Мақала, Информатика пәнін оқытуда жасанды инттелект мүмкіндіктерін пайдалану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мақала, Информатика пәнін оқытуда жасанды инттелект мүмкіндіктерін пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнін оқытуда жасанды инттелект мүмкіндіктерін пайдалануда қолданылған платформаларыммен бөлістім.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сыздыкова Гульжанар Танирбергеновна

163 жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі


Информатика пәнін оқытуда жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану

Информатика пәнін оқытуда жасанды интеллектінің (ЖИ) пайдасы өте зор. Жасанды интеллект – оқытудың тиімділігін арттыруға, жеке оқушыға бейімделген білім беруге, және мұғалімнің жұмысын жеңілдетуге көмектесетін заманауи құрал. Қазіргі ақпараттық қоғам жағдайында мектептегі әр пән жаңа технологиялармен тығыз байланыста дамуда. Солардың ішінде информатика пәнінің орны ерекше. Себебі, ол оқушыларды тек компьютерді меңгеруге ғана емес, ақпаратты дұрыс өңдеуге, алгоритмдік ойлауға және заманауи құралдарды тиімді пайдалануға үйретеді. Соңғы жылдары жасанды интеллект (ЖИ) білім беруде кеңінен қолданылып, оқушылардың шығармашылық және зерттеушілік қабілеттерін дамытуға үлкен мүмкіндік ашып отыр. Жақында ғана «Информатика оқу пәні бойынша жобалық іс-әрекет» тақырыбында курста білімімді жетілдірдім. Біраз тыңдалым жұмыстар жүрді. Соның ішінде Qynzy,TinkerCAD, Curi.live , autoClassmate, gamma,ClassPoint платформаларын қолданып, заман талабына қарай пәнімізді жетік меңгеріп, білім алушыларға үйретуден жалықпай ізденуді жөн көрдім. Сабақта өзімнің пайдаланатын нақты мысалдармен ЖИ-дің пайдасын қарастырып өтейін:

1. Жеке оқыту (персонализация)

ЖИ әр оқушының білім деңгейіне, оқу қарқынына қарай жеке оқу жоспарын құра алады. Бұл оқушының әлсіз тұстарын анықтап, соған бағытталған тапсырмалар ұсынуға мүмкіндік береді. Мысалы:Оқушы программалау тілінен циклдерді түсінбесе, ЖИ осы тақырыпқа қосымша түсіндіру мен жаттығулар береді.ЖИ оқушының тест нәтижелерін сараптап, қай тақырып қиындық тудырып жатқанын анықтайды.

2. Интерактивті оқыту және кері байланыс

ЖИ-мен жабдықталған жүйелер оқушылардың тапсырмаларын автоматты түрде тексеріп, нақты кері байланыс береді. Бұл оқушының қателіктерін жылдам түзетуіне көмектеседі.Мысалы:Код жазу барысында қатені нақты жерінен тауып, түсінікті тілмен неге қате екенін түсіндіреді.Тест сұрақтарынан кейін ЖИ дұрыс/бұрыс жауаптарға толық түсініктеме береді.

3. Уақыт үнемдеу

Мұғалімдер үшін уақыт үнемделеді: бақылау жұмыстарын, тесттерді тексеру, талдау секілді процестерді ЖИ автоматтандыра алады.Мысалы:

Мұғалім бірнеше сыныпқа арналған тестті бір платформа арқылы жасап, нәтижесін автоматты түрде ала алады.Оқушылардың үлгерімі туралы есепті ЖИ автоматты түрде құрып береді.

4. Программалау дағдыларын дамыту

ЖИ негізіндегі код жазу платформалары (мысалы, GitHub Copilot, Replit AI) оқушыларға программалау кезінде көмек береді, синтаксиске бағыт-бағдар көрсетеді, қателерді түсіндіреді.

5. Шығармашылықты дамыту

ЖИ оқушыларға жобалық жұмыстарда көмектесе алады: идея ұсыну, дизайн жасау, интерфейс құру, алгоритм жазу т.б. Мысалы: Оқушы веб-сайт жасау керек болса, ЖИ сайт құрылымын, код мысалдарын, дизайн нұсқаларын бере алады.

6. Қолжетімді білім

Онлайн ЖИ құралдары интернет арқылы әр оқушыға бірдей сапалы білім алуға мүмкіндік береді, әсіресе шалғай ауылдарда оқитын балалар үшін пайдалы.

Өз сөзімді қорыта келе, жасанды интеллект информатика пәнін оқытуды анағұрлым оңтайлы, жеке дараланған, интерактивті және тиімді етеді. Алайда, оны дұрыс пайдалану маңызды – ЖИ мұғалімді алмастырмайды, бірақ оның жұмысын толықтырып, сапасын арттыра алады.

Информатика пәнін оқытудағы басты мақсат – оқушылардың ақпараттық сауаттылығын арттырумен қатар, оларды болашақта қажет болатын дағдыларға баулу.Код жазу және деректерді талдау арқылы оқушылар XXI ғасырдың талаптарына сай құзыреттерді меңгереді. Бұл тұрғыда жасанды интеллект – мұғалім үшін сенімді көмекші, оқушы үшін шығармашылық қабілеттерін ашатын жаңа мүмкіндік.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.10.2025
54
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі