№63 «Әсем -Ай» балабақшасы «Ақбұлақ» және «Алпамыс» шағын орталығы
дене шынықтыру нұсқаушысы:
Хайролдина Ақбаян Жарылхановна
Білім беру саласы: «Денсаулық»
Бөлім: Дене шынықтыру
Тақырыбы: «Марғаулар»
Мақсаты: гимнастикалық орындықтан асып түсуді үйрету. Тереңдікке секіру-аяқты сәл бүгіп,табанды толық жазып, жерге қону тәілін бекіту.
Дене түсзілісін бақылау. Музыка ырғағына сәйкес ырғақты қимыл (алақан шапалақтау, қолдың басын ию, бұрау, аяқты тарсылдату, орында тұрып айналу) жасау; музыканың басталуына және аяқталуына назар қойып, көңіл бөлу; бір-біріне соқтығыспай жүгіру; белгіге көңіл аудару дағдыларын жетілдіру.
Көрнекілік: ойыншықтар: мысық (бетперде), екі күшік, биіктігі 20 см заттар (орындық шаршы томар), гимнастикалық орындық.
Мотивациялық-қозғаушылық
Нұсқаушы төмендегі тапсырмаларды орындатады.
Түкті тоны шұп шұбар, өзі жап – жас, мұрты бар. Ет пен сүтке өте құмар. Бұл не?
«Марғаулар» жайлап адымдайды; «кішкентай марғаулар» -(жұмсақ жүру) арқаны күжірейте жүруді; белгі бойынша сәл отыру, тұрып жүруді жалғастыртыру; аяқтың ұшымен заттарды аттай жүру.
Қосарланып белгі бойынша бағытты өзгерте жүгіру.
Көрнекі бағыт бойынша қатардан шеңбер құрып тұру.
«Марғаулар»: жайлап адымдау, кішкентай марғаулар (жұмсақ жүру), арқаны күжірейте жүру, белгі бойынша сәл отыру, тұрып жүруді жалғастыру, аяқтың ұшымен заттарды аттай жүру. Қосарланып белгі бойынша бағытты өзгерте жүгіру. Көрнекі бағыт бойынша қатардан шеңбер құрып тұру.
Ұйымдастыру -кезеңі.
Өздігінен уқалау:
Алақанды соғамыз , аздап қана соғамыз,
Алақанды ақырын-ақырын соғамыз,
Алақанды қаты-қаты соғамыз,
(баланың атын атауға болады), жақын келдім, алақанымды көрсетемін.
Жалпы дамыту жаттығулары.
Екі қатарға тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатады..
Жаттығудың жасалу реттін түсіндіріп тұрып көрсетеді. Балаларға орындатады. Балалардың дұрыс орындалуын қадағалайды.
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулар.
Допты бастан асыра екі қолмен алға,жоғары (алысқа) лақтыру;
Гимнастикалық орындықтан асып түсу.
Қимылды ойын: «Көпірден еңбектеп өту».
Рефлексиялық -түзетушілік.
Педаготың қалаумен бір қимыл-қозғалыс ойын ойнатылады.
«Тиінге бүршік, жаңғақ,саңырауқұлақ бер».
Балалар еденде отырады, Тиінің саны бала санына сәйкес болуы керек. Балалар бір-бірінің 2-3метр арақашықтықта тұрады және олардың көзін орамалмен байлап қояды.Бала қолындағы бүршік, жаңғақ, саңырауқұлақтарды тиінге беруге тырысады.
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: допты бастан асыра екі қолмен алға, жоғары (алысқа) лақтыруды; гимнастикалық орындықтан асып түсуді.
Түсінеді: жаттығулардың маңызын.
Қолданады: жаттығулар орындау кезінде шапшаңдық, мұқияттылық тәрізді сапаларды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Марғаулар мекені
Марғаулар мекені
№63 «Әсем -Ай» балабақшасы «Ақбұлақ» және «Алпамыс» шағын орталығы
дене шынықтыру нұсқаушысы:
Хайролдина Ақбаян Жарылхановна
Білім беру саласы: «Денсаулық»
Бөлім: Дене шынықтыру
Тақырыбы: «Марғаулар»
Мақсаты: гимнастикалық орындықтан асып түсуді үйрету. Тереңдікке секіру-аяқты сәл бүгіп,табанды толық жазып, жерге қону тәілін бекіту.
Дене түсзілісін бақылау. Музыка ырғағына сәйкес ырғақты қимыл (алақан шапалақтау, қолдың басын ию, бұрау, аяқты тарсылдату, орында тұрып айналу) жасау; музыканың басталуына және аяқталуына назар қойып, көңіл бөлу; бір-біріне соқтығыспай жүгіру; белгіге көңіл аудару дағдыларын жетілдіру.
Көрнекілік: ойыншықтар: мысық (бетперде), екі күшік, биіктігі 20 см заттар (орындық шаршы томар), гимнастикалық орындық.
Мотивациялық-қозғаушылық
Нұсқаушы төмендегі тапсырмаларды орындатады.
Түкті тоны шұп шұбар, өзі жап – жас, мұрты бар. Ет пен сүтке өте құмар. Бұл не?
«Марғаулар» жайлап адымдайды; «кішкентай марғаулар» -(жұмсақ жүру) арқаны күжірейте жүруді; белгі бойынша сәл отыру, тұрып жүруді жалғастыртыру; аяқтың ұшымен заттарды аттай жүру.
Қосарланып белгі бойынша бағытты өзгерте жүгіру.
Көрнекі бағыт бойынша қатардан шеңбер құрып тұру.
«Марғаулар»: жайлап адымдау, кішкентай марғаулар (жұмсақ жүру), арқаны күжірейте жүру, белгі бойынша сәл отыру, тұрып жүруді жалғастыру, аяқтың ұшымен заттарды аттай жүру. Қосарланып белгі бойынша бағытты өзгерте жүгіру. Көрнекі бағыт бойынша қатардан шеңбер құрып тұру.
Ұйымдастыру -кезеңі.
Өздігінен уқалау:
Алақанды соғамыз , аздап қана соғамыз,
Алақанды ақырын-ақырын соғамыз,
Алақанды қаты-қаты соғамыз,
(баланың атын атауға болады), жақын келдім, алақанымды көрсетемін.
Жалпы дамыту жаттығулары.
Екі қатарға тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатады..
Жаттығудың жасалу реттін түсіндіріп тұрып көрсетеді. Балаларға орындатады. Балалардың дұрыс орындалуын қадағалайды.
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулар.
Допты бастан асыра екі қолмен алға,жоғары (алысқа) лақтыру;
Гимнастикалық орындықтан асып түсу.
Қимылды ойын: «Көпірден еңбектеп өту».
Рефлексиялық -түзетушілік.
Педаготың қалаумен бір қимыл-қозғалыс ойын ойнатылады.
«Тиінге бүршік, жаңғақ,саңырауқұлақ бер».
Балалар еденде отырады, Тиінің саны бала санына сәйкес болуы керек. Балалар бір-бірінің 2-3метр арақашықтықта тұрады және олардың көзін орамалмен байлап қояды.Бала қолындағы бүршік, жаңғақ, саңырауқұлақтарды тиінге беруге тырысады.
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: допты бастан асыра екі қолмен алға, жоғары (алысқа) лақтыруды; гимнастикалық орындықтан асып түсуді.
Түсінеді: жаттығулардың маңызын.
Қолданады: жаттығулар орындау кезінде шапшаңдық, мұқияттылық тәрізді сапаларды.
шағым қалдыра аласыз













