Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«А.Дәулетбеков атындағы орта мектебі»КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақыры: Мәселе қою (қалыптастыру)
|
Бөлім: |
Практикалық программалау |
|
|
Педагогтың аты-жөні: |
Тилепбергенова Н |
|
|
Күні : |
8.04.2025ж |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәселе қою (қалыптастыру) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау |
|
|
Біртұтас тәрбие құндылықтары |
Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік Бірлік және ынтымақ –командамен топтық тапсырмаларды орындап ,басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай алады; Жасампаздық және жаңашылдық-қарапайым өлшеулер жүргізу,практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алады; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 8мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. «Біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап,сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін» «Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік, Бірлік және ынтымақ » құндылығы «Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді.» (Леонардо да Винчи) 2. "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. Жаңа сабаққа кіріспе. Өткен сабақ пен жаңа тақырып арасында байланыс орнатылады, сонымен қатар белсенді оқытуға қызығушылық пайда болады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді: - Циклдар туралы не білесіңдер? - Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай қатысы бар? - Циклдердің табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі қандай? Мысалдар келтіріңдер. - бағдарламалау кезінде проблеманы дұрыс анықтай білу, тұжырымдай білу неге маңызды? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар сұрақтарға жауап береді, цикл түсінігін қалыптастырады |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы 30мин |
Жаңа материалды меңгеру: Оқушылар оқу материалымен танысады, мұғалім презентациядан, оқулықтан ақпаратпен таныстырады. Математика, физика және информатикадағы есептерді шешу қадамдарын салыстырыңыз. Ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтаңдар.Білімді бекіту:
Сергіту сәті
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Тапсырманы орындайды - анықтамаларды жазады; - сәйкестікті белшһгілейді; Көз жаттығуларын орындайды - бағдарлама үзіндісінің орындалу нітижелерін жазады - программа кодын жазады, кестені толтырады; - интерактивті тапсырмаларды орындайды |
ФБ |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер Жұмыс парағы, оқулық https://wordwall.net/play/70863/183/493 |
|
Сабақтың соңы 7мин |
Үй тапсырмасы. Физика пәнінен проблеманы қоюдың бірнеше мысалын келтіріңіз және олардың информатикадағы проблеманы қоюмен қандай ұқсастықтары бар екенін анықтаңыз Сабақты қорытындылау:
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәселе қою (қалыптастыру) 8-сынып
Мәселе қою (қалыптастыру) 8-сынып
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«А.Дәулетбеков атындағы орта мектебі»КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақыры: Мәселе қою (қалыптастыру)
|
Бөлім: |
Практикалық программалау |
|
|
Педагогтың аты-жөні: |
Тилепбергенова Н |
|
|
Күні : |
8.04.2025ж |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәселе қою (қалыптастыру) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау |
|
|
Біртұтас тәрбие құндылықтары |
Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік Бірлік және ынтымақ –командамен топтық тапсырмаларды орындап ,басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай алады; Жасампаздық және жаңашылдық-қарапайым өлшеулер жүргізу,практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алады; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 8мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. «Біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап,сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін» «Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік, Бірлік және ынтымақ » құндылығы «Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді.» (Леонардо да Винчи) 2. "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. Жаңа сабаққа кіріспе. Өткен сабақ пен жаңа тақырып арасында байланыс орнатылады, сонымен қатар белсенді оқытуға қызығушылық пайда болады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді: - Циклдар туралы не білесіңдер? - Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай қатысы бар? - Циклдердің табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі қандай? Мысалдар келтіріңдер. - бағдарламалау кезінде проблеманы дұрыс анықтай білу, тұжырымдай білу неге маңызды? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар сұрақтарға жауап береді, цикл түсінігін қалыптастырады |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы 30мин |
Жаңа материалды меңгеру: Оқушылар оқу материалымен танысады, мұғалім презентациядан, оқулықтан ақпаратпен таныстырады. Математика, физика және информатикадағы есептерді шешу қадамдарын салыстырыңыз. Ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтаңдар.Білімді бекіту:
Сергіту сәті
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Тапсырманы орындайды - анықтамаларды жазады; - сәйкестікті белшһгілейді; Көз жаттығуларын орындайды - бағдарлама үзіндісінің орындалу нітижелерін жазады - программа кодын жазады, кестені толтырады; - интерактивті тапсырмаларды орындайды |
ФБ |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер Жұмыс парағы, оқулық https://wordwall.net/play/70863/183/493 |
|
Сабақтың соңы 7мин |
Үй тапсырмасы. Физика пәнінен проблеманы қоюдың бірнеше мысалын келтіріңіз және олардың информатикадағы проблеманы қоюмен қандай ұқсастықтары бар екенін анықтаңыз Сабақты қорытындылау:
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
|
шағым қалдыра аласыз

















