Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Масса және дененің массасын өлшеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Павлодар қаласы Назарбаев Зияткерлік мектебі |
|||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Карибжанова Ә.К. |
|||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Масса және дененің массасын өлшеу |
|||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
ОМ 1: таразылардың (электронды,серіппелі, рычагты) көмегімен дененің массасын өлшеу. |
|||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Масса ұғымын енгізу, дененің массасын қалай анықтауға болатындығын үйрету, массаның өлшем бірліктерін енгізу. Оқушылардың танымдылығын, ой өрістерін дамыту. Масса ұғымы затың бірлік көлеміндегі мөлшерін білдіретінің түсінуі тиіс. Түрлі таразыларды қолдана отырып, дене массасын анықтай алуы керек. |
|||||||||||||||||
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игерту |
|||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
|
|||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Тілді оқыту мақсаты: Оқушылар: түрлі заттардан жасалған денелердің массаларын анықтау әдісін ауызша немеше жазбаша сипаттайды. Пәндік лексика және терминология:
|
|||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Құндылықтарды дарыту Құндылықтарды дарыту пәнге деген қызығушылықтарын арттыра отырып, іздену, тәжрибе жасау, сұрақтарға жауаптар іздеу арқылы жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау). |
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Математикалық білімдері қажет. |
|||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Жалпы тақарыпты түсіндіруде АКТ қолданамыз, презентация қарастару. |
|||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Дене, зат. |
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1-2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушылармен амандасу. Оқушылардың белсендігін арттыру үшін,орындарынан тұрғызу, сынып бөлмесіндегі үш қызыл түске, үш көк түске, үш темірден жасалған, үш ағаштан жасалған денелерге қолдарыңызды тигізіндер деп ұсыныс жасау. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3- 10 мин
11 -15 мин
16- 27 мин
28-31 мин
32- 38 мин
|
«Ой қозғау» Тәжірибе: Оқушылардың алдарыңа түрлі заттардан жасалған кішігірім денелер таратамыз: шеге, ағаш білеуше, скрепкалар, кномпкалар, бор, өшіргіш т.с.с. Берілген денелерді жұпта ақылдасып жіктеңіздер, оқушылар ойлана отыра жіктейді. Сұрақ: денелерде неше топқа жіктедіңіздер, жіктеу барысында қандай принциптерді басшылыққа алдыңыздар, неліктен дәл осылай жіктедіңдер. Тапсырма: Төмендегі берілгендерді екі кестеге дұрыс бөліп қарастыр: кітап, пышақ, болат, алюминий, ұшақ, қайшы, қасық, қалам, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, сақина, темір. Тақтаға екі бағанды кестені сызып қоямыз: оқушылар әр қайсысы осы кестені толтырады. Еске түсіру: Денелер әртүрлі заттардан құралады, мысалы пышақ, ол темір және ағаш заттардан жасалады, т.с.с. Заттың үш күйі. Күтілетін нәтиже:
Жетістік критерийі:
Оқушылар бүгін біз сабақта түрлі тәжірибелерді қарастырудамыз, физикалық тәжірибелерде бақылаулар мен өлшеулер жиі пайдаланылады. Берілген денелерді пайдаланып, қандай физикалық шамаларды өлшей аламыз? Күтілетін нәтиже: оқушылар ұзындық, көлем, аудан, (денелердің жеңіл, ауыр, үлкен, кіші деген де жауаптар болуы мүмкн), масса т.с.с. Онда бүгінгі сабақтың тақырыбы «Масса және дененің массасын өлшеу». Осыған орай оқу мақсаты: таразылардың (электронды, серіппелі, рычагты) көмегімен дененің массасын өлшеу. «Мағынаны тану» Оқушыларға масса ұғымын енгізу, белгіленуін, өлшем бірлігін қарастыру. «Мағынаны ашу» Оқушыларды түрлі таразылармен таныстырамыз: электронды, серіппелі және рычагты таразыларды ұсынамыз. Тәжірибе: сыныпты топқа бөлеміз, әр топқа тапсырма және құралдар мен түрлі денелер ұсынамыз. Берілген денелердің массасын анықтаңыздар. 