгілік ел» – Мәңгілік ел ата-бабаларымыздың сан мың жылдан бергі асыл арманы. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев Қазақстан халқына арналған дәстүрлі Жолдауынан келтіріледі. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар«Мәңгілік ел» идеясының маңыздылығына өз жауаптарын ұсынады |
ҚБ |
Елбасының «Қазақстан жолы - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Жолдауы |
|
Жаңа сабақ |
«Мәңгілік ел» идеясының маңыздылығы Бір мақсат, бір мүдде,бір болашақ біртұтастығы . Қазақстандық қоғамның барша қазақстандықтарды біріктіретін , қоғамның келісімінің негізін құрайтын басты құндылықтары: Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана-тәуелсіздікті алғашқы жетістігі,барлық қазақстандықтардың патриоттық мақтанышы.\ Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілк , келісім.-1995 ж Қазақстан халқының Ассамблеясы –азаматтық келісімінің бірегей институты. Зайырлы және жоғары руханият-әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданды. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу-еліміздің ең басты міндеті. Қазақстандық өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі осыған байланысты. Жалпы ортақ еңбек қоғамы-ата баба тарихы бірігу тарихы. Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік , өңірлік мәселерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы-мемлекетіміздің белсенді , теңдестірілген, жауапты саясатының басты мәні 1-тапсырма. Мәтінге талдау жасайды Тыңдалым /Аудиовизуальды материалдан/
1. Бұл мәтін қандай мақсатта жазылған? 2. Аудиоматериалды тыңдай отырып, қазақ елінің мәңгілік ел болып қалыптасуындағы бастан кешкен тарихи кезеңдерін суреттей отырып, «Мәңгілік ел – нұрлы жолы қазақтың!»-атты эссе жаз. 2-тапсырма.Мәңгілік ел идеясының 7 құндылығын айқындай отырып, «Графиктік өсу» диаграммасын жасаңыз |
Мәтінмен жұмыс
Дескриптор: -«Мәңгілік ел» идеясының маңыздылығына талдай жасайды; - Қазақстандық өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігіне сипаттама береді; - мемлекетіміздің белсенді , теңдестірілген, жауапты саясатының ерешеліктерін анықтайды; Оқушылар мәтінге талдау жасайды
Дескриптор: - Мәңгілік ел идеясының 7 құндылығын айқындайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
|
https://www.youtube.com/watch?v=BMOyCb83_ww
ақпараттық мәтіндер
үлестірмелі қағаздар
тақырыптық мәтін
Графиктік кесте |
|
Қорытынды |
Кері байланыс 1.Өз сөзіңмен « Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы әрбір құндылығының Қазақстанның келешегі үшін маңыздылығын түсіндір? 2 «.Мәңгілік ел» идеясын жүзеге асыру барысында қандай қиыншылықтар туындауы мүмкін? 3. Қиыншылықтарды жеңу үшін не істеу керек? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект |
|
Үй тапсырмасы |
«Мәңгілік ел» идеясына сен қандай үлес қосар едің? -эссе жазу. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Қазiргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгiнге күнге дейін) |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Туруспеков Әли |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.1.3 «Мәңгілік Ел» Жалпыұлттық идеясының маңыздылығын бағалау; 9.2.1.2 Қазақстан халқы Ассамблеясының дінаралық, этносаралық келісім және ішкі тұрақтылықты нығайтудағы ықпалын бағалау 9.2.2.4 ұлттық құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған мемлекеттік бағдарламалардың қажеттілігін негіздеу («Мәдени мұра», «Болашаққа бағдар: «Рухани жаңғыру» бағдарламасы) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Бұл сабақта , « Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының маңызын анықтаймыз. Тапсырмаларды орындау барысында тақырыпты болжау, сұрақтарға болжаммен жауап беру,салыстыра талдау дағдыларын қалыптастырасыңдар. «Мәңгілік ел» идеясы құндылықтарын дәріптеу арқылы «Қазақстан қандай елге айналды?» деген сұраққа өз жауаптарыңды бере аласыңдар. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру: «Мәңгілік ел» – Мәңгілік ел ата-бабаларымыздың сан мың жылдан бергі асыл арманы. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев Қазақстан халқына арналған дәстүрлі Жолдауынан келтіріледі. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар«Мәңгілік ел» идеясының маңыздылығына өз жауаптарын ұсынады |
ҚБ |
Елбасының «Қазақстан жолы - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Жолдауы |
|
Жаңа сабақ |
«Мәңгілік ел» идеясының маңыздылығы Бір мақсат, бір мүдде,бір болашақ біртұтастығы . Қазақстандық қоғамның барша қазақстандықтарды біріктіретін , қоғамның келісімінің негізін құрайтын басты құндылықтары: Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана-тәуелсіздікті алғашқы жетістігі,барлық қазақстандықтардың патриоттық мақтанышы.\ Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілк , келісім.-1995 ж Қазақстан халқының Ассамблеясы –азаматтық келісімінің бірегей институты. Зайырлы және жоғары руханият-әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданды. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу-еліміздің ең басты міндеті. Қазақстандық өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі осыған байланысты. Жалпы ортақ еңбек қоғамы-ата баба тарихы бірігу тарихы. Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік , өңірлік мәселерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы-мемлекетіміздің белсенді , теңдестірілген, жауапты саясатының басты мәні 1-тапсырма. Мәтінге талдау жасайды Тыңдалым /Аудиовизуальды материалдан/
1. Бұл мәтін қандай мақсатта жазылған? 2. Аудиоматериалды тыңдай отырып, қазақ елінің мәңгілік ел болып қалыптасуындағы бастан кешкен тарихи кезеңдерін суреттей отырып, «Мәңгілік ел – нұрлы жолы қазақтың!»-атты эссе жаз. 2-тапсырма.Мәңгілік ел идеясының 7 құндылығын айқындай отырып, «Графиктік өсу» диаграммасын жасаңыз |
Мәтінмен жұмыс
Дескриптор: -«Мәңгілік ел» идеясының маңыздылығына талдай жасайды; - Қазақстандық өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігіне сипаттама береді; - мемлекетіміздің белсенді , теңдестірілген, жауапты саясатының ерешеліктерін анықтайды; Оқушылар мәтінге талдау жасайды
Дескриптор: - Мәңгілік ел идеясының 7 құндылығын айқындайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
|
https://www.youtube.com/watch?v=BMOyCb83_ww
ақпараттық мәтіндер
үлестірмелі қағаздар
тақырыптық мәтін
Графиктік кесте |
|
Қорытынды |
Кері байланыс 1.Өз сөзіңмен « Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы әрбір құндылығының Қазақстанның келешегі үшін маңыздылығын түсіндір? 2 «.Мәңгілік ел» идеясын жүзеге асыру барысында қандай қиыншылықтар туындауы мүмкін? 3. Қиыншылықтарды жеңу үшін не істеу керек? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект |
|
Үй тапсырмасы |
«Мәңгілік ел» идеясына сен қандай үлес қосар едің? -эссе жазу. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













