Мағынаны
ажырату.
-Балалар,
Қазақстанда бұдан басқа тағы қандай сәулетті ғимараттар бар? -Ал өз
туған жерімізде ше?
(балалар өз
ойларын айтады)
Астана жайлы
видео көрсетіледі.
-Бүгінгі сабақта
Астана жайлы және көрікті жерлері жайында
білеміз.
-Астанаға байланысты
қандай атаулы даталар бар? (16-желтоқсан, 1-желтоқсан – Президент
күні)-
Оқулықпен жұмыс.
1-тапсырма. Астанаға қатысты берілген
дыбыстардан басталатын сөз тіркестерін
ойластыру.
А-ару
С- сәулетті
Т -тамаша
А- ажарлы
Н -нұрлы
А- арман
қала
-Балалар, өте
жақсы.
«Мақтанышым-Астанам» өлеңін аудиотаспадан
тыңдау.
Автормен
таныстыру.Ермек Өтетілеуұлымен таныстырып
кету.
Енді өлеңді
мәнерлеп оқиық.
«Автобус
аялдамасы» әдісі бойынша кезектесіп оқып
шығайық.
-Неліктен Астана келбеті дейміз? –өлеңнің қай
жолдарында айтылған?
-Әсем сәулет өнері деп нені айтып
отыр?
«Ойлан,
жұптас,талқыла» әдісі
арқылы жұппен
жұмыс жасай отырып, өлең жолдарына мысал
келтір.
Өлең жолдары
|
Мысалдар:
|
Қызу еңбек
қайнаған,
Алып құрылыс
айналам.
|
?
|
Астана –алып
көрмесі,
Әсем сәулет
өнері.
|
?
|
Жақсы жауап берген балаларды бәйтерек
бейнесімен бағалап
отыру.
Топпен
жұмыс.
1
топ. Бәйтеректің макетін
құрастырады және Бәйтерек жайлы түсіндіріп
кетеді.
2топ. Экспо 2017 —Астана
қаласында өткен Халықаралық
көрме.(өз ойларын жазып түсіндіріп
кетеді)
3топ. «Қазақ елі» монументі.Мозайка
құрастырып, түсіндіріп кету.
4топ. Думан ойын-сауық орталығы
жайлы өз ойларын жазып,оны қорғау.
Жақсы қатысқан топты және
балаларды бәйтерек суретімен
бағалау.
Жеңілдетілген мектеп
бағдарламасымен оқитын балаларға «Астана келбеті» тақырыбында сурет
бояу және әңгімелеу.
Серіту сәті. «Астана әні»
әні
|