Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
11.3.4.2 өнеркәсіпте, білім беруде,
ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын
сипаттау;
|
Басы
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Үй тапсырмасын
тексеру.
Оқушылар дәптерлерді
өзара ауыстырады, үй тапсырмасын
тексереді.
|
Оқушылар
мұғаліммен сәлемдеседі.
Санау арқылы Топқа
бөлінеді
|
Мадақтау
|
|
Сабақтың ортасы
|
ТЖ. «Джигсо»
әдісімен оқу
«Айналма сұрақтар» әдісімен
сұрақтарға жауап беру
1. «Мәшинелік оқыту» деген
не?
2. Мәшинелік оқытуды
қолдануға мысал келтіріңдер.
3. Мәшинелік оқытуды
қолданған кезде қандай мәселелер шешіледі?
ӨЖ. 1-тапсырма.
Мына берілген мысалдарда
мәшинелік оқытудың қандай міндеттері мен тәсілдері қолданылатын
анықтаңдар.
Жұптық
жұмыс:
№1 тапсырма:
Оқыту әдістерін түсініктерімен
сәйкестендір.
|
-
Топ Мәшинелік
оқыту
-
Топ Мұғалімсіз
оқыту
-
Топ Мұғаліммен
оқыту
•
фотосуретте адамдардың бет-әлпетін бөліп
көрсету;
•
ақылы
жолдағы көлік құралының түрін
анықтау;
•
ойын
жасанды интеллектісін оқыту;
•
оңтайлы
көлік бағдарын анықтау;
•
күн райын
болжау;
•
қолданушының плейлисін
жасау;
• туындыларды жас ерекшелігінің рейтингісіне
сәйкес іріктеу
Түйін
сөздер:
- Дүкенде тауарларды
сұрыптау.
- Алаяқтық әрекеттерді
анықтау.
- Күн райы
болжау.
- Пайдаланушының плейпарағын
құру.
- Сатып алушының ниетін
анықтау.
- Фотосуретте бет-бейнені
ерекшелеу.
- Ақылы жолдағы көлік құралдарының
түрлерін анықтау.
- Науқастан қандай да бір ауру түрінің бар
екенін анықтау.
- Нарықтағы акция құнын
болжау.
|
Дескриптор
-мәшинелік оқытуды
түсінеді
-мұғаліммен оқыткды
түсінеді
-мұғалімсіз оқытуды
түсінеді
Дескриптор: 3
балл
-әр
дұрыс екі жауапқа 1 балл
Дескриптор:
-әдістерді дұрыс сәйкестендіреді
3
балл
-Мұғаліммен оқыту әрекетін дұрыс табады 1
б
-мұңалімсіз оқыту әрекетін дұрыс табады
1б
-негіздеп оқыту әрекесін дұрыс табады
1б
-мұғалімнің жартылай қатысуымен оқыту
әрекетін дұрыс табады 1б
|
|