|
Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
||||
|
Бөлім |
|
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәселені қалыптастыру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасайды |
|||
|
Құндылықтарды дәріптеу |
Еңбекқорлық пен кәсібибіліктілік |
|||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 1 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу
|
Пән мұғалімімен амандасады
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
|
|
|
||||
|
2 минут |
Топқа бөлу: «Қазақ үйлер» әдісі арқылы топқа бөлінеді |
платформасында топқа бөлінеді |
|
https://sabak.stem-hub.kz/ |
|
2 минут |
Өткен сабақты пысықтау:
1. Итерация дегеніміз
не?
5.
Трассировка дегеніміз не?
6.
Қай оператор циклді тоқтатуға
пайдаланылады? 8. Синтаксистік қателер дегеніміз не?
Программалау
тілінің ережелерін бұзу Цикл денесінің ағымдағы қадамы өткізіліп, келесі итерацияның шарты тексеріледі 10. Егер цикл денесінде break операторы кездессе, не болады? Цикл аяқталады, бірақ else блогы орындалмайды |
Genially платформа арқылы сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор: Сұраққа дұрыс жауап береді |
https://view.genially.com/67f77da37feb0c60cdaa3cad/interactive-content-tken-tayrypa-sholu |
|
3 минут |
Жаңа тақырыпты ашу: Пазл құрау арқылы сабақ тақырыбын ашу Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады |
Пазл құрап, сабақ тақырыбын ашады, тақырыпты дәптерге жазып алады. |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер: Тамаша! Жарайсыздар! |
|
|
Сабақтың ортасы 7 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру: Виртуалды көмекші тақырып бойынша анықтамалармен таныстырады.
Есептің шығарылу жолын түсіндіреді Біржасушалы амеба әрбір 3 сағат сайын 2 жасушаға бөлінеді. 3, 6, 9, 12, ..., 24 сағатта қанша амеба болатынын анықтаңыз. Мәселені қалыптастыру:
Есептің шарты:
Берілгені:
Нәтиже:
Шарт:
Байланыс: C(i) – i-ші уақыттағы амебалардың саны, C(i+1) – келесі 3 сағаттан кейінгі амебалар саны. |
Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
ЖИ бейнеақапарты |
|
Практикалық бөлім 7 минут |
1-тапсырма: Функционалдық сауаттылық Топтық жұмыс: «Талдау» әдісі І топ Физика мен информатика бойынша есептер шешу кезеңдерін салыстырыңдар. Ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтаңдар.
ІІ топ Математика мен информатика бойынша есептер шешу кезеңдерін салыстырыңдар. Ұқсастығы мен айырмашылық тарын анықтаңдар. |
Топ болып берілген есепке талдау жасайды
|
Дескриптор: Пәндердің есеп шығару кезеңдерін дұрыс атайды – 1 ұпай Екі пән арасындағы ұқсастықтарды нақты анықтайды – 1 ұпай Айырмашылықтарын дәл және түсінікті түрде сипаттайды – 1 ұпай
Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
Плакат, түрлі түсті қалам |
|
7 минут |
2-тапсырма Дәптермен жұмыс Жұптық жұмыс 2-ден 10-ға дейінгі сандардың квадратын экранға шығаратын программа жазындар. 1. Берілген есептің мәселесін қалыптастыру үшін: 2. Не берілді? 3. Нені есептеу керек? 4. Белгісіздер саны қанша? 5. Есептің жауабын алу үшін компьютерге не енгізу керек? 6. Шешімді қалай анықтаймыз? 7. Қандай жорамалдар жасауға болады?
|
Жұптық жұмыс жасайды. Есепті шығарып, нәтижесін табады
|
Дескриптор: Есептің шартын дұрыс талдап, қажетті деректерді анықтайды – 1 ұпай Есепке сәйкес нақты шешу жолын ұсынады – 1 ұпай
Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
|
|
6 минут |
3-тапсырма Компьютермен жұмыс Жеке жұмыс Берілген есептің мәселені қалыптастыру кезеңін анықтап, Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жаса.
