Материалдар / Маркентингтік жарнама, өнімді өткізу және сату жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Маркентингтік жарнама, өнімді өткізу және сату жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Маркентингтік жарнама, өнімді өткізу және сату жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2024
32
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары №20


Сабақ тақырыбы

Маркентингтік жарнама, өнімді өткізу және сату жолдары

Модуль /пән атауы

Информатика

Дайындаған педагог

Шыңғысова Айнұр Қуанышқызы

Күні


Курс, топ

1 курс

Сабақтың түрі

аралас

Міндеттер

1) Маркетингтік жоспарлар жайлы айта отырып, болашақ мамандарды ұқыптылыққа, ыждағаттылыққа тәрбиелеу. Сапалы жұмыс жасауға бейімдеу

Мақсаты

  • Оқушылардың білімдерін арттыруда маркетингтік жоспарлар жайлы толық мағлұмат беру, айқындап, түсіндіру.

  • Қосымша тапсырмаларды ұқыпты орындауға дағдылау.

Күтілетін нәтижелер

 «Маркетинг негіздері», «Кәсіпорын экономикасы» қажеттілігін негіздеу

Қажетті ресурстар және АКТ

Интерактивті тақта, тест, таратпалы материалдар, бейнежазбалар

Сабақтың барысы


Кезеңі / Уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы


  1. Ұйымдастырушылық және уәждемелік



Сәлемдесу. Түгендеу.


Психологиялық ахуал

(7 минут)

1. «Миға шабуыл»

Экономикалық терминдермен жұмыс


Мақсаты мен міндетін хабарлау

Cабақ мақсаттарын хабарлау:

Маркетингті жопарлау мәні мен түрлері

Маркетингтік стратегия және оның жоспарлау процесі. Бизнес жоспар



  1. Теориялық және практикалық


2.1. Алдын ала білім

Жалпы қайталау

(13 минут)

Іс жүзінде маркетингтік жоспарлау — бұл жетістікке жеткен көптеген компаниялардың қолданатын танымал жолы. Жоспарлау сатып алушылардың қажеттілігін, бәсекелестер туралы мәліметті әрдайым біліп, қорларды тиімді пайдаланып және күтпеген жағдайда дұрыс шешім қабылдауға көмектеседі.


2.2. Жаңа материалды зерттеу


2.3. Жаңа білімді практикада қолдану


Бекіту.

Бақылау жұмысы


(60 минут)

Жаңа сабақты түсіндіру

  • Маркетинг жоспары — бұл нақты уақыт аралығында маркетинг мақсатына жету үшін жүйелік және бүтіндік бағдарламалардың жиынтығынан тұратын арнайы құрылған жоспарлы құжат








  1. Қамту масштабы бойынша жоспарлар: Ортақ жоспарлар, ерекшеленген жоспар (Мысалы, жарнама, өткізу, бағалар бөлімі және тағы басқалар)



  1. Әсер ету мерзімдеріне байланысты: Ұзақ мерзімді (5-20 жыл); Орта мерзімді (2-5 жыл); Қысқа мерзімді (жыл немесе тоқсан) болып бөлінеді.

.






  1. Маңыздылыққа байланысты: стратегиялық және тактикалық жоспарлау.

Маркетинг жоспарын әзірлеу әдістері бойынша: жоғарыдан төменге жоспарлау; төменнен жоғарыға жоспарлау;  қарсы жоспарлау болып жіктеледі



  1. Қорытынды


Үй тапсырмасы

(4 минут)


Өткен тақырыптарды қайталау.

11 сынып

Бағалау

(3 минут)

«Quizlet»   бағдарламасы арқылы екі топқа жаңа тақырыпта өткен терминдерді естерінде сақтап қалуы үшін ойындар ойнату.


  1. Сабақ бойынша рефлексия


(3 минут)

Ауызша бағалау.

Бүгінгі сабаққа қалай қатысқандарын,не түсініксіз болғанын, әр білімалушы өз ойларын айтады.



Бағалау парағы


Сандық эквивалент

Балл

Критерийлер

Баға

«Өте жақсы»

90-100


  • Маркетингтік жоспарлай алады

  • Сапалы жұмыс жасауға бейімдей алады

  • Қосымша тапсырмаларды ұқыпты орындай алады

Баға

«Жақсы»

70-89


  • Маркетингтік жоспарлай алады

  • Сапалы жұмыс жасауға бейімдей алады


Баға

«Қанағаттанарлық»

50-69


  • Маркетингтік жоспарлай алады



Оқытушы___________________А. Шыңғысова

Н.06.2-14 Басылым 3

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!