1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
Сабақтың
ортасы
4.
Бекіту
|
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу:
Миға
шабуыл
Жасанды интеллект дегенді
қалай түсінеміз?
Нейрондық желі дегенді
естігендеріңіз бар ма?
Жаңа сабақты бейнекөрсетілім
арқылы түсіндіру.
https://yandex.kz/video/preview/7862209048340606377
1-тапсырма.Жеке
жұмыс
140 беттегі 4 тапсырманы
орындау керек дәптерге
сызып.
Нейронды желі түрлері бойынша
сызба құрыңдар. Олардың жұмыс істеу принциптерін
түсіндіріңдер.
2 –тапсырма.Жұптық жұмыс,
компьютерге орындайды.
Екі кіріс және бір шығысы бар
қарапайым нейрон моделін құру
керек.
Сабақты
қорытындылау
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
«Сен –маған, мен –саған» әдісі
арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар
қояды. 1. Машиналық оқытудың басты идеясы
неде?
Нейронды желі түрлері неліктен
адам миына ұқсайды?
Нейронды желілердің жұмыс
істеу принциптері неліктен олардың түрлеріне
байланысты?
Кері байланыс: «Қызық,
құнды,қиын»
Оқушылар сабақтан алған әсерін
осы сөздер бойынша жазып
шығады.
Үйге тапсырма
беру.
Неліктен сайт мазмұны сапалы
болу керек? Интернеттен әртүрлі сайттардың мазмұндарын салыстырып,
ой бөлісіңдер.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады
Мұғалімді
тыңдайды
Жаңа сабақты мұғалім
түсіндіреді, оқушылар түртіп
алады.
Оқушылар берілген тапсырманы
дәптерге орындайды
Тапсырмаларды
компьютерде
орындайды.
Оқушылар бір-біріне сұрақтар
қойып, ой өрбітеді.
|
Желелеу, қолдау көрсету,
бағыт-бағдар беру.
Дескриптор арқылы
бағалау.
Екі кіріс және бір шығысы бар
қарапайым нейрон моделін
құрады.
Сызған сызбаны түсіндіріп
береді.
|

АКТ
Интернет
желісі
Ютуб
каналы
Кітап
Слайд,
ноутбук
|