1) Электронды таразымен қандай денлердің массасын анықтау жеңіл болады _____________________________________________________ 2) Иіндік (рычагты) таразыны қолдана отырып ____________________ 3) Серіппелі таразыны қолданып ________________________________ Қандай таразымен өлшеу дәлірек болады? Неліктен?________________ ____________________________________________________________ Еске түсіру: құрал қателіктері. Сұрақтардың жауаптарын топтардан жеке-жеке ауызша сұрау арқылы тексеруге болады. Өлшеген денелердің ішінде бес денені жазыңыздар. Кітап: m=____кг_______________ Өшіргіш: m=___г______________ Бір скрепка: m=_____мг_________ Шеге: m=_____г_______________ Темір білеуше: m=____кг________ Осы денелердің массасын өсу реті бойынша жаз. Әр топ өз жұмыстарын келесі топқа ұсынылады, топтар бір-бірін тексеріп, бағалайды. Жетістік критерийі:
Тапсырма: Жеке жұмыс Деңгейлік тапсырмалар: А : 1) Суретте берілген денелер әр түрлі заттан жасалған, бірақ көлемдері тең. Денелердің массаларын салыстырыңыз: 2) Суретте бірдей заттан (ағаштан) жасалған, көлемдері әртүрлі екі дене берілген. Олардың массалары туралы қандай тұжырым жасауға болады. В : 1) Массалардың төменде берілген мәндерін мг, г, кг, ц, т арқылы өрнектеңдер: шыбын қанатының массасы 0,00005 г, хоккей шайбасы 0,16 кг, африкалық пілдің массасы 6 т. С: Мына берілгендерді ықшамдап, стандарт түрінде жазыңдар:
Күтілетін нәтиже: А: 1) Берілген көлемдері бірдей денелер түрлі заттардан жасалған және бірінші дененің массасы екіншісіне қарағанда көп. 2) Берілген бірдей заттан (ағаштан) жасалған, көлемдері әртүрлі екі дененің өайсысының көлемі үлкен соның массасы үлкен болады. В: 1) Шыбын қанаты: m=0,05 мг=0,00005 г=0,5*10-7 кг=0,5*10-9 ц=0,5*10-10 т. Хоккей шайбасы: m=1,6*105 мг=1,6*102 г=0,16 кг=1,6*10-3 ц=1,6*10-4 т. Африкалық пілдің массасы: m=6 т=60 ц=6 000 кг=6*106 г= 6*109 мг. С: Айдың массасы: m=7350000*1019 г =7350000*1016 кг=7,3*1022 кг. Жердің массасы: m=597600*1016 т =597600*1019 кг=6,0*1024 кг. Марс планетасының массасы: m=63345*1017 ц =63345*1019 кг =6,3*1023 кг. Жетістік критерийі:
Тапсырма соңдарында жетістік критерйі мен әр тапсырманың дұрыс жауаптары ұсынылады. Оқушылар өз жауаптарын дұрыс жауаптармен салыстырып, тексерулері тиіс. |
Кішігірім денелер жиынтығы
Таратпа материалы №1
Презентация
Таратпа материалы №2
Таратпа материалы №3
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 мин |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Нысана тәсілі арықыл сабақта оқушылар өз аттарын стикерлерге жазып, тақтадағы нысанаға орналастырады. Мұғалім өз бақылауларын толықтырады. Үй тапсырмасы. |
Презентация немесе нысана суреті және стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар бәріңе бірдей ұсынылғанымен қабілеті жоғары оқушылар, барлық тапсырмаларды толық әрі мұқият орындайды. Ал кейбір оқушыларда өлшемдердің шамаларын стандарт түрде жазуда, мысалы үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазуда қиындықтар пайда болды |
Оқушыларға әр тапсырманың соңында дұрыс жауабы мен жетістік критериі беріледі сол бойынша оқушылар өз-өздерін және жұптар бір-бірін, топтар өзара тексеріп бағалайды. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Сабақ басындағы оқушылардың белсенділігін арттыруда тақырыпқа сай, үш темір зат, үш ағаштан жасалған денелерді ұста дегенде оқушылар оырнадарын қозғалып, сергіту ретінде қолдануға болады. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары: ұсақ әрі үшкір денелермен жұмыс жасауда мысалы, шеге, кномпкамен жұмыс жасағандай абай болуларын ескерту. Қауіпсіздік шараларын еске түсіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты оқу мақсатына сәйкес қойылған. Оқушылар толық көлемді оқу мақсатын қол жеткізе алды. Кейбір оқушылар бір өлшемнен екіншіге ауысқанда қиналатындығы байқалды, уақыт кезеңдері толық сақталды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ басыңда өткізілген денелерді жіктеу. 2: Дене массасын таразымен өлшеу. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақты өткізудің түрлі ормаларын қолдану.
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Кейбір оқушыларға бір өлшемнен екіншіге ауыстыруда әлі де көмектер қажет. |