Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
2.1.1.1 шығарманың
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру
2.1.5.1 өз ойы мен сезімін
тірек сөздерді пайдалана отырып
жеткізу
2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен
орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және
түзету
|
Басы
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Қатты нөсер
басылды
Күн жарқырай
ашылды
Көктен төмен
әдемі
Кемпірқосақ
шашылды.
Орнымыздан
тұрамыз,
Алақанды
ұрамыз.
Бір отырып, бір
тұрып,
Тез шынығып
шығамыз.
Бір, екі,
үш
Бойға жинап
күш
Әдемілеп
жазамыз
Күнде бестік
аламыз
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
1.Алдыңғы білімді
тексеру («Әже» жатқа
айту)
Жұптық
жұмыс.Бір-біріне жатқа айтып, бір-бірін
бағалайды.
2.Жаңа тақырыпты
ашу (топтық жұмыс)
1-топ Ребусты
шешу (тақырыпты ашу)
2
|
19
|
5
|
38
|
17
|
8
|
24
|
38
|
ә
|
ң
|
г
|
і
|
м
|
е
|
с
|
і
|
2-топ Сөзжұмбақ
шешу
1)Әже деп кім
айтады?
2)Бізді
еркелететін адам?
3)Адамның
макеті?
4)Әр-түрлі нәрсе
сататын жер?
3-топ Суреттер
бойынша мазмұның болжау
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсіру тапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(жұпта,
ұжымда)
1.«Көршіңе әңгімелеп
бер»
Марат Қабанбайдың
өмірбаяның оқу 55 бет, көршісіне әңгімелеп беру,
бағалау
2. «Айгүлдің
әңгімесі» шығармасын оқу 52-53
бет
3.
5,6,7-тапсырмаларды ауызша
орындау
Дескриптор:
-
мәтіннің тақырыбын
анықтай алады, негізгі ойды
табады.
-
шығармашылыққа
негізделген сұрақтар қояды.
-
берілген тақырып
бойынша ой қорыту жасай
алады.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
5 жол өлең шығару,
дәптерге жазу
|
Оқушылар берілген
тапсырмаларды орындайды
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Р
ефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
«Бағдаршам»
|
Сабақтан алған
әсерлерін стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Рефлексия»
|
Кері байланыс
бағдаршам
дар
|