«Мақсатқа жету жолындағы алғашқы қадам» 11-сынып оқушыларын ҰБТ-ге дайындау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Мақсатқа жету жолындағы алғашқы қадам» 11-сынып оқушыларын ҰБТ-ге дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мақсатқа жету жолындағы алғашқы қадам» тақырыбында Р.Дилтстың нейрологикалық пирамидасын пайдалана отырып 11-сынып оқушыларының ҰБТ-ге дайындығын нығайту, мотивация беру тренингі.
Материалдың қысқаша нұсқасы













«Мақсатқа жету жолындағы алғашқы қадам»

Р.Дилтстың нейрологикалық пирамидасы




ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ: А.А.Разаева














Тренинг: “Мақсатқа жету және емтиханға дайындық”


Ұзақтығы: 1 сағат

Қатысушылар: 11-сынып оқушылары

Мақсаты: Оқушыларға мақсат қою, тиімді дайындық әдістерін үйрену және мотивацияны арттыру.


Тренинг бағдарламасы

1. Кіріспе (5 минут)

Мақсаты: Қатысушыларды тренингпен таныстыру және ынталандыру.

• Жүргізуші өзін таныстырады.

• Тренингтің мақсаты мен маңыздылығын түсіндіреді:

Бүгін біз сіздермен бірге өз мақсаттарыңызды нақтылауды, емтиханға тиімді дайындықты үйренуді және мотивацияны арттыру жолдарын қарастырамыз.”


Сұрақ:

“Сіздер қазір ең үлкен қандай қиындықпен бетпе-бет келіп жүрсіздер?”

(2-3 оқушыдан жауап алу).


2. Мақсат қою жаттығуы (10 минут)


Мақсаты: Р.Дилтстың нейрологикалық пирамидасын пайдалана отырып мақсатты айқындау.


Түсіндіру:

Сізді қандай сұрақ қызықтырады?

Оны нақты тұжырымдап, қағазға жазыңыз.

Қажетті нәтижені мүмкіндігінше егжей-тегжейлі сипаттаңыз.

Мысалы:

Сіздің сұрағыңыз: "мен ҰБТде жоғары балл жинағым келеді".

Сонда сіздің қалаған нәтижеңіз: "грантқа түсу"


Енді ішкі қайшылық туралы сұрауыңызды тексеріңіз.

Сұрақтарға жауап беру:


1.Бұл шынымен де мен қалайтын нәрсе ме?

2.Мен шынымен не қалаймын?

3.Мен мұны қалаймын ба, әлде басқа біреу ме?

4.Менің жүрегім не қалайды?


"Орта"Деңгейі

Бұл деңгейде біз сезінетін барлық нәрсе, айналамыздағы барлық нәрсе – ата-ана, бауыр, сыныптастар, пәтерлер, жұмыс, ақша, мысықтар, иттер - бәрі осында!

Сіз қазір айналаңыздағы нәрсеге ризасыз ба?

Сіз қайда тұрасыз, қай жерде оқисыз, кіммен тұрасыз т. б.

Нені өзгерткіңіз келеді?


"Әрекет" Деңгейі

Мұнда біздің барлық әрекеттеріміз, әрекетсіздік сияқты. Қоңырау шалу, айту, тұру, отыру, есту-бұл қарапайым әрекеттер! Қиын емес! Әрекет ету оңай!

Сіздің сұранысыңыз туралы не істеп жатырсыз? Жақын арада не істей аласың?


"Дағдылар мен қабілеттер"деңгейі

Бұл деңгейде біздің барлық біліміміз, таланттарымыз, қабілеттеріміз, дағдыларымыз, біз білетін және үйренуіміз керек барлық нәрсе бар!

Сіздің сұранысыңызға жету үшін қандай 5 маңызды дағдылар қабілеттер қажет

Қазір олардың даму деңгейін 1 ден 10 ға дейін жазыңыз және бағалаңыз


"Сенім" Деңгейі

Бұл деңгей белгілі бір "кедергі" ретінде қабылдануы мүмкін. Мұнда біз бұл неге менің қолымнан келмей жатыр деп зерттейміз. Біздің сенімімізді шектейтін күмәніміз осында отырады.

Барлық күмәндарыңызды сипаттаңыз, неге Сіздің сұранысыңыз орындалмауы мүмкін? Кем дегенде 7 ұпай


"Құндылық"Деңгейі

Бұл деңгей біз үшін өмірде шынымен маңызды нәрсе туралы. Бұл өте қарапайым сөздер, көбінесе зат есімдер: үйлесімділік, махаббат, даму, еркіндік. Әрқайсысының өзіндік ерекшелігі бар!

