Материалдар / Мәселені қою 8 сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәселені қою 8 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәселені қою 8 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
154
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

27- сабақ.



Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Практикалық программалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§5.1. Мәселе қою (қалыптастыру)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау

Сабақтың мақсаты

Программалау кезінде мәселенің қойылымын анықтау;

Программалауда мәселені дұрыс қойып программа кодын жазу;

Программа құрылымы үшін мәселені қалыптасттырудың маңыздылығын тұжырымдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері/

уақыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Баға-лау

Ресурст ар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/5мин Сыныпта көңілді ахуал орнату:

Сәлемдесу, түгенде



«Сөзсіз» әдісі.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі



Оқушылар айтылған сөзді қимылмен көрсетеді.

«Үзіліске қоңырау соғылды», «Еріген балмұздақ», «Жарылған доңғалақ»,

«Қураған гүл»

Мақсаты: Оқушылар бір-бірімен жақсы




Қошемет көрсету




қарым-қатынас орнатады, сондай-ақ барлық





оқушылардың қатыстырылуы арқылы





сабаққа белсенділігі артады.




Топқа біріктіру/2мин

«Топтасқан сандар» әдісі

Оқушылар санау арқылы топтарға бірігеді




Сандар



Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау/ 5мин

«Тірек сөздер» әдісін қолданып өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыра отырып қызу оқу жұмысына қызығушылықта рын ояту.

Мұғалім тірек сөздер береді.

break continue

e


Оқушылар тірек сөздердің ретін бұзбай әңгіме немесе мәтін құрастырады. Мәтін құрастыру кезінде логикалық ойлау іске қосылады.




Фигурал ар арқылы ҚБ



Оқытуд ың белсенді әдістері NIS.

Астана

2013



Миға шабуыл стратегиясы

Оқушылар берілген сұрақ туралы пікірлерін еркін жеткізеді.

  • Циклдер жайлы не білесің?





Миға шабуыл/2мин

арқылы проблеманы бірге шешу

  • Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар?

  • Табиғатта және адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысалдар

  • келтір.

  • Прогаммалау кезінде мәселенің қойылу кезеңін дұрыс анықту, тұжырымдау қаншалықты маңызды? Есіңе түсір.



Сабақтың ортасы

Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс:/5мин

Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдайды, слайд материалын

демонстрациялай ды.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.



Саралау тапсырмалар ы


Топтық жұмыс/3мин



1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалімнің көмегімен орындайды

«Бірге ойлаймыз» әдісі


1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.


Математика, физика және информатикада есептер шешу кезеңдерін салыстырыңдар. Ұқсастық және айырмашылықтарын анықтаңдар.

Дескриптор

- Мәселенің қойылуын анықтайды




2 балл


Информ атика 8 сынып оқулығы А4

парағы



Жеке жұмыс/8мин


2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз беттерінше орындайды.







Оқушыларға жеке практикалық тапсырмаларды орындату



Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша өз беттерінше тапсырмаларды орындайды.

1)

«Қарапайым есеп»

А, В сандары және олармен орындалуы керек амалдың таңбасы берілген. Мысалы,

+,-,/,* . Берілген амал түріне қарап А , В сандарымен осы амалдардың бірін орындайтын программа құр.

Дескрипторлар:

  • Мәселенің қойылуын анықтайды;

  • Есептің математикалық формасын жазады;

  • Есептің алгоритмін жазады;

  • Программа коды мен трассировкасын анықтайды.

2)

«Ағаш отырғызу»

Жыл сайын мектеп оқушылары көктемде ағаш отырғызу жұмыстарына белсенді








6 балл





Компью теринфо рматика 8сынып оқулығы




































Жұптық жұмыс


































3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды

араласады. Биылда 8-сынып оқушылары N бригадаға бөлініп, ағаш отырғызу жұмыстарына белсенді кірісті (1≤N≤20). Әр бригаданың отырғызған ағаштарының саны белгілі болса, ағаш отырғызуда жеңімпаз бригаданың нөмерін анықтайтын программа жаз.

Дескриптор

  • Мәселенің қойылуын анықтайды;

  • Есептің математикалық формасын жазады;

  • Есептің алгоритмін жазады;

  • Программа коды мен трассировкасын анықтайды.

3)

«Баскетбол ойыны»

Баскетбол ойыны 4 кезеңнен тұрады. Енгізу мәліметі ретінде әр кезеңде командалар жинаған ұпай санын көрсететін a және b бүтін сандары берілген (0 ≤ a,b ≤ 100). Екі команда арасындағы ойынның нәтижесіне қарай ойын жеңімпазын анықтайтын программа құраңдар. Ойын нәтижесі ретінде «1 - komanda », «2 - komanda» немесе «ten oyin» сөздері жауапқа беріледі

Дескриптор

  • Мәселенің қойылуын анықтайды;

  • Есептің математикалық формасын жазады;

  • Есептің алгоритмін жазады;

  • Программа коды мен трассировкасын анықтайды.


3-тапсырманы өз беттерінше орындайды.


Математикадан өздеріңе таныс есептердің бірін таңдаңдар.

Таңдағандарың бойынша есеп шешу кезеңдерін пайдаланып,

программа жобасын құрастырып, оны ұсыныңдар. Жобаға

атау беріңдер.


Дескриптор

- Есеп шешуде мәселе қоюдың маңыздылығын сипаттайды


































2 балл


Сабақтың соңы

Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/5мин

«Крестиктер- нөлдіктер» әдісін қолдану

Ереже 1. 1-ші

команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

  1. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

  2. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші

Өзара бағалау


А4

парағы Оқытуд ың белсенді

әдістері NIS.

Астана

2013



команда сол квадратқа крестик қояды.


188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!