Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет» |
Мектеп: «Ұзын Ата» жом Пәні: қазақ әдебиеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 09.03.2023 ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Шынтемирова З
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 б,в |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру; Көпшілігі: Үзіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру; Кейбір оқушылар: Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтеруге әрекет етеді.
Қызығушылықты ояту. Оқушылар тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады. Айтысқан ауыл болмас, Болыспаған бауыр болмас. Інісі бардың тынысы бар, Ағасы бардың жағасы бар. Бауыр шырын, бас тәтті, Ағайынмен ішкен ас тәтті. Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Оқушылар қағаздың екі жағына дұрыс/бұрыс деп жазады. Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды, қай сұрақтың жауабы дұрыс болса, оқушылар парақтың дұрыс деген жазуын, ал жауап қате болса, бұрыс деген жазуын көтереді. 1. Қалидың ағасы – Манап. - дұрыс 2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна. - бұрыс 3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев. – дұрыс 4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады. – бұрыс. 5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр. Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның сөзі. – бұрыс. 6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті. – бұрыс. 7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді. Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі. – дұрыс. 8. Қали жетінші сыныпта оқиды. – бұрыс. 9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан. – дұрыс. 10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі. – бұрыс. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады. Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. 1-тапсырма. Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады. 1. Манап балалар үйіне не үшін келді?
2.Балалар үйі туралы
естулерің бар ма? 4. Балалар үйінің директоры Манапты қалай қарсы алды? 5. Балалар үйіндегі тәрбие жұмысы қалай ұйымдастырылған? 6. Қалидың тәлім-тәрбиесі қандай, ол немен әуестенеді? 7. Көптен көріспеген ағалы-інілі екеуінің кездесуі сендерге қалай әсер етті? Кездесулерінің салқындығының сыры неде? 8. Манап ел жайында, әкесінің қазасы туралы айтқанда Қали неге жайбарақат қабылдады? 9.Қалидың мінез-құлқы, іс-әрекеттері, арман-қиялдары қандай? 10. Ағалы-інілі екеуінің түбінде түсінісетініне сенесіңдер ме? Дескриптор: - Сұрақтарға толық әрі нақты жауап береді; - Шығарма желісімен байланыстыра алады. ҚБ Тапсырма. Мәтіннен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын үзіндін анықтаңыз. Үзіндідегі негізгі сөзге өз сөзімен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз
Дескриптор:
ҚБ. Бағалау. «Жұлдызша» Тапсырма. Кейіпкердің қазіргі күндегі шынайы өміріне әр топ болжам жасайды. ҮЛГІ: Бала Қали
Есейген Қали
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады.
Мәтіннен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын үзіндін анықтаңыз. Үзіндідегі негізгі сөзге өз сөзімен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз
Кейіпкердің қазіргі күндегі шынайы өміріне әр топ болжам жасайды.
Бала Қалиға ықтимал жауап жазады әрекетіне талдау жасап, кестеге орналастырады; таңдалған әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне болжам жасайды. |
«Жұлдызша»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |