Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Сабақтың
басы
10 минут
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
15
минут
Бекіту
10
минут
Кері
байланыс
Сабақтың
соңы.
10
минут
Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушыларды
түгендеу
Бөлме
жылыма?
Бөлме жарық
па?
Қоңырау
соғылдыма?
Сабақ
аяақталдыма?
Білім алғыларың
келема?
Ендіше отырайық, жалқаулық
танытпайық.
психологиялық ахуал
туғызу.
Топқа
бөлу
«Сиқырлы жүрек
» әдісі арқылы жүректің ішінде
төрт түрлі түс бар ішінен аламыз да сол түске барып топқа
бірігеміз.
Манометрлер
Сорғылар
Барометр-
Тонометр-
Үй
тапсырмасы
«Серпілген сауал»
әдісі
Әр топқа
Wordwall
платформасында сұрақтарға жауап
береді.
1. Атмосфералық қысымды
өлшеуге арналған
құрал?
2. Э.Торричелли қондырғысын
түсіндіріңіз.
3. Паскаль заңын
түсіндіріңіз.
4. Атмосфераның негізгі
қабаттарын атаңыз?
5. Гидравликалық пресс
дегеніміз не?
6.Гидравликалық престтің
формуласы қандай?
7.Гидравликалық машина неден
ұтыс береді?
8.Гидравлмкалық машинаның
өмірдегі маңызы қандай?
Жаңа білімді слайд
арқылы түсіндіріп манометрмен таныстырып
өту.
Оқушылар тест
тапсырмаларын QUZIZZ платформасында
орындайды.
«Аспаптар сөйлесін»
әдісімен 4- топқа төрт түлі құралдар беріледі. Топтаса отырып не
құрал екенін қалай аталатынын, не қызмет атқарады айтып
береді.
«Екі жұлдыз,бір
тілек» Топтар біліміне кері байланыс
арқылы қорытынды жасалынады.
Сіз бүгін нені
білдіңіз?
Сіз үшін не құнды
болды?
Қандай тапсырманы орындау
қиынға соқты?
Сабақ соңында әр тапсырманың
бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен
бағалау
§53-54
Манометрлер.Сорғылар
27-28
жаттығу
|
Оқушылар «ия», «жоқ» деп жауап
беріп психологиялық ахуал
тудырады.
Үй тапсырмасы «Серпілген
сауал»әдісі
арқылы WORDWALL
Дөңгелекті айналдыра отырып,
әр топ өздеріне түскен сұрақтарға ойласа отырып жауап береді
Оқушыларға тест тапсырмаларын
QUZIZZ платформасында
орындайды
Оқушылар дәптерге сабақтың
тақырыбын жазады,жауап
береді,пікірлеседі,жинақ-
тайды,тұжырымдайды.
Оқушылар берілген құрылғы
зертейді. Қандай қызмет атқаратынын, аспаптарды қолданып, әр түрлі
құрылғыларда қысым өлшейді.
Оқушылар аспаптарды қолданып,
әр түрлі құрылғыларда қысым
өлшейді.
Сабақтан алған әсерін стикерге
жазады
|
Бағалау
критерийлері
Атмосфералық қысымды өлшеуге
арналған
құралды атай
алады.
Э.Торричелли қондырғысын
түсіндіре алады.
Паскаль заңын түсіндіре
алады.
Атмосфераның негізгі
қабаттарын атай алады..
Гид равликалық пресс біле
алады.
Гидравликалық престтің
формуласын анықтай алады.
Гидравликалық машина неден
ұтыс беретінін анықтай
алады.
Гидравлмкалық машинаның
өмірдегі маңызын біле алады.
Дескриптор:
Атмосфералық қысымды өлшеуге
арналған
құралды
атайды
Э.Торричелли қондырғысын
түсіндіріп береді.
Паскаль заңын
түсіндіреді.
Атмосфераның негізгі
қабаттарын атайды.
Гидравликалық пресс не екенін
біледі.
Гидравликалық престтің
формуласын анықтайды.
Гидравликалық машина неден
ұтыс беретінін анықтайды.
Гидравлмкалық машинаның
өмірдегі маңызын біледі.
-Манометр мен сорғылардың
түрлеріне анықтама бере
алады.
-Манометр мен сорғылардың
түрлері мен ерекшеліктерін ажырата
алады.
-Манометр мен сорғылардың
жұмыс істеу заңдылықтарын айқын тұжырымдайды,практика жүзінде
аспаптармен өлшеулерді толық жүргізе
алады.
Дескриптор:
-Манометр , сорғылардың қандай
қызмет атқаратынын біледі, олардың құрылғысын, негізгі бөлшектердің
атауларын біледі.
-Манометр, сорғылар, танометр
туралы ақпаратты жеткілікті дәрежеде
өңдейді.
-Қысым өлшейтін аспаптарды,
яғни манометр, танометрді орынды қолдана
алады
Дескриптор:
-Аспаптардың анықтамасын
білу,бөлік құнын анықтайды. -Аспаптардың түрлері мен ерекшелітерін
ажырата алады.
-Аспаптардың құрылғысын және
бөлшектердің атауын
біледі.
-Аспаптардың жұмысы қандай
заңға негізделгенін
біледі.
Жалпы
балл-5
Жалпы бағалау критерийлер
бойынша 10 балл
|
АКТ
АКТ
ДК
экран
Слайд
Презентация
материалдары.
Графпроектор,
слайдтар
9,10,плакаттар,
манометр,
сорғы
Тонометр
Ашық сұйықтық
манометр
Бурдон
манометрі
|