Мақсаты: ата-аналарга бала
тәрбиелеуде жалпыадамзаттық
құндылықтарды білу қажеттілігін түсіндіріп, рухани-адамгершілік
білім берудің маңызы мен мәнін және
ата-аналардың
бойынан жалпыадамзаттық
құндылықтарды ашу.
Міндеттері:
- ата-аналардың «Өзін-өзі
тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының
психологиялық-педагогикалық негіздерін
түсіндіру;
- ата-аналардың өзін-өзі
тану рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық
негіздері жайлы айта отырып,
жалпыадамзаттық
құндылықтардың мәнін ашу;
- ата-ананың оқу-тәрбиеге
қатысты жауапкершілігін арттыру. бала тәрбиесіндегі ата-аналардың
ролінің мазмұнын мәңгілік
жалпыадамзаттық
құндылықтармен байыту арқылы
тәрбиелеу.
|
Ресурстары: (материалдар
көздері)
|
Жоспары
Әдістері: пікір алмасу, сұрақ
- жауап, сауалнама, психологиялық жаттығулар.
Тренинг бағдарламасы:
1. «Танысу» жаттығуы Тыныштық сәті.
2. Топқа бөлу.Бейнебаян.Не ексең, соны орасың
3. Ой жинақтау.Слайдпен жұмыс
4. Ситуациялық сұрақтар.
5. Қорытынды. «Ашығын
айтсам».
-
1
Сәлеметсіздер ме, құрметті ата
- аналар! Бүгінгі бізді– рухани тәрбие берудің
негізі» атты тренинг – сабағымызға
қош келдіңіздер!
1. Танысу жаттығуы.
Ата - аналар шеңбер бойымен тұрып, әрқайсысы өзінің есіміне сын
есім қосып және өз бойындағы үш қасиетін кезекпен айтып шығады.
Өмірлік ұстанымын да айтады. Талқылау: Қандай әсер алдыңыздар? Не
қиындық келтірді?
2. Топқа бөлу.
Ата - аналар сол тұрған күйінде түрлі түсті гүлдерді таңдайды.
Түстер бойынша топ құрып, үстелдерге жайғасып отырады.
3. Ой жинақтау.
Екі топқа тақырып беріледі. Ата – аналар сол бойынша өз ойларын
ортаға салады.
1 топ. Балаларды теріс әрекеттері үшін жазалаудың түрлері.
2 топ. Бала үшін тәрбиеші мен ата - ана арасында қандай байланыс
болуы керек?
4.
5. Ситуациялық сұрақтар. Балаңыздың өнері, қандай да
бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса, не істер
едіңіз?
-
Баламен сөйлесе білу де үлкен өнер. 4-6 жастағы
бала күніне көптеген сұрақ қоятын көрінеді. Мысалы, түн неге
қараңғы, күн қайда кетті, ұшақ қалай ұшады….деген сияқты
таусылмайтын сауалдар көп. Сіздің балаңыз да осындай сауалдарды көп
қойса, жауап беруге тырысасыз ба, жоқ әлде, елеусіз қалдырасыз
ба?
-
Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз
басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылады. Тағы көрші
ата-аналардан да «біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді
дейік. Не істейсіз? Балаңызды қалай
тәрбиелейсіз?
-
Кейбір ата-аналардың баласының әрбір іс-әрекетіне
көңілі толмай: «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың»,-деп айтып
жататынын байқаймыз. Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай
қарайсыз?
-
Балаңыз сабақтан қашып, мектептен ерте келді, не
істейсіз?
-
Балаңыз күнде бірінші сабаққа кешігіп келеді.
Қалай жөнге келтіресіз?
-
Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса
алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз?
-
Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушылардың
бірі, алайда бір күні сынып жетекшісі оны үлгерімі нашар
оқушылармен алып қалды, сіздің
іс-әрекетіңіз?
-
Балаңыздың сабағы тәртібі жайлы білгіңіз келіп,
мектепке келіп тұрсыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы
күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз?
-
Биыл сіздіңі балаңыздың сыныбында оқитындардың
бәрінде ұялы телефон бар, тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде «әпер»
деп, мазаңызды алады, сабаққа барғысы келмейді. Сіз жұмыссыз, енді
не істейсіз?
-
Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына
басқан. Сабағы қиындап кеткен соң, өздерің қадағалаңдар деп әкеп
тастады. Ал, балаңыз тәрбиеңізге еш көнер емес, не
істейсіз?
5.
«Ашығын айтсам».
Ата - аналарға төмендегідей бланкілер таратылып толтырылады.
Менің тренинг барысында түйгенім ----------
Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады -------------
Жүргізушіге ұсыныс ---------
Маған ең пайдалы, құнды болған ----------
Мен бұдан да ашық, шынайы болар едім, егер ----------------
Маған ұнамағаны --------------
Ең жақсы ұнағаны --------------
Келесі тренингте мен келесі жайттарды білгім келеді
-------------------
Тренинг жүргізуші сізге ұнады ма?--------------
Тренинг жүргізушінің орнында мен болсам -------------
Тренингті қорытындылау --------------------------
Қолы ------------------------------------
8. Қорытынды. Ата-анаға көз
қуаныш,
Алдына алған
еркесі.
Көңіліне көп
жұбаныш,
Гүлденіп
ой-өлкесі, — деп Абай атамыз
ата-ананың қуанышы, гүлденген үміт-арманы тек перзент сүю, оны
тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен. Ендеше, ата-аналар,
қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер оларға
үлгі болар бейне екендігімізді ұмытпайық. Адам да өсімдік сияқты,
күтілмесе жайнап өспейді дейді. Сондықтан да мына жайттарды
есімізде ұстайық.
-
Балаға жан және дене
өзгерістерінің байланыстарын табуға
көмектесу.
-
Балаға маман тарапынан
тағылған мін, ескертулерді шын пейілмен түсіну және
түсіндіру.
-
Баланы ағза қызметінің
қалыптасуымен мұқият таныстыру
Сондықтан ата-ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса,
балаларға бірдей талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің
ұл-қыздары жан-жақты дамыған азамат болып шығары
сөзсіз.
|
Талдау
|