Тақырыбы: Машина жасау кешені.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Қазақстанның машина жасау кешені, салалары, кен орындары жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Қазақстанның машина жасау кешенімен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс. 5. Кестемен жұмыс.
3. Б.Ү.Ү. кестесі.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Топтастыру.
3. Кестемен жұмыс.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. Металлургия кешенінің салалары?
2. Түсті металлургия?
3. Қара металлургия?
4. Орналасу принциптері?
5. Қарағанды металлургия комбинатының шикізат базасы?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Топтастыру.
Топтастыру арқылы машина жасау кешенінің басқа салалармен байланысын түсіндіру.
Ауыл шаруашылығы
Тамақ өнер
кәсібі
Жеңіл өнеркәсіп
Машина жасау кешені
Көлік кешені
Метал-лургия кешені
Отын-энерге
тика
3. Кестемен жұмыс.
Кесте арқылы машина жасау кешенінің салалары, орталықтары, шығаратын өнімдерін түсіндіру.
|
Салалары |
Орталықтары |
Шығаратын өнімдері |
|
Ауыр машина жасау |
Алматы, Қарағанды. |
Түсті және қара металлургия, химия комбинаттарына құрал-жабдықтар, шахталарға машиналар. |
|
Экскаватор зауыты |
Кентау. |
Экскаватор. |
|
Пресс-автоматтар |
Алматы, Шымкент. |
Автоматтандырылған станоктар. |
|
Электротехникалық машиналар |
Алматы, Шымкент, Семей, Өскемен, Талдықорған, Қарағанды, Ақтөбе, Көкшетау. |
Төменгі, жоғарғы вольтті аппараттар, кабель, конденсатор, аккмулятор, электрлі мотор, рентген аппаратуралары, таразы, аспаптар. |
|
Ауыл шаруашылық машиналары. |
Павлодар, Макинка, Петропавл, Астана, Көкшетау, Өскемен. |
Трактор, қосалқы бөлшектер, шағын литражды қозғалтқыштар, аспаптар. |
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
|
Білгенім |
Үйренгенім |
Үйренгім келеді |
|
|
|
|
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.Үйге: Қазақстанның машина жасау кешені.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Машина жасау кешені
Машина жасау кешені
Тақырыбы: Машина жасау кешені.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Қазақстанның машина жасау кешені, салалары, кен орындары жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Қазақстанның машина жасау кешенімен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс. 5. Кестемен жұмыс.
3. Б.Ү.Ү. кестесі.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Топтастыру.
3. Кестемен жұмыс.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. Металлургия кешенінің салалары?
2. Түсті металлургия?
3. Қара металлургия?
4. Орналасу принциптері?
5. Қарағанды металлургия комбинатының шикізат базасы?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Топтастыру.
Топтастыру арқылы машина жасау кешенінің басқа салалармен байланысын түсіндіру.
Ауыл шаруашылығы
Тамақ өнер
кәсібі
Жеңіл өнеркәсіп
Машина жасау кешені
Көлік кешені
Метал-лургия кешені
Отын-энерге
тика
3. Кестемен жұмыс.
Кесте арқылы машина жасау кешенінің салалары, орталықтары, шығаратын өнімдерін түсіндіру.
|
Салалары |
Орталықтары |
Шығаратын өнімдері |
|
Ауыр машина жасау |
Алматы, Қарағанды. |
Түсті және қара металлургия, химия комбинаттарына құрал-жабдықтар, шахталарға машиналар. |
|
Экскаватор зауыты |
Кентау. |
Экскаватор. |
|
Пресс-автоматтар |
Алматы, Шымкент. |
Автоматтандырылған станоктар. |
|
Электротехникалық машиналар |
Алматы, Шымкент, Семей, Өскемен, Талдықорған, Қарағанды, Ақтөбе, Көкшетау. |
Төменгі, жоғарғы вольтті аппараттар, кабель, конденсатор, аккмулятор, электрлі мотор, рентген аппаратуралары, таразы, аспаптар. |
|
Ауыл шаруашылық машиналары. |
Павлодар, Макинка, Петропавл, Астана, Көкшетау, Өскемен. |
Трактор, қосалқы бөлшектер, шағын литражды қозғалтқыштар, аспаптар. |
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
|
Білгенім |
Үйренгенім |
Үйренгім келеді |
|
|
|
|
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.Үйге: Қазақстанның машина жасау кешені.
шағым қалдыра аласыз













