Мәселені қалыптастыру

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Мәселені қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 8

Қатысушылар

саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Мәселені қалыптастыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау

Сабақтың мақсаты:

Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасайды

Құндылықтарды дәріптеу

Еңбекқорлық пен кәсібибіліктілік

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу




Пән мұғалімімен амандасады





Мұғалім:

Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Тамаша!

  • Жарайсыздар!




2 минут

Топқа бөлу:

«Қазақ үйлер» әдісі арқылы топқа бөлінеді


платформасында топқа бөлінеді



https://sabak.stem-hub.kz/



2 минут

Өткен сабақты пысықтау:

1. Итерация дегеніміз не?
Бірнеше рет орындауды қажет ететін код тізбегі
2. while (x < 2) циклінің денесі қай уақытқа дейін орындалады?
x-тен кіші болғанша
3. Python-ның цикл операторына жатпайтын оператор:
for to do
4. for цикл операторының дұрыс жазылуын көрсетіңдер.
for i in range(1, 10)

5. Трассировка дегеніміз не?
Алгоритмді орындау

6. Қай оператор циклді тоқтатуға пайдаланылады?
break
7. Қолдан жасалған трассировка деген не?
Процессор жұмысын модельдеу, алгоритмнің әрбір командасын орындай отырып, командалардың орындалу нәтижесін трассировка кестесіне енгізу

8. Синтаксистік қателер дегеніміз не?

Программалау тілінің ережелерін бұзу
9. Егер цикл денесінде
continue операторы кездессе, не болады?

Цикл денесінің ағымдағы қадамы өткізіліп, келесі итерацияның шарты тексеріледі

10. Егер цикл денесінде break операторы кездессе, не болады?

Цикл аяқталады, бірақ else блогы орындалмайды


Genially платформа арқылы сұрақтарға жауап береді


Дескриптор:

Сұраққа дұрыс жауап береді



https://view.genially.com/67f77da37feb0c60cdaa3cad/interactive-content-tken-tayrypa-sholu


3 минут

Жаңа тақырыпты ашу:

Пазл құрау арқылы сабақ тақырыбын ашу

Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады

Пазл құрап, сабақ тақырыбын ашады, тақырыпты дәптерге жазып алады.


Мұғалім:

Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

Тамаша!

Жарайсыздар!


Сабақтың ортасы

7 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Виртуалды көмекші тақырып бойынша анықтамалармен таныстырады.


Есептің шығарылу жолын түсіндіреді

Біржасушалы амеба әрбір 3 сағат сайын 2 жасушаға бөлінеді. 3, 6, 9, 12, ..., 24 сағатта қанша амеба болатынын анықтаңыз.

Мәселені қалыптастыру:

Есептің шарты:
Біржасушалы амеба әрбір 3 сағат сайын 2 жасушаға бөлінеді. 3, 6, 9, 12, ..., 24 сағатта қанша амеба болатынын анықтау керек.

Берілгені:
Бастапқы уақыт және амебалар саны.

Нәтиже:
Берілген уақыт аралығындағы амебалардың жалпы саны.

Шарт:
Амебалардың көбею коэффициенті – 2,
Бөліну периоды – 3 сағат.

Байланыс:
Уақыттың өсу формуласы:
T(i+1) = T(i) + 3
Амебалар санының формуласы:
C(i+1) = C(i) * 2
Мұндағы:

C(i) i-ші уақыттағы амебалардың саны,

C(i+1) – келесі 3 сағаттан кейінгі амебалар саны.

Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады

Мұғалім:

Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Тамаша!

  • Жарайсыздар!

ЖИ бейнеақапарты

Практикалық бөлім

7 минут

1-тапсырма:

Функционалдық сауаттылық

Топтық жұмыс:

«Талдау» әдісі

І топ

Физика мен информатика бойынша есептер шешу кезеңдерін салыстырыңдар. Ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтаңдар.



