ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИСТРЛІГІ
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУДЫҢ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ «ӨРЛЕУ» АҚ
«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы
«Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
![]()
Технологиялық карта
Павлодар, 2018
Білім беру саласы: Коммуникация
Тараулар: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Мақта қыз бен мысық» (рөлдерге бөліп ойнау)
Мақсаты: ертегі сюжетіне қарап рөлдерге ойнауды үйрету. дауыс қарқынын дұрыс қолдануды меңгеру.
Міндеттері:
Білімділік: Ертегі туралы түсінік беру
Дамытушылық: Сөздің грамматикалық құрылысын меңгеруге жаттықтыру
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Керекті құралдар: тақтадағы суреттер, сиқырлы кілемше, бетперделер
Сөздік жұмыс: мақта қыз, мысық.
Қолданылатын технология: Ақпараттық, дамытушы, мнемосхема
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шатттық шеңбер Шеңбер болып тұрайық Алақанды ашайық, жиналған жылы шуақты, қонақтарға шашайық Балалар қазір қандай жыл мезгілі? Ал ауа райы далада қандай? Қыс мезгілінің айларын айтып беріңдерші Балалар біз бүгін ертегілер еліне барамыз, ол үшін мына сиқырлы кілемге отырып, сол елге ұшып барамыз. Бірақта ертегілер еліне бару үшін сендер қандай ертегілерді білесіңдер? Жарайсыңдар балалар ертегілер еліне жол ашылды. Тәрбиеші балалардың көздерін жұмуды сұрайды. Музыка әуенімен ертегілер еліне барады. |
Қимылдарымен көрсетеді. қыс желтоқсан, қаңтар, ақпан Сұрақтарға жауап береді. Жеті лақ пен қасқыр, үш аю, бауырсақ, қызыл телпек, мақта қыз бен мысық Балалар сиқырлы кілемге отырып, көздерін жұмады. |
|
Ұйымдастыру– кезең |
Тәрбиеші балаларға: Балалар біз қайда келдік? Тақтадағы суретке назар аударайықшы, суретте мысық бар, қыз, сиыр, ағаш, қыздар, дүкенші, тауық, тышқан кейіпкерлері бар, бұл қандай ертегі? Дұрыс айтасыңдар. Мен сендерге мақта қыз бен мысық ертегісін мазмұнын айтып беремін. Сендер мұқият тындаңдар Тәрбиеші балаларға сурет арқылы ертегі мазмұнын айтып береді.
Балалар екі топқа бөлінеміз. Бір топ рөлдерге бөлініп ойнаса, ал екінші топ бейнелеу орталығына барып, мысықтың суретін салу керек. Ал енді балалар мақта қыздың суреті бар әдебиет орталығына барасыңдар, ал мысықтың суреті бар бейнелеу орталығына барасыңдар. Тәрбиеші бірінші топ балаларына ертегі бетперделерін таратады. Атрибуттар қойылып балалар рөлдерге бөлініп ойнайды. Ал екінші топ мысықтың суретін салады. Сергіту сәті: Ғажайып күн әнімен балалар би билейді. Тәрбиеші балаларды ауыстырады. |
Ертегілер еліне келдік Мақта қыз бен мысық ертегісі мұқият тыңдайды ия Сұрақтарға жауап береді. Балалар ертегіні бастарына атрибуттарын киіп дайындалады. Балалар жұмыстарын орындайды. |
|
Рефлексивті– түзетуші |
Балалар қалай ойлайсыңдар бұл ертегі не туралы? Мақта қыз бен мысық бір бірлеріне не істеді? Дұрыс болды ма? Дос туралы мақал мәтел айтып бере аласыңдар ма? Тақтадағы схема түрінде күлер досыңа, келер басыңа Сабаққа қатысқандарыңа көп көп рахмет, балалар |
Ия |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ертегі туралы мағлумат
Түсінеді: ертегі кейіпкерлерінің рөлдерін бөліп ойнауды
Жаңғыртады: тапсырманы орындау, ертегіні мазмұндау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мақта қызбен мысық
Мақта қызбен мысық
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИСТРЛІГІ
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУДЫҢ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ «ӨРЛЕУ» АҚ
«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы
«Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
![]()
Технологиялық карта
Павлодар, 2018
Білім беру саласы: Коммуникация
Тараулар: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Мақта қыз бен мысық» (рөлдерге бөліп ойнау)
Мақсаты: ертегі сюжетіне қарап рөлдерге ойнауды үйрету. дауыс қарқынын дұрыс қолдануды меңгеру.
