Бекітілді
|
Пән:Тәрбие сағаты Бөлім: |
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
“Мақал-сөздің азығы, жұмбақ-ойдың қазығы” |
|||||
|
Күні:05.01.24. |
||||||
|
Сынып: 8 «б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Мақал-мәтелдердің мәнін түсініп, жұмбақтарды шешу. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мақал-мәтелдердің мәнін түсінеді, жұмбақтарды шешеді. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
«ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ» Қоғам игілігі үшін қызмет ету; Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут 10 минут |
Оқушылармен амандасады. “Бір тілек” әдісі бойынша бір-біріне жақсы тілектер тілейді, көңіл-күй сыйлайды. Мақал-мәтелдер мен жұмбақ ұғымын ашу. Мақал — нақыл сөз. Ол өмірдегі түрлі құбылысты жинақтап, түйіп, ықшамдап беріп, бір не екі тармақтан тұратын, алдыңғы жолдарында пайымдап, соңғы жолдарында қорытылған ой айтатын халықтық бейнелі поэтикалық жанрдың бір түрі, ғасырлардан екшеліп жеткен терең мазмұнды, тақырып аясы кең сөз мәйегі. Мәтел — өзінің негізгі түйіндеуін кесіп айтпайтын, бір-бірімен кереғар шендестіруі жоқ, қорытындысы тұспалды, қысқа да нұсқа нақыл сөз. Мақалға өте жақын. Мәтел сыңар тармақ болып келеді. Сөз үстемелене келіп, мақалға айналады. Мысалы, “Қаңбақтан қашсаң, дөңбекке” — мәтел. “Қаңбақтан қашсаң, дөңбекке жолығасың” — мақал. Мәтел тура, ауыспалы, астарлы мағынада қолданылады. Мәтел адамның айтқан пікіріне ой қосады, сезімін әсерлі де айшықты жеткізеді. Жұмбақ– адамның ой-өрісін, алғырлығын, білімін сынау мақсатында нақты бір зат немесе құбылыс тұспалдап сипатталатын шағын әдеби жанр.
|
Мұғаліммен амандасады. Берілген әдіс бойынша бір-біріне тілек тілейді. Тыңдалым |
слайд |
|
||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 10минут |
“Quizizz“ ойыны: Мақал-мәтелдердің бастапқы жолдары жазылады, жалғасын табуы қажет. 1.Атасыз үй-батасыз, Анасыз үй-панасыз. 2. Жаста оқыған оқуың, тасқа жазғанмен бірдей. 3.Жолдасың жаман болса, алыс жүріп түн қатпа. 4.Жолдасы көптің, олжасы көп. 5.Шошқаға ерген-балшыққа аунар. 6.Ағайын өкпеге қиса да, өлімге қимайды. 7.Айлалы батыр-алдырмас. Жұмбақтың жауабын тап…
Көп болса
алыстайсың
Иісшіл - ит
емес,
Кішкене ғана
тостаған
Бір жолда екеуі
жарысады,
Ақ көбелек
қонды, (Қар |
Мақал-мәтелдерді еске түсіре отырып, жалғасын табады. Жұмбақтар шешеді. |
|
слайд |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Өтілген сабақ бойынша “бес саусақ” бағалау әдісі. |
Оқушылар 5 саусақ арқылы бүгінгі сабақты бағалайды, өз пікірлерімен бөліседі. |
|
|
||
|
Үйге тапсырма: |
Мақал-мәтелдер мен жұмбақтар жаттап келу. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
“Мақал-сөздің азығы, жұмбақ-ойдың қазығы”
“Мақал-сөздің азығы, жұмбақ-ойдың қазығы”
Бекітілді
|
Пән:Тәрбие сағаты Бөлім: |
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
“Мақал-сөздің азығы, жұмбақ-ойдың қазығы” |
|||||
|
Күні:05.01.24. |
||||||
|
Сынып: 8 «б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Мақал-мәтелдердің мәнін түсініп, жұмбақтарды шешу. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мақал-мәтелдердің мәнін түсінеді, жұмбақтарды шешеді. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
«ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ» Қоғам игілігі үшін қызмет ету; Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут 10 минут |
Оқушылармен амандасады. “Бір тілек” әдісі бойынша бір-біріне жақсы тілектер тілейді, көңіл-күй сыйлайды. Мақал-мәтелдер мен жұмбақ ұғымын ашу. Мақал — нақыл сөз. Ол өмірдегі түрлі құбылысты жинақтап, түйіп, ықшамдап беріп, бір не екі тармақтан тұратын, алдыңғы жолдарында пайымдап, соңғы жолдарында қорытылған ой айтатын халықтық бейнелі поэтикалық жанрдың бір түрі, ғасырлардан екшеліп жеткен терең мазмұнды, тақырып аясы кең сөз мәйегі. Мәтел — өзінің негізгі түйіндеуін кесіп айтпайтын, бір-бірімен кереғар шендестіруі жоқ, қорытындысы тұспалды, қысқа да нұсқа нақыл сөз. Мақалға өте жақын. Мәтел сыңар тармақ болып келеді. Сөз үстемелене келіп, мақалға айналады. Мысалы, “Қаңбақтан қашсаң, дөңбекке” — мәтел. “Қаңбақтан қашсаң, дөңбекке жолығасың” — мақал. Мәтел тура, ауыспалы, астарлы мағынада қолданылады. Мәтел адамның айтқан пікіріне ой қосады, сезімін әсерлі де айшықты жеткізеді. Жұмбақ– адамның ой-өрісін, алғырлығын, білімін сынау мақсатында нақты бір зат немесе құбылыс тұспалдап сипатталатын шағын әдеби жанр.
|
Мұғаліммен амандасады. Берілген әдіс бойынша бір-біріне тілек тілейді. Тыңдалым |
слайд |
|
||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 10минут |
“Quizizz“ ойыны: Мақал-мәтелдердің бастапқы жолдары жазылады, жалғасын табуы қажет. 1.Атасыз үй-батасыз, Анасыз үй-панасыз. 2. Жаста оқыған оқуың, тасқа жазғанмен бірдей. 3.Жолдасың жаман болса, алыс жүріп түн қатпа. 4.Жолдасы көптің, олжасы көп. 5.Шошқаға ерген-балшыққа аунар. 6.Ағайын өкпеге қиса да, өлімге қимайды. 7.Айлалы батыр-алдырмас. Жұмбақтың жауабын тап…
Көп болса
алыстайсың
Иісшіл - ит
емес,
Кішкене ғана
тостаған
Бір жолда екеуі
жарысады,
Ақ көбелек
қонды, (Қар |
Мақал-мәтелдерді еске түсіре отырып, жалғасын табады. Жұмбақтар шешеді. |
|
слайд |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Өтілген сабақ бойынша “бес саусақ” бағалау әдісі. |
Оқушылар 5 саусақ арқылы бүгінгі сабақты бағалайды, өз пікірлерімен бөліседі. |
|
|
||
|
Үйге тапсырма: |
Мақал-мәтелдер мен жұмбақтар жаттап келу. |
|||||
шағым қалдыра аласыз