ІІ топ

Математика мен информатика бойынша есептер шешу кезеңдерін салыстырыңдар. Ұқсастығы мен айырмашылық тарын анықтаңдар.

Топ болып берілген есепке талдау жасайды










Дескриптор:

Пәндердің есеп шығару кезеңдерін дұрыс атайды – 1 ұпай

Екі пән арасындағы ұқсастықтарды нақты анықтайды – 1 ұпай

Айырмашылықтарын дәл және түсінікті түрде сипаттайды – 1 ұпай


Қ.Б:

Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады

Рисунок 1



Плакат, түрлі түсті қалам


7 минут


















2-тапсырма

Дәптермен жұмыс

Жұптық жұмыс

2-ден 10-ға дейінгі сандардың квадратын экранға шығаратын программа жазындар.

1. Берілген есептің мәселесін қалыптастыру үшін:

2. Не берілді?

3. Нені есептеу керек?

4. Белгісіздер саны қанша?

5. Есептің жауабын алу үшін компьютерге не енгізу керек?

6. Шешімді қалай анықтаймыз?

7. Қандай жорамалдар жасауға болады?


Жұптық жұмыс жасайды. Есепті шығарып, нәтижесін табады













Дескриптор:

Есептің шартын дұрыс талдап, қажетті деректерді анықтайды – 1 ұпай

Есепке сәйкес нақты шешу жолын ұсынады – 1 ұпай


Қ.Б:

Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады


Рисунок 1



















6 минут

3-тапсырма

Компьютермен жұмыс

Жеке жұмыс

Берілген есептің мәселені қалыптастыру кезеңін анықтап, Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жаса.


Банкке 3% салыммен S теңге салынды. N жылдан кейін салым қанша болады?





Бағдарламалауда есеп шығарады













Дескриптор:

Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасайды 1 ұпай

Есепті жеке файл ретінде сақтайды 1 ұпай

Қ.Б:

Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады

Рисунок 1

Компьютер

Оқулық


5 минут

4-тапсырма

Компьютермен жұмыс

Жеке жұмыс

Берілген есептің мәселені қалыптастыру кезеңін анықтап, Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жаса.


Әли күн сайын 10 рет жаттығу жасауды әдетке айналдырды. Бір апта ішінде ол бұл әдетінен жаңылмай, күн сайын тұрақты орындап отырды. Оның еңбекқорлығының арқасында денсаулығы жақсарды.
Әлидің бір аптада барлығы неше жаттығу жасағанын анықтаңдар.

Қоржыннан есепті алып, жеке орындайды

Дескриптор:

Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасайды 1 ұпай

Есепті жеке файл ретінде сақтайды 1 ұпай

Қ.Б:

Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады

Рисунок 1

Компьютер


Сабақтың соңы

2 минут







Бекіту кезеңі:

Сұраққа жауап беріңдер

1. Мәселені қалыптастыру қай кезеңге жатады?
Есеп шығарудың алғашқы кезеңі

2. Мәселені қалыптастыру кезінде қандай мәліметтер анықталады?
Кіріс және шығыс мәліметтері

3. Мәселені қалыптастыру процесінде не анықталады?
Белгісіздердің табиғаты мен мәні

4. «Нені есептеу керек?» деген сұрақ қай кезеңге қатысты?
Мәселені қалыптастыру кезеңіне

5. Есепті шешудің сәттілігі неге байланысты?
Мәселені дұрыс қалыптастыруға

6. «Берілгені мен нәтиженің байланысы» қалай аталады?
Байланыс


Quizwhizzer платформасында









Дескриптор:

Сұраққа дұрыс жауап береді

1 ұпай


Қ.Б:

Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады


Рисунок 1


https://app.quizwhizzer.com/play?code=78307










2 минут

Кері байланыс:

Livecloud.online әдісі



Сабаққа кері байланыс жасайды

Мұғалім:

Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

Тамаша!

Жарайсыздар!

https://livecloud.online/en


1 минут

Үй тапсырмасы:

166 – беттегі үй тапсырмасы
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.05.2025
79
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі