Келісілді Бекітемін
№62 «Нұрсәуле» б/б әдіскері №62 «Нұрсәуле» б/б менгерушісі
______ Каирбекова Г.Т _______ Касенова А.З « » 2024 жыл « » 2024 жыл
Іс-шара
«Мақал – сөздің азығы, жұмбақ – ойдың қазығы»
Қазақ тілі маманы: Нурмаханбетова Г.Б
Астана, 2024ж
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, мақал-мәтелдер мен жұмбақтар арқылы тіл байлығын жетілдіру, ата-аналардың белсенділігін арттыру, ұлттық құндылықтарды насихаттау.
Кіріспе
(Балалар ұлттық киіммен залға кіреді.)
Қазақ тілі маманы
– Құрметті қонақтар, ата-аналар және балалар! Бүгінгі «Мақал – сөздің азығы, жұмбақ – ойдың қазығы» атты сайысымызға қош келдіңіздер!
– Қазақ халқының ауыз әдебиеті өте бай. Оның ішінде мақал-мәтелдер мен жұмбақтардың орны ерекше. Мақал – сөздің мәйегі, жұмбақ – ақылдың белгісі.
– Бүгін біз мақал-мәтелдер мен жұмбақтар жарысын өткізіп, өзіміздің білімімізді сынаймыз.
(Балалар «Атамекен» әнін орындайды.)
2-бөлім: Топтарға бөлу
– Балалар, біз бүгін 3 топқа бөлінеміз. Әр топқа 2 ата-ана көмектеседі.
– Әр топтың өз атауы мен ұраны болады.
1-топ: «Алғырлар» – «Тапқырлық – біздің ұранымыз!»
2-топ: «Білгірлер» – «Білімді мыңды жығар!»
3-топ: «Ойшылдар» – «Ойлай біл, озып жүр!»
3-бөлім: «Кім көп мақал біледі?»
Қазақ тілі маманы:
– Алғашқы жарысымыз «Кім көп мақал біледі?» деп аталады. Мен мақалдың басын айтамын, ал сендер жалғасын табасыңдар.
Мысалдар:
1. Отан – … (отбасынан басталады.)
2. Білім – … (инемен құдық қазғандай.)
3. Жақсы сөз – … (жарым ырыс.)
4. Досы көпті – … (жау алмайды.)
5. Еңбек түбі – … (береке.)
(Көп дұрыс жауап берген топқа жұлдызша беріледі.)
4-бөлім: «Жасырын мақал»
– Балалар, мен сендерге экраннан суреттер көрсетемін. Сендер осы суреттерге сәйкес мақал-мәтелді табуларың керек.
(Экранда түрлі суреттер көрсетіледі, мысалы:)
(Дұрыс тапқан топқа жұлдызша беріледі.)
5-бөлім: «Жұмбақ шешу»
(Әр топқа 3 жұмбақтан беріледі. Балалар мен ата-аналар бірге шешеді.)
Мысалдар:
1. Аласа ғана бойы бар,
Білімге құштар ойы бар. (Оқушы)
2. Тісі жоқ тістеп алады. (Аяз)
3. Өзі айлакер, өзі қу,
Жүрген жері айқай-шу. (Түлкі)
(Дұрыс жауап берген топқа жұлдызша беріледі.)
6-бөлім: «Киіз үй құрастыру»
Қазақ тілі маманы
– Соңғы кезеңде әр топ ұлттық дәстүрімізге сай киіз үй құрастырады.
(Әр топқа киіз үйдің бөліктері беріледі: кереге, уық, шаңырақ, есік, туырлық, т.б. Балалар мен ата-аналар бірігіп, макет құрастырады немесе қағаздан жапсырады.)
7-бөлім: Қорытынды
– Бүгін біз мақал-мәтелдер айтып, жұмбақ шешіп, киіз үй құрастырдық. Барлық топ өте жақсы өнер көрсетті.
– Қане, әр топты шапалақтап марапаттайық!
Жүргізуші:
– Тілімізді құрметтейік, дәстүрімізді ұмытпайық!
– Осымен біздің сайысымыз аяқталды. Келесі кездескенше, сау болыңыздар!
