Материалдар / Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қажетті мұғалімдер қолдана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2024
379
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»

Мектеп: «Ұзын Ата» жом Пәні: қазақ әдебиеті

Күні: 09.03.2023 ж

Мұғалімнің аты-жөні:Шынтемирова З


Сынып: 5 б,в

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру;

Көпшілігі: Үзіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;

Кейбір оқушылар: Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтеруге әрекет етеді.

Қызығушылықты ояту.

Оқушылар тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады.

Айтысқан ауыл болмас,

Болыспаған бауыр болмас.


Інісі бардың тынысы бар,

Ағасы бардың жағасы бар.


Бауыр шырын, бас тәтті,

Ағайынмен ішкен ас тәтті.

Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Оқушылар қағаздың екі жағына дұрыс/бұрыс деп жазады. Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды, қай сұрақтың жауабы дұрыс болса, оқушылар парақтың дұрыс деген жазуын, ал жауап қате болса, бұрыс деген жазуын көтереді.

1. Қалидың ағасы – Манап. - дұрыс

2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна. - бұрыс

3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев. – дұрыс

4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады. – бұрыс.

5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр. Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның сөзі. – бұрыс.

6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті. – бұрыс.

7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді. Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі. – дұрыс.

8. Қали жетінші сыныпта оқиды. – бұрыс.

9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан. – дұрыс.

10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі. – бұрыс.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады.


Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады.


















Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау





















ҚБ


5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы



Сабақтың ортасы


































Мағынаны тану. 1-тапсырма. Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады.

1. Манап балалар үйіне не үшін келді?

2.Балалар үйі туралы естулерің бар ма?
3. Қалиды көргенде Манаптың бойын қандай сезім биледі?

4. Балалар үйінің директоры Манапты қалай қарсы алды?

5. Балалар үйіндегі тәрбие жұмысы қалай ұйымдастырылған?

6. Қалидың тәлім-тәрбиесі қандай, ол немен әуестенеді?

7. Көптен көріспеген ағалы-інілі екеуінің кездесуі сендерге қалай әсер етті? Кездесулерінің салқындығының сыры неде?

8. Манап ел жайында, әкесінің қазасы туралы айтқанда Қали неге жайбарақат қабылдады?

9.Қалидың мінез-құлқы, іс-әрекеттері, арман-қиялдары қандай? 10. Ағалы-інілі екеуінің түбінде түсінісетініне сенесіңдер ме?

Дескриптор:

- Сұрақтарға толық әрі нақты жауап береді;

- Шығарма желісімен байланыстыра алады.

ҚБ

Тапсырма. Мәтіннен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын үзіндін анықтаңыз. Үзіндідегі негізгі сөзге өз сөзімен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз

Мәтіннен үзінді

Өз сөзіңізбен сипаттаңыз: ОЛ КІМ?

Қазіргі өмірде:

Тығыз қара шашты ұсақ-ұсақ бұйра, қол аяғы тарып қалған, кең иықты болмасада ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала.


Мұндай адамдар тарихта ұмытылмайды, артында еңбегі, ашқан жаңалығы қалады...мысалыға...

Орындық қасында тұрған оның тұла бойы дір етті.Көзін мұнар алды. Алға қарай емпеңдеп жөней бергені есінде. «Қалқам-ай, қалқам-ай!»-деген сыбыр құлағында көшіп жүр.Есік сарт жабылғанда барып есін жиды.Биік баспалдақ бос екен.



Мәтіндегі деректерге сүйенсек ...




Бірақ қазір біздің елімізде

Дескриптор:

  • Мәтіннен кейіпкерлер бейнесіне қатысты 2 үзіндіні тауып жазады;

  • үзінддегі кейіпкер бейнесін ашатын кілт сөзді анықтайды;

  • кілт сөзге өз сөзімен сипаттама береді;

  • анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде кездесуіне мысал келтіру арқылы өз көзқарасын 2 сөйлеммен жеткізеді.

ҚБ. Бағалау. «Жұлдызша»

Тапсырма. Кейіпкердің қазіргі күндегі шынайы өміріне әр топ болжам жасайды.

ҮЛГІ: Бала Қали

Іс-әрекеті

Ықтимал жауабы

Терді жаңа ғана үгітіп,тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді!

Алаңсыз,еңбекқор

Кроссовканың тұмсығы мен тротарды оңды-солды сызбалаған Қали басын немкетті изеді

қобалжу

О-о табиғатты жақсы көремін! Біздегі тірі табиғат мүйісі менің қарауымда.

қамқор

Болашақта ұшқыш, әскери ұшқыш боламын

Ойы тұрақты. Арманы ұшқыр

-Отырып қалыппын.Уақыттан ұтылсам,жарыстан ұтылғаным

Жауапкершілігі мол

Есейген Қали



Мұғалім жобасы

Оқушының ықтимал жауабы

Есейгенде кім болғысы келеді болғысы келеді?


Неге?




Қалидың бақытты бейнесін қалай елестетесің?


Дескриптор:

  • Бала Қалиға ықтимал жауап жазады

  • әрекетіне талдау жасап, кестеге орналастырады;

  • таңдалған әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне болжам жасайды.

ҚБ

Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады.














Мәтіннен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын үзіндін анықтаңыз. Үзіндідегі негізгі сөзге өз сөзімен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз
























Кейіпкердің қазіргі күндегі шынайы өміріне әр топ болжам жасайды.


Бала Қалиға ықтимал жауап жазады

әрекетіне талдау жасап, кестеге орналастырады;

таңдалған әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне болжам жасайды.













«Жұлдызша»











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!