Семей қаласы
«№ 11 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Әдебиеттік оқу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Марат Қабанбай.Айгулдің әңгімесі
Марат Қабанбай.Айгулдің әңгімесі
Семей қаласы
«№ 11 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Әдебиеттік оқу
|
Педагогтің аты-жөні |
Мырзаканова Жанар Анваровна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сүйікті әжем Марат Қабанбай.Айгулдің әңгімесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.1.1 шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1 өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Қатты нөсер басылды Күн жарқырай ашылды Көктен төмен әдемі Кемпірқосақ шашылды. Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бір отырып, бір тұрып, Тез шынығып шығамыз. Бір, екі, үш Бойға жинап күш Әдемілеп жазамыз Күнде бестік аламыз Жұмыс ережесін келісу
1.Алдыңғы білімді тексеру («Әже» жатқа айту) Жұптық жұмыс.Бір-біріне жатқа айтып, бір-бірін бағалайды. 2.Жаңа тақырыпты ашу (топтық жұмыс) 1-топ Ребусты шешу (тақырыпты ашу)
2-топ Сөзжұмбақ шешу
1)Әже деп кім айтады? 2)Бізді еркелететін адам? 3)Адамның макеті? 4)Әр-түрлі нәрсе сататын жер?
3-топ Суреттер бойынша мазмұның болжау
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
|
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(жұпта, ұжымда) 1.«Көршіңе әңгімелеп бер» Марат Қабанбайдың өмірбаяның оқу 55 бет, көршісіне әңгімелеп беру, бағалау 2. «Айгүлдің әңгімесі» шығармасын оқу 52-53 бет 3. 5,6,7-тапсырмаларды ауызша орындау Дескриптор:
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Форматив ті бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану 5 жол өлең шығару, дәптерге жазу
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Р «Бағдаршам»
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Рефлексия» |
Кері байланыс бағдаршам дар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



ефлексия