Банкке 3% салыммен S теңге салынды. N жылдан кейін салым қанша болады?
|
Бағдарламалауда есеп шығарады
|
Дескриптор: Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасайды 1 ұпай Есепті жеке файл ретінде сақтайды 1 ұпай Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
Компьютер Оқулық |
|
5 минут |
4-тапсырма Компьютермен жұмыс Жеке жұмыс Берілген есептің мәселені қалыптастыру кезеңін анықтап, Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жаса.
Әли күн сайын 10 рет жаттығу жасауды
әдетке айналдырды. Бір апта ішінде ол бұл әдетінен жаңылмай, күн
сайын тұрақты орындап отырды. Оның еңбекқорлығының арқасында
денсаулығы жақсарды. |
Қоржыннан есепті алып, жеке орындайды |
Дескриптор: Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасайды 1 ұпай Есепті жеке файл ретінде сақтайды 1 ұпай Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
Компьютер |
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Бекіту кезеңі: Сұраққа жауап беріңдер
1.
Мәселені қалыптастыру қай кезеңге жатады?
2.
Мәселені қалыптастыру кезінде қандай мәліметтер
анықталады?
3.
Мәселені қалыптастыру процесінде не
анықталады?
4. «Нені
есептеу керек?» деген сұрақ қай кезеңге
қатысты?
5. Есепті
шешудің сәттілігі неге байланысты?
6.
«Берілгені мен нәтиженің байланысы» қалай
аталады? |
Quizwhizzer платформасында
|
Дескриптор: Сұраққа дұрыс жауап береді 1 ұпай
Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
https://app.quizwhizzer.com/play?code=78307
|
|
2 минут |
Кері байланыс: Livecloud.online әдісі
|
Сабаққа кері байланыс жасайды |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер: Тамаша! Жарайсыздар! |
|
|
1 минут |
Үй тапсырмасы: 166 – беттегі үй тапсырмасы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәселені қалыптастыру
Мәселені қалыптастыру
|
Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
||||
|
Бөлім |
|
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәселені қалыптастыру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасайды |
|||
|
Құндылықтарды дәріптеу |
Еңбекқорлық пен кәсібибіліктілік |
|||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 1 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу
|
Пән мұғалімімен амандасады
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
|
|
|
||||
|
2 минут |
Топқа бөлу: «Қазақ үйлер» әдісі арқылы топқа бөлінеді |
платформасында топқа бөлінеді |
|
https://sabak.stem-hub.kz/ |
|
2 минут |
Өткен сабақты пысықтау:
1. Итерация дегеніміз
не?
5.
Трассировка дегеніміз не?
6.
Қай оператор циклді тоқтатуға
пайдаланылады? 8. Синтаксистік қателер дегеніміз не?
Программалау
тілінің ережелерін бұзу Цикл денесінің ағымдағы қадамы өткізіліп, келесі итерацияның шарты тексеріледі 10. Егер цикл денесінде break операторы кездессе, не болады? Цикл аяқталады, бірақ else блогы орындалмайды |
Genially платформа арқылы сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор: Сұраққа дұрыс жауап береді |
https://view.genially.com/67f77da37feb0c60cdaa3cad/interactive-content-tken-tayrypa-sholu |
|
3 минут |
Жаңа тақырыпты ашу: Пазл құрау арқылы сабақ тақырыбын ашу Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады |
Пазл құрап, сабақ тақырыбын ашады, тақырыпты дәптерге жазып алады. |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер: Тамаша! Жарайсыздар! |
|
|
Сабақтың ортасы 7 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру: Виртуалды көмекші тақырып бойынша анықтамалармен таныстырады.