Дәл қазір сіз үшін не маңызды? Кем дегенде 10 ұпай жазыңыз


"Сәйкестік"Деңгейі

Бұл деңгей " мен кіммін?"Мен қандаймын?" деген сұрақтарға жауап іздеу керек.Біз өмірдің әртүрлі сәттерінде-мақсатқа жеткенде, энергия болмаған кезде, идеяларға толы болған кезде қандай болатынымызды еске түсіру керекпіз. Мұның бәрі Біз туралы!

Өзіңізді 10-15 сөзбен қалай сипаттайсыз? Басқалар сіз туралы не ойлайды/айтады?


"Рөл" деңгейі

Мұнда біз өмірде қандай рөлдерді ойнайтынымызды және оларда қандай рөлдерді ойнайтынымызды еске түсіреміз?! Кейбір рөлдер оңай берілуі мүмкін, ал кейбіреулері шиеленісті тудыруы мүмкін. Мұнда зерттеуге болатын нәрсе бар.

Сіздің ортаңызда кім бар сіз үшін үлгі? Сіз кімге ұқсағыңыз келеді?


Жаттығу:

• Оқушыларға қағаз бен қалам таратылады.

• Әр оқушыға өз мақсатын жазу ұсынылады.

Мысалы: “Мен биыл ҰБТ-дан математика пәнінен 35 ұпай жинап, университетке түсемін.”


Талқылау:

• 2-3 оқушы өз мақсаттарын топпен бөліседі.


3. Емтиханға дайындық стратегиялары (15 минут)

Мақсаты: Емтиханға жүйелі дайындықтың тиімді әдістерін үйрету.

Түсіндіру:

1. Уақытты басқару:

• Күн тәртібін құру (сағат сайын оқу және демалу аралығын белгілеу).

• “Pomodoro” әдісі: 25 минут оқу, 5 минут үзіліс.

2. Оқу материалдарын жүйелеу:

• Конспект жазу, интеллект-карталар құру.

• Маңызды тақырыптарды бөлектеу (маркер немесе стикерлермен).

3. Практика:

• Тест тапсырмаларын жүйелі түрде орындау.

• Қателерді талдау: қате шыққан сұрақтарды түсініп, қайта қарау.


Жаттығу:

• Қатысушылар өздері үшін тиімді уақыт жоспарын құрастырады:

Таңертең 2 сағат – математика, түстен кейін 2 сағат – қазақ тілі.”


4. Мотивация және өзін-өзі қолдау (15 минут)

Мақсаты: Оқушылардың ішкі мотивациясын арттыру және стрессті басқаруды үйрету.

Техника:

1. “Менің болашақтағы мен” жаттығуы:

• Қатысушыларға өз болашағын 5 жылдан кейін елестету ұсынылады.

• Сұрақтар:

• Қайда жұмыс істеп жатырсыз?

• Қандай жетістіктерге жеттіңіз?

• Қандай мақсаттарыңызды орындадыңыз?

• Қатысушылар болашағын қысқаша қағазға жазады.

2. Стрессті жеңу әдістері:

• Терең тыныс алу жаттығуы (3 рет терең дем алу және шығару).

• Өзін-өзі тыныштандыру аффирмациясы:

Мен дайынмын. Менің қолымнан бәрі келеді. Еңбек өз нәтижесін береді.”

5. Қорытынды (10 минут)

Мақсаты: Тренингті қорытындылау және оқушыларға шабыт беру.

Талқылау:

• “Бүгінгі тренингтен қандай жаңа нәрсе білдіңіздер?”

• Қатысушылардың пікірлері тыңдалады.


Мотивациялық сөз:

Сіздің еңбегіңіз – сіздің болашағыңыз. Әрбір жасаған қадамыңыз үлкен нәтижеге жеткізеді. Бүгіннен бастап мақсаттарыңызға сенімді қадам жасаңыз!”

Қорытынды:

• Оқушыларға тренингте айтылған материалдарды қайталау үшін жазбаша нұсқалар беріледі (мақсат қою алгоритмі, уақытты басқару әдістері т.б.).

• Тренинг соңында қатысушыларға сәттілік тілеу.


Қажетті құралдар:


• Қағаз, қалам.

• Плакаттар немесе слайдтар

• Жағымды музыка (тыныштандыру жаттығуы үшін).


Бұл тренинг оқушылардың өзін-өзі дамытуына, дайындық деңгейін арттыруға және сенімділігін нығайтуға көмектеседі.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2025
226
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі