Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мақтанышым - Астанам
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Әдебиеттік оқу |
Сынып: 3Е |
||
Күні:09.12.2019 |
Мұғалімнің аты-жөні: Каракулова Жанар |
||
Бөлім |
Сәулет өнері |
||
40-сабақтың тақырыбы |
Мақтанышым – Астанам |
|
|
|
|||
Оқу бағдарламасына сілтеме |
3.3 шығармашылық жұмыстарды түрлі формада ұсыну. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.3.1 – шығармашылық жұмысын сурет, топтық және жұптық жұмыс түрінде ұсыну. |
||
|
|||
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын шығармашылық суретпен ұсынады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, Астана туралы өз пікірін жазады. Кейбір оқушылар: өлеңнің мазмұны бойынша түрлі форма ұсынады. |
||
Құндылық |
Сәулет өнерін бағалау арқылы мақсатқа жету |
||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану. Жаратылыстану.Көркем еңбек |
||
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|
|
Алдыңғы білім |
Керемет күмбез |
|
Жоспар:
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрі |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезең Сыныпты қалыпқа келтіру. Амандасу. Сәлем досым, Сен қалайсың Сен келдің, Жақсы болды Мен өте қуаныштымын. Қызығушылықты ояту Сынып 4 топқа бөлініп отырады. Ойсергек. Үй тапсырмасы «Құрлысшылар» ойынымен өткен сабақты пысықтайық. Балалар , егер сендер сұраққа дұрыс жауап берсеңдер құрлысқа қажетті кірпіштерді рет-ретімен қалаймыз. 1.Ахмет Ясауидің туған жері? 2. Оқыған жері? 3. Ясауи деп аталу себебі? 4.Күмбез туралы қандай мәлімет білдік? 5. Неліктен мәтін «Керемет күмбез» деп аталады? -Жақсы, балалар, Елбасымыздың «Ұлы даланың 7 қыры»атты мақаласы шыққан болатын. Сол мақалада Ахмет Ясауи туралы да айтылады. Керемет күмбез қазір де Қазақстандағы әлемдік мәдени мұралар қатарына енген бірден бір сәулет өнері екен. |
Қима қағаздар Стикерлер Бағалау парақшасы |
||||||
|
Балалар, біз барлық сұрақтарға жауап беріп, кірпіштерді қаладық. Суреттен нені көріп тұрсындар. |
Смайликтер Бағалау парақшасы |
||||||
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ажырату. -Балалар, Қазақстанда бұдан басқа тағы қандай сәулетті ғимараттар бар? -Ал өз туған жерімізде ше? (балалар өз ойларын айтады) Астана жайлы видео көрсетіледі. -Бүгінгі сабақта Астана жайлы және көрікті жерлері жайында білеміз. -Астанаға байланысты қандай атаулы даталар бар? (16-желтоқсан, 1-желтоқсан – Президент күні)- Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. Астанаға қатысты берілген дыбыстардан басталатын сөз тіркестерін ойластыру. А-ару С- сәулетті Т -тамаша А- ажарлы Н -нұрлы А- арман қала -Балалар, өте жақсы. «Мақтанышым-Астанам» өлеңін аудиотаспадан тыңдау. Автормен таныстыру.Ермек Өтетілеуұлымен таныстырып кету. Енді өлеңді мәнерлеп оқиық. «Автобус аялдамасы» әдісі бойынша кезектесіп оқып шығайық. -Неліктен Астана келбеті дейміз? –өлеңнің қай жолдарында айтылған? -Әсем сәулет өнері деп нені айтып отыр? «Ойлан, жұптас,талқыла» әдісі арқылы жұппен жұмыс жасай отырып, өлең жолдарына мысал келтір.
Жақсы жауап берген балаларды бәйтерек бейнесімен бағалап отыру. Топпен жұмыс. 1 топ. Бәйтеректің макетін құрастырады және Бәйтерек жайлы түсіндіріп кетеді.
2топ. Экспо 2017 —Астана қаласында өткен Халықаралық көрме.(өз ойларын жазып түсіндіріп кетеді)
3топ. «Қазақ елі» монументі.Мозайка құрастырып, түсіндіріп кету.
4топ. Думан ойын-сауық орталығы жайлы өз ойларын жазып,оны қорғау. Жақсы қатысқан топты және балаларды бәйтерек суретімен бағалау.
Жеңілдетілген мектеп бағдарламасымен оқитын балаларға «Астана келбеті» тақырыбында сурет бояу және әңгімелеу.
Серіту сәті. «Астана әні» әні
|
А стананың суреті
Автордың портреті
Суреттер мен слайдтар
Бағалау (бәйтерек суреті)
Оқулық
Кесте
Түрлі түсті қағаздар
Бағалау парағы
|
||||||
Дәптермен жұмыс |
«Төрт пікір» әдісі арқылы дәптермен жұмыс .
Астана
Астана туралы нені білдің? Өзіңнің тұрған өлкеңнің көрікті жерлері туралы өз ойыңды көрген, білгендерін бойынша дәптерге жарқыраған күндерге жаз. Бағалау. |
|
||||||
Сабақтың соңы |
Рефлексия. Кері байланыс. Балалар, бүгінгі сабақта не түсіндіңдер? Астана жайлы ақпарат ала алдыңдар ма? Астана жайлы жақсы мәліметтер алсаңдар тақтадағы ұялы телефондар арқылы SMS жіберейік. Смсті көңілді смайлктер арқылы жібереміз. Үйге тапсырма:
|
Стикерлер
|