Есептің шығарылу жолын түсіндіреді Біржасушалы амеба әрбір 3 сағат сайын 2 жасушаға бөлінеді. 3, 6, 9, 12, ..., 24 сағатта қанша амеба болатынын анықтаңыз. Мәселені қалыптастыру:
Есептің шарты:
Берілгені:
Нәтиже:
Шарт:
Байланыс: C(i) – i-ші уақыттағы амебалардың саны, C(i+1) – келесі 3 сағаттан кейінгі амебалар саны. |
Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
ЖИ бейнеақапарты |
|
Практикалық бөлім 7 минут |
1-тапсырма: Функционалдық сауаттылық Топтық жұмыс: «Талдау» әдісі І топ Физика мен информатика бойынша есептер шешу кезеңдерін салыстырыңдар. Ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтаңдар.
ІІ топ Математика мен информатика бойынша есептер шешу кезеңдерін салыстырыңдар. Ұқсастығы мен айырмашылық тарын анықтаңдар. |
Топ болып берілген есепке талдау жасайды
|
Дескриптор: Пәндердің есеп шығару кезеңдерін дұрыс атайды – 1 ұпай Екі пән арасындағы ұқсастықтарды нақты анықтайды – 1 ұпай Айырмашылықтарын дәл және түсінікті түрде сипаттайды – 1 ұпай
Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
Плакат, түрлі түсті қалам |
|
7 минут |
2-тапсырма Дәптермен жұмыс Жұптық жұмыс 2-ден 10-ға дейінгі сандардың квадратын экранға шығаратын программа жазындар. 1. Берілген есептің мәселесін қалыптастыру үшін: 2. Не берілді? 3. Нені есептеу керек? 4. Белгісіздер саны қанша? 5. Есептің жауабын алу үшін компьютерге не енгізу керек? 6. Шешімді қалай анықтаймыз? 7. Қандай жорамалдар жасауға болады?
|
Жұптық жұмыс жасайды. Есепті шығарып, нәтижесін табады
|
Дескриптор: Есептің шартын дұрыс талдап, қажетті деректерді анықтайды – 1 ұпай Есепке сәйкес нақты шешу жолын ұсынады – 1 ұпай
Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
|
|
6 минут |
3-тапсырма Компьютермен жұмыс Жеке жұмыс Берілген есептің мәселені қалыптастыру кезеңін анықтап, Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жаса.
Банкке 3% салыммен S теңге салынды. N жылдан кейін салым қанша болады?
|
Бағдарламалауда есеп шығарады
|
Дескриптор: Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасайды 1 ұпай Есепті жеке файл ретінде сақтайды 1 ұпай Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
Компьютер Оқулық |
|
5 минут |
4-тапсырма Компьютермен жұмыс Жеке жұмыс Берілген есептің мәселені қалыптастыру кезеңін анықтап, Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жаса.
Әли күн сайын 10 рет жаттығу жасауды
әдетке айналдырды. Бір апта ішінде ол бұл әдетінен жаңылмай, күн
сайын тұрақты орындап отырды. Оның еңбекқорлығының арқасында
денсаулығы жақсарды. |
Қоржыннан есепті алып, жеке орындайды |
Дескриптор: Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасайды 1 ұпай Есепті жеке файл ретінде сақтайды 1 ұпай Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
Компьютер |
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Бекіту кезеңі: Сұраққа жауап беріңдер
1.
Мәселені қалыптастыру қай кезеңге жатады?
2.
Мәселені қалыптастыру кезінде қандай мәліметтер
анықталады?
3.
Мәселені қалыптастыру процесінде не
анықталады?
4. «Нені
есептеу керек?» деген сұрақ қай кезеңге
қатысты?
5. Есепті
шешудің сәттілігі неге байланысты?
6.
«Берілгені мен нәтиженің байланысы» қалай
аталады? |
Quizwhizzer платформасында
|
Дескриптор: Сұраққа дұрыс жауап береді 1 ұпай
Қ.Б: Әр дескрипторға сай оқушы бағаланып отырады
|
https://app.quizwhizzer.com/play?code=78307
|
|
2 минут |
Кері байланыс: Livecloud.online әдісі
|
Сабаққа кері байланыс жасайды |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер: Тамаша! Жарайсыздар! |
|
|
1 минут |
Үй тапсырмасы: 166 – беттегі үй тапсырмасы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