(Балалар, ата-аналар, тәрбиешілер бірге естелік суретке түседі.)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мақал – сөздің азығы, жұмбақ – ойдың қазығы»
«Мақал – сөздің азығы, жұмбақ – ойдың қазығы»
Келісілді Бекітемін
№62 «Нұрсәуле» б/б әдіскері №62 «Нұрсәуле» б/б менгерушісі
______ Каирбекова Г.Т _______ Касенова А.З « » 2024 жыл « » 2024 жыл
Іс-шара
«Мақал – сөздің азығы, жұмбақ – ойдың қазығы»
Қазақ тілі маманы: Нурмаханбетова Г.Б
Астана, 2024ж
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, мақал-мәтелдер мен жұмбақтар арқылы тіл байлығын жетілдіру, ата-аналардың белсенділігін арттыру, ұлттық құндылықтарды насихаттау.
Кіріспе
(Балалар ұлттық киіммен залға кіреді.)
Қазақ тілі маманы
– Құрметті қонақтар, ата-аналар және балалар! Бүгінгі «Мақал – сөздің азығы, жұмбақ – ойдың қазығы» атты сайысымызға қош келдіңіздер!
– Қазақ халқының ауыз әдебиеті өте бай. Оның ішінде мақал-мәтелдер мен жұмбақтардың орны ерекше. Мақал – сөздің мәйегі, жұмбақ – ақылдың белгісі.
– Бүгін біз мақал-мәтелдер мен жұмбақтар жарысын өткізіп, өзіміздің білімімізді сынаймыз.
(Балалар «Атамекен» әнін орындайды.)
2-бөлім: Топтарға бөлу
– Балалар, біз бүгін 3 топқа бөлінеміз. Әр топқа 2 ата-ана көмектеседі.
– Әр топтың өз атауы мен ұраны болады.
1-топ: «Алғырлар» – «Тапқырлық – біздің ұранымыз!»
2-топ: «Білгірлер» – «Білімді мыңды жығар!»
3-топ: «Ойшылдар» – «Ойлай біл, озып жүр!»
3-бөлім: «Кім көп мақал біледі?»
Қазақ тілі маманы:
– Алғашқы жарысымыз «Кім көп мақал біледі?» деп аталады. Мен мақалдың басын айтамын, ал сендер жалғасын табасыңдар.
Мысалдар:
1. Отан – … (отбасынан басталады.)
2. Білім – … (инемен құдық қазғандай.)
3. Жақсы сөз – … (жарым ырыс.)
4. Досы көпті – … (жау алмайды.)
5. Еңбек түбі – … (береке.)
(Көп дұрыс жауап берген топқа жұлдызша беріледі.)
4-бөлім: «Жасырын мақал»
– Балалар, мен сендерге экраннан суреттер көрсетемін. Сендер осы суреттерге сәйкес мақал-мәтелді табуларың керек.
(Экранда түрлі суреттер көрсетіледі, мысалы:)
(Дұрыс тапқан топқа жұлдызша беріледі.)
5-бөлім: «Жұмбақ шешу»
(Әр топқа 3 жұмбақтан беріледі. Балалар мен ата-аналар бірге шешеді.)
Мысалдар:
1. Аласа ғана бойы бар,
Білімге құштар ойы бар. (Оқушы)
2. Тісі жоқ тістеп алады. (Аяз)
3. Өзі айлакер, өзі қу,
Жүрген жері айқай-шу. (Түлкі)
(Дұрыс жауап берген топқа жұлдызша беріледі.)
6-бөлім: «Киіз үй құрастыру»
Қазақ тілі маманы
– Соңғы кезеңде әр топ ұлттық дәстүрімізге сай киіз үй құрастырады.
(Әр топқа киіз үйдің бөліктері беріледі: кереге, уық, шаңырақ, есік, туырлық, т.б. Балалар мен ата-аналар бірігіп, макет құрастырады немесе қағаздан жапсырады.)
7-бөлім: Қорытынды
– Бүгін біз мақал-мәтелдер айтып, жұмбақ шешіп, киіз үй құрастырдық. Барлық топ өте жақсы өнер көрсетті.
– Қане, әр топты шапалақтап марапаттайық!
Жүргізуші:
– Тілімізді құрметтейік, дәстүрімізді ұмытпайық!
– Осымен біздің сайысымыз аяқталды. Келесі кездескенше, сау болыңыздар!
(Балалар, ата-аналар, тәрбиешілер бірге естелік суретке түседі.)
шағым қалдыра аласыз













