Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»

    Мектеп: «Ұзын Ата» жом Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні: 09.03.2023 ж

    Мұғалімнің аты-жөні:Шынтемирова З


    Сынып: 5 б,в

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

    5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру;

    Көпшілігі: Үзіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;

    Кейбір оқушылар: Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтеруге әрекет етеді.

    Қызығушылықты ояту.

    Оқушылар тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады.

    Айтысқан ауыл болмас,

    Болыспаған бауыр болмас.


    Інісі бардың тынысы бар,

    Ағасы бардың жағасы бар.


    Бауыр шырын, бас тәтті,

    Ағайынмен ішкен ас тәтті.

    Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Оқушылар қағаздың екі жағына дұрыс/бұрыс деп жазады. Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды, қай сұрақтың жауабы дұрыс болса, оқушылар парақтың дұрыс деген жазуын, ал жауап қате болса, бұрыс деген жазуын көтереді.

    1. Қалидың ағасы – Манап. - дұрыс

    2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна. - бұрыс

    3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев. – дұрыс

    4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады. – бұрыс.

    5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр. Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның сөзі. – бұрыс.

    6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті. – бұрыс.

    7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді. Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі. – дұрыс.

    8. Қали жетінші сыныпта оқиды. – бұрыс.

    9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан. – дұрыс.

    10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі. – бұрыс.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

    Оқушылар тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады.


    Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады.


















    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Қалыптастырушы бағалау





















    ҚБ


    5-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы



    Сабақтың ортасы


































    Мағынаны тану. 1-тапсырма. Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады.

    1. Манап балалар үйіне не үшін келді?

    2.Балалар үйі туралы естулерің бар ма?
    3. Қалиды көргенде Манаптың бойын қандай сезім биледі?

    4. Балалар үйінің директоры Манапты қалай қарсы алды?

    5. Балалар үйіндегі тәрбие жұмысы қалай ұйымдастырылған?

    6. Қалидың тәлім-тәрбиесі қандай, ол немен әуестенеді?

    7. Көптен көріспеген ағалы-інілі екеуінің кездесуі сендерге қалай әсер етті? Кездесулерінің салқындығының сыры неде?

    8. Манап ел жайында, әкесінің қазасы туралы айтқанда Қали неге жайбарақат қабылдады?

    9.Қалидың мінез-құлқы, іс-әрекеттері, арман-қиялдары қандай? 10. Ағалы-інілі екеуінің түбінде түсінісетініне сенесіңдер ме?

    Дескриптор:

    - Сұрақтарға толық әрі нақты жауап береді;

    - Шығарма желісімен байланыстыра алады.

    ҚБ

    Тапсырма. Мәтіннен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын үзіндін анықтаңыз. Үзіндідегі негізгі сөзге өз сөзімен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз

    Мәтіннен үзінді

    Өз сөзіңізбен сипаттаңыз: ОЛ КІМ?

    Қазіргі өмірде:

    Тығыз қара шашты ұсақ-ұсақ бұйра, қол аяғы тарып қалған, кең иықты болмасада ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала.


    Мұндай адамдар тарихта ұмытылмайды, артында еңбегі, ашқан жаңалығы қалады...мысалыға...

    Орындық қасында тұрған оның тұла бойы дір етті.Көзін мұнар алды. Алға қарай емпеңдеп жөней бергені есінде. «Қалқам-ай, қалқам-ай!»-деген сыбыр құлағында көшіп жүр.Есік сарт жабылғанда барып есін жиды.Биік баспалдақ бос екен.



    Мәтіндегі деректерге сүйенсек ...




    Бірақ қазір біздің елімізде

    Дескриптор:

    • Мәтіннен кейіпкерлер бейнесіне қатысты 2 үзіндіні тауып жазады;

    • үзінддегі кейіпкер бейнесін ашатын кілт сөзді анықтайды;

    • кілт сөзге өз сөзімен сипаттама береді;

    • анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде кездесуіне мысал келтіру арқылы өз көзқарасын 2 сөйлеммен жеткізеді.

    ҚБ. Бағалау. «Жұлдызша»

    Тапсырма. Кейіпкердің қазіргі күндегі шынайы өміріне әр топ болжам жасайды.

    ҮЛГІ: Бала Қали

    Іс-әрекеті

    Ықтимал жауабы

    Терді жаңа ғана үгітіп,тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді!

    Алаңсыз,еңбекқор

    Кроссовканың тұмсығы мен тротарды оңды-солды сызбалаған Қали басын немкетті изеді

    қобалжу

    О-о табиғатты жақсы көремін! Біздегі тірі табиғат мүйісі менің қарауымда.

    қамқор

    Болашақта ұшқыш, әскери ұшқыш боламын

    Ойы тұрақты. Арманы ұшқыр

    -Отырып қалыппын.Уақыттан ұтылсам,жарыстан ұтылғаным

    Жауапкершілігі мол

    Есейген Қали



    Мұғалім жобасы

    Оқушының ықтимал жауабы

    Есейгенде кім болғысы келеді болғысы келеді?


    Неге?




    Қалидың бақытты бейнесін қалай елестетесің?


    Дескриптор:

    • Бала Қалиға ықтимал жауап жазады

    • әрекетіне талдау жасап, кестеге орналастырады;

    • таңдалған әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне болжам жасайды.

    ҚБ

    Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады.














    Мәтіннен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын үзіндін анықтаңыз. Үзіндідегі негізгі сөзге өз сөзімен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз
























    Кейіпкердің қазіргі күндегі шынайы өміріне әр топ болжам жасайды.


    Бала Қалиға ықтимал жауап жазады

    әрекетіне талдау жасап, кестеге орналастырады;

    таңдалған әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне болжам жасайды.













    «Жұлдызша»











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шинтемирова Зәуре Пірманбекқызы
    28 Ақпан 2024
    1163
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қажетті мұғалімдер қолдана алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»

    Мектеп: «Ұзын Ата» жом Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні: 09.03.2023 ж

    Мұғалімнің аты-жөні:Шынтемирова З


    Сынып: 5 б,в

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

    5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру;

    Көпшілігі: Үзіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;

    Кейбір оқушылар: Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтеруге әрекет етеді.

    Қызығушылықты ояту.

    Оқушылар тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады.

    Айтысқан ауыл болмас,

    Болыспаған бауыр болмас.


    Інісі бардың тынысы бар,

    Ағасы бардың жағасы бар.


    Бауыр шырын, бас тәтті,

    Ағайынмен ішкен ас тәтті.

    Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Оқушылар қағаздың екі жағына дұрыс/бұрыс деп жазады. Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды, қай сұрақтың жауабы дұрыс болса, оқушылар парақтың дұрыс деген жазуын, ал жауап қате болса, бұрыс деген жазуын көтереді.

    1. Қалидың ағасы – Манап. - дұрыс

    2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна. - бұрыс

    3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев. – дұрыс

    4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады. – бұрыс.

    5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр. Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның сөзі. – бұрыс.

    6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті. – бұрыс.

    7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді. Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі. – дұрыс.

    8. Қали жетінші сыныпта оқиды. – бұрыс.

    9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан. – дұрыс.

    10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі. – бұрыс.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

    Оқушылар тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады.


    Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады.


















    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Қалыптастырушы бағалау





















    ҚБ


    5-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы



    Сабақтың ортасы


































    Мағынаны тану. 1-тапсырма. Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады.

    1. Манап балалар үйіне не үшін келді?

    2.Балалар үйі туралы естулерің бар ма?
    3. Қалиды көргенде Манаптың бойын қандай сезім биледі?

    4. Балалар үйінің директоры Манапты қалай қарсы алды?

    5. Балалар үйіндегі тәрбие жұмысы қалай ұйымдастырылған?

    6. Қалидың тәлім-тәрбиесі қандай, ол немен әуестенеді?

    7. Көптен көріспеген ағалы-інілі екеуінің кездесуі сендерге қалай әсер етті? Кездесулерінің салқындығының сыры неде?

    8. Манап ел жайында, әкесінің қазасы туралы айтқанда Қали неге жайбарақат қабылдады?

    9.Қалидың мінез-құлқы, іс-әрекеттері, арман-қиялдары қандай? 10. Ағалы-інілі екеуінің түбінде түсінісетініне сенесіңдер ме?

    Дескриптор:

    - Сұрақтарға толық әрі нақты жауап береді;

    - Шығарма желісімен байланыстыра алады.

    ҚБ

    Тапсырма. Мәтіннен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын үзіндін анықтаңыз. Үзіндідегі негізгі сөзге өз сөзімен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз

    Мәтіннен үзінді

    Өз сөзіңізбен сипаттаңыз: ОЛ КІМ?

    Қазіргі өмірде:

    Тығыз қара шашты ұсақ-ұсақ бұйра, қол аяғы тарып қалған, кең иықты болмасада ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала.


    Мұндай адамдар тарихта ұмытылмайды, артында еңбегі, ашқан жаңалығы қалады...мысалыға...

    Орындық қасында тұрған оның тұла бойы дір етті.Көзін мұнар алды. Алға қарай емпеңдеп жөней бергені есінде. «Қалқам-ай, қалқам-ай!»-деген сыбыр құлағында көшіп жүр.Есік сарт жабылғанда барып есін жиды.Биік баспалдақ бос екен.



    Мәтіндегі деректерге сүйенсек ...




    Бірақ қазір біздің елімізде

    Дескриптор:

    • Мәтіннен кейіпкерлер бейнесіне қатысты 2 үзіндіні тауып жазады;

    • үзінддегі кейіпкер бейнесін ашатын кілт сөзді анықтайды;

    • кілт сөзге өз сөзімен сипаттама береді;

    • анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде кездесуіне мысал келтіру арқылы өз көзқарасын 2 сөйлеммен жеткізеді.

    ҚБ. Бағалау. «Жұлдызша»

    Тапсырма. Кейіпкердің қазіргі күндегі шынайы өміріне әр топ болжам жасайды.

    ҮЛГІ: Бала Қали

    Іс-әрекеті

    Ықтимал жауабы

    Терді жаңа ғана үгітіп,тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді!

    Алаңсыз,еңбекқор

    Кроссовканың тұмсығы мен тротарды оңды-солды сызбалаған Қали басын немкетті изеді

    қобалжу

    О-о табиғатты жақсы көремін! Біздегі тірі табиғат мүйісі менің қарауымда.

    қамқор

    Болашақта ұшқыш, әскери ұшқыш боламын

    Ойы тұрақты. Арманы ұшқыр

    -Отырып қалыппын.Уақыттан ұтылсам,жарыстан ұтылғаным

    Жауапкершілігі мол

    Есейген Қали



    Мұғалім жобасы

    Оқушының ықтимал жауабы

    Есейгенде кім болғысы келеді болғысы келеді?


    Неге?




    Қалидың бақытты бейнесін қалай елестетесің?


    Дескриптор:

    • Бала Қалиға ықтимал жауап жазады

    • әрекетіне талдау жасап, кестеге орналастырады;

    • таңдалған әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне болжам жасайды.

    ҚБ

    Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады.














    Мәтіннен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын үзіндін анықтаңыз. Үзіндідегі негізгі сөзге өз сөзімен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз
























    Кейіпкердің қазіргі күндегі шынайы өміріне әр топ болжам жасайды.


    Бала Қалиға ықтимал жауап жазады

    әрекетіне талдау жасап, кестеге орналастырады;

    таңдалған әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне болжам жасайды.













    «Жұлдызша»











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Сабақ жоспары 10 сынып
    28.02.2024
    1163
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шинтемирова Зәуре Пірманбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации