|
Күні: Сынып:11Г |
Мектеп: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
МӘШИНЕЛІК ОҚЫТУ АЛГОРТИМДЕРІ |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.3.4.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау; |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Мәшинелік оқыту ұғымын біледі Көбі: мәшинелік оқытуда алгоритмдерді қолданады Кейбірі: Мәшинелік оқыту алгоритмдерін қолдану ерекшеліктері біледі. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Мәшинелік оқыту ұғымын біледі Мәшинелік оқытуда алгоритмдерді біледі Мәшинелік оқыту алгоритмдерін қолдану ерекшеліктерін біледі. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылыр орындай алады: өздерінің практикалық жұмыс нәтижелерін ауызша жинақтай алады |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Бірлескен ортаны құру, сабақ тақырыбын және мақсатын анықтау. Мұғалім сабақ тақырыбын анықтау үшін сұрақтарға жауап беруді ұсынады:
Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлерін талқылау. (С)Сұрақты талқылайды, сабақ мақсаты мен жетістік критерийлерін талқылайды. |
видео материалдар. |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа материалды мазмұндау (сыныппен жұмыс): мұғалім сабақ презентациясына және №1 материалдар файлына сүйене отырып, оқушыларды ақпаратпен таныстырады. № 1 материал Мәшинелік оқытудың негізінде белгілі бір оқыту алгоритмдері жатыр. Қарапайым Байес алгоритмі ҚБА
№2 материал «К-жақын көршілер» әдісі (ағылш: к-nearest neighbors method, k-NN) – жіктеу мәселесін шешудің әдістерінің бірі. К-NN келесі ережеге негізделген.
Практикум Эксельде орындау А ДЕҢГЕЙ ТАПСЫРМАСЫ В ДЕҢГЕЙ ТАПСЫРМАСЫ |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. . |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Сабақты бекіту сұрақтары: Мәшинелік оқыту қандай салаларда қолданып жатыр? ҚБА сөзі нені білдіреді? Мәшинелік оқытуда қандай алгоритм қолданылады? Сабақты қорытындылау және рефлексия. Оқушыларға қойылатын сұрақтар: Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз. Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз. .Үй тапсырмасы. Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз:
|
Тест |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
МӘШИНЕЛІК ОҚЫТУ АЛГОРТИМДЕРІ 3 сабақ
МӘШИНЕЛІК ОҚЫТУ АЛГОРТИМДЕРІ 3 сабақ
|
Күні: Сынып:11Г |
Мектеп: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
МӘШИНЕЛІК ОҚЫТУ АЛГОРТИМДЕРІ |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.3.4.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау; |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Мәшинелік оқыту ұғымын біледі Көбі: мәшинелік оқытуда алгоритмдерді қолданады Кейбірі: Мәшинелік оқыту алгоритмдерін қолдану ерекшеліктері біледі. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Мәшинелік оқыту ұғымын біледі Мәшинелік оқытуда алгоритмдерді біледі Мәшинелік оқыту алгоритмдерін қолдану ерекшеліктерін біледі. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылыр орындай алады: өздерінің практикалық жұмыс нәтижелерін ауызша жинақтай алады |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Бірлескен ортаны құру, сабақ тақырыбын және мақсатын анықтау. Мұғалім сабақ тақырыбын анықтау үшін сұрақтарға жауап беруді ұсынады:
Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлерін талқылау. (С)Сұрақты талқылайды, сабақ мақсаты мен жетістік критерийлерін талқылайды. |
видео материалдар. |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа материалды мазмұндау (сыныппен жұмыс): мұғалім сабақ презентациясына және №1 материалдар файлына сүйене отырып, оқушыларды ақпаратпен таныстырады. № 1 материал Мәшинелік оқытудың негізінде белгілі бір оқыту алгоритмдері жатыр. Қарапайым Байес алгоритмі ҚБА
№2 материал «К-жақын көршілер» әдісі (ағылш: к-nearest neighbors method, k-NN) – жіктеу мәселесін шешудің әдістерінің бірі. К-NN келесі ережеге негізделген.
Практикум Эксельде орындау А ДЕҢГЕЙ ТАПСЫРМАСЫ В ДЕҢГЕЙ ТАПСЫРМАСЫ |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. . |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Сабақты бекіту сұрақтары: Мәшинелік оқыту қандай салаларда қолданып жатыр? ҚБА сөзі нені білдіреді? Мәшинелік оқытуда қандай алгоритм қолданылады? Сабақты қорытындылау және рефлексия. Оқушыларға қойылатын сұрақтар: Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз. Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз. .Үй тапсырмасы. Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз:
|
Тест |
|
шағым қалдыра аласыз



















