Сабақтың
басы
8
минут
|
Амандасу. Оқушыларды
түгендеу.
Сыныпта қолайлы жағдай
туғызу.
«Біртұтас тәрбие
бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезеңінен
бастап,сабақтың әрбір кезеңінде
жүргіземін»
«Бірлік және ынтымақ»
құндылығы
Көзге көрінбес, қолға
ілінбес,
Өлшемі бар, бірақ өзі
білінбес.
Таразыға тартсаң, дәл
анықтар,
Айтшы, бұл не, тапсаң -
жарықтар?
Жауабы:
масса
Салмақты өлшеуге арналған
құрал қалай аталады?
Осы сұрақтың біреуіне дұрыс
жауап бергендер жауабы бойынша
таптасады.
Оқушыларға қорапта не
жасырылғанын тауып , жаңа сабақты
ашады!
Жаңа сабақты ашу және топқа
бөлу
Үй тапсырмасы
- wordwall.net-те тест
тапсырмасын орындайды

Жаңа
сабақ
Сабақ тақырыбын
жазыныздар: «Масса және денелердің
массасын өлшеу.
»
Сабақтың мақсатын айтып
өту.
Жаңа
сабақ

|
|
Оқушылар сәлемдеседі .Жаңа
сабақ бойынша сұраққа жауап беріп топтасады
.
1 тапсырманы
орындау
|
Дескриптор:
Механика бөлімі бойынша
сұрақтарға дұрыс жауап бере алады 1
балл
ҚБ: Өте керемет жауап болды
жарайсыңдар оқушылар.Зейіндерің ашылсын
!
|
https://wordwall.net/ru/resource/54063233
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Тәжірибелік
тапсырма
Денелердің
массасын өлшеу
Тапсырма
сипаттамасы:
Оқушылар әртүрлі
денелердің массасын өлшеп, нәтижелерді салыстырып, денелердің
массасына әсер ететін факторларды анықтайды.
Материалдар:
-
Таразы (электронды немесе қолмен
өлшейтін)
-
Әртүрлі массалы денелер (мысалы, кітап, доп, су құйылған
бөтелке, қарындаш және т.б.)
Қадамдар:
-
Әртүрлі денелерді таңдап алыңыз (кемінде 5
түрлі дене).
-
Әр
дененің массасын таразыға салып, өлшеңіз.
-
Өлшеу нәтижелерін арнайы кестеге толтырыңыз.
-
Дене
|
Грамм
|
Килограмм
|
Қарындаш
|
|
|
Кітап
|
|
|
Өлшеу нәтижелері бойынша денелердің массасын
салыстырыңыз және массалары арасындағы айырмашылықтарды
талдаңыз.
|
Теориялық материалмен
жұмыс
Эсперименттік тапсырманы жасап
дененің көлемін табады.
|
Дискрипторлар:
Дескрипторлар:
Әр дененің массасын дәл
өлшеді.
Өлшеу нәтижелерін кестеге
дұрыс енгізді.
Өлшеу нәтижелерін талдап,
массасы үлкен және кіші денелерді ажыратты.
Денелердің массасына әсер
ететін факторларды (мысалы, көлемі мен материалы) анықтады және
талдады.
балл
ҚБ: Әр бір тапсырманы дұрыс әрі
тез орындаған топқа
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
7 минут
|
Жеке
тапсырма
Кесте
толтырыңыз:
Заттың атауы
|
Массасы (грамм)
|
Массасы (килограмм)
|
Кітап
|
|
0.5 кг
|
Су
бөтелкесі
|
1500 г
|
|
Алма
|
|
0.2 кг
|
Шар
|
50 г
|
|
Қарындаш
|
|
0.01 кг
|
Жұптық
тапсырма
Таза түрлерінің атауын жазып
шығыңыз
Қай жерде қолдануына мысал
келтіріңіз
Атауы : Мысалы:
Атауы : Мысалы:
Атауы : Мысалы:
Жеке
тапсырма
Менің
массам тақырыбында шағын Эссе жазу

Пиза
тапсырмасы
Суретте электронды
таразыда өлшемдері бірдей төрт білеушенің массалары өлшенгені
бейнеленген. Тығыздығы ең жоғары
білеуше

А. А В. Д С. В Д.
тығыздықтары бірдей Е. С
Рефлексия «Көп.аз»

Үйге
тапсырма :Тақырыпты оқу,жаттығу есептерін шығару
|
|
Дескрипторлар:
Граммнен килограмға дұрыс
айналдырды.
Айналдыру нәтижелерін кестеге дұрыс
енгізді.
Әртүрлі заттардың массасын килограммен
салыстырып талдады.
1000 г = 1 кг қатынасын
түсіндірді.
Балл
Дескрипторлар:
Таразы түрлерін ажырата
атады;
Таразының қолдану аумағына
мысалдар келтіре алады;
балл
өзін –өзі
бағалау.

|
Стикер
|