Міндеттері:
Білімділік: Ертегі туралы түсінік беру
Дамытушылық: Сөздің грамматикалық құрылысын меңгеруге жаттықтыру
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Керекті құралдар: тақтадағы суреттер, сиқырлы кілемше, бетперделер
Сөздік жұмыс: мақта қыз, мысық.
Қолданылатын технология: Ақпараттық, дамытушы, мнемосхема
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шатттық шеңбер Шеңбер болып тұрайық Алақанды ашайық, жиналған жылы шуақты, қонақтарға шашайық Балалар қазір қандай жыл мезгілі? Ал ауа райы далада қандай? Қыс мезгілінің айларын айтып беріңдерші Балалар біз бүгін ертегілер еліне барамыз, ол үшін мына сиқырлы кілемге отырып, сол елге ұшып барамыз. Бірақта ертегілер еліне бару үшін сендер қандай ертегілерді білесіңдер? Жарайсыңдар балалар ертегілер еліне жол ашылды. Тәрбиеші балалардың көздерін жұмуды сұрайды. Музыка әуенімен ертегілер еліне барады. |
Қимылдарымен көрсетеді. қыс желтоқсан, қаңтар, ақпан Сұрақтарға жауап береді. Жеті лақ пен қасқыр, үш аю, бауырсақ, қызыл телпек, мақта қыз бен мысық Балалар сиқырлы кілемге отырып, көздерін жұмады. |
|
Ұйымдастыру– кезең |
Тәрбиеші балаларға: Балалар біз қайда келдік? Тақтадағы суретке назар аударайықшы, суретте мысық бар, қыз, сиыр, ағаш, қыздар, дүкенші, тауық, тышқан кейіпкерлері бар, бұл қандай ертегі? Дұрыс айтасыңдар. Мен сендерге мақта қыз бен мысық ертегісін мазмұнын айтып беремін. Сендер мұқият тындаңдар Тәрбиеші балаларға сурет арқылы ертегі мазмұнын айтып береді.
Балалар екі топқа бөлінеміз. Бір топ рөлдерге бөлініп ойнаса, ал екінші топ бейнелеу орталығына барып, мысықтың суретін салу керек. Ал енді балалар мақта қыздың суреті бар әдебиет орталығына барасыңдар, ал мысықтың суреті бар бейнелеу орталығына барасыңдар. Тәрбиеші бірінші топ балаларына ертегі бетперделерін таратады. Атрибуттар қойылып балалар рөлдерге бөлініп ойнайды. Ал екінші топ мысықтың суретін салады. Сергіту сәті: Ғажайып күн әнімен балалар би билейді. Тәрбиеші балаларды ауыстырады. |
Ертегілер еліне келдік Мақта қыз бен мысық ертегісі мұқият тыңдайды ия Сұрақтарға жауап береді. Балалар ертегіні бастарына атрибуттарын киіп дайындалады. Балалар жұмыстарын орындайды. |
|
Рефлексивті– түзетуші |
Балалар қалай ойлайсыңдар бұл ертегі не туралы? Мақта қыз бен мысық бір бірлеріне не істеді? Дұрыс болды ма? Дос туралы мақал мәтел айтып бере аласыңдар ма? Тақтадағы схема түрінде күлер досыңа, келер басыңа Сабаққа қатысқандарыңа көп көп рахмет, балалар |
Ия |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ертегі туралы мағлумат
Түсінеді: ертегі кейіпкерлерінің рөлдерін бөліп ойнауды
Жаңғыртады: тапсырманы орындау, ертегіні мазмұндау
шағым қалдыра аласыз














