Материалдар / Масса және дененің массасын өлшеу

Масса және дененің массасын өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Масса туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Желтоқсан 2017
1271
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 7.2A:ТығыздықМектеп: Павлодар қаласы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Карибжанова Ә.К.
Сынып: 7 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыМасса және дененің массасын өлшеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)ОМ 1: таразылардың (электронды,серіппелі, рычагты) көмегімен дененің массасын өлшеу.
Сабақ мақсаттарыМасса ұғымын енгізу, дененің массасын қалай анықтауға болатындығын үйрету, массаның өлшем бірліктерін енгізу. Оқушылардың танымдылығын, ой өрістерін дамыту. Масса ұғымы затың бірлік көлеміндегі мөлшерін білдіретінің түсінуі тиіс. Түрлі таразыларды қолдана отырып, дене массасын анықтай алуы керек.
Сабақ түріЖаңа білімді игерту
Жетістік критерийлері
  • массаның ХБЖ-дегі негізгі өлшем бірліктерін біледі және массаның үлестік және еселік бірліктерін қолдана алады;
  • дене массасын 1 кг массаның бірлігі ретінде шартты түрде қабылданған эталон массасымен салыстыру арқылы анықтайды;
  • дененің массасын таразыларды қолдана отырып, өлшей алады.
  • Тілдік мақсаттар

    Тілді оқыту мақсаты:Оқушылар: түрлі заттардан жасалған денелердің массаларын анықтау әдісін ауызша немеше жазбаша сипаттайды. Пәндік лексика және терминология:

    Құндылықтарды дарыту



    Құндылықтарды дарыту Құндылықтарды дарыту пәнге деген қызығушылықтарын арттыра отырып, іздену, тәжрибе жасау, сұрақтарға жауаптар іздеу арқылы жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау).
    Пәнаралық байланыстарМатематикалық білімдері қажет.
    АКТ қолдану дағдылары Жалпы тақарыпты түсіндіруде АКТ қолданамыз, презентация қарастару.
    Бастапқы білім

    Дене, зат.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 1-2 минҰйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу. Оқушылармен амандасу. Оқушылардың белсендігін арттыру үшін,орындарынан тұрғызу, сынып бөлмесіндегі үш қызыл түске, үш көк түске, үш темірден жасалған, үш ағаштан жасалған денелерге қолдарыңызды тигізіндер деп ұсыныс жасау.

    Сабақтың ортасы 3- 10 мин



















































    11 -15 мин



    16- 27 мин















    28-31 мин



































    32- 38 мин























    «Ой қозғау»Тәжірибе: Оқушылардың алдарыңа түрлі заттардан жасалған кішігірім денелер таратамыз: шеге, ағаш білеуше, скрепкалар, кномпкалар, бор, өшіргіш т.с.с. Берілген денелерді жұпта ақылдасып жіктеңіздер, оқушылар ойлана отыра жіктейді.Сұрақ: денелерде неше топқа жіктедіңіздер, жіктеу барысында қандай принциптерді басшылыққа алдыңыздар, неліктен дәл осылай жіктедіңдер.Тапсырма: Төмендегі берілгендерді екі кестеге дұрыс бөліп қарастыр: кітап, пышақ, болат, алюминий, ұшақ, қайшы, қасық, қалам, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, сақина, темір.Тақтаға екі бағанды кестені сызып қоямыз: оқушылар әр қайсысы осы кестені толтырады. Еске түсіру: Денелер әртүрлі заттардан құралады, мысалы пышақ, ол темір және ағаш заттардан жасалады, т.с.с. Заттың үш күйі.Күтілетін нәтиже:Жетістік критерийі:

    Оқушылар бүгін біз сабақта түрлі тәжірибелерді қарастырудамыз, физикалық тәжірибелерде бақылаулар мен өлшеулер жиі пайдаланылады. Берілген денелерді пайдаланып, қандай физикалық шамаларды өлшей аламыз?Күтілетін нәтиже: оқушылар ұзындық, көлем, аудан, (денелердің жеңіл, ауыр, үлкен, кіші деген де жауаптар болуы мүмкн), масса т.с.с.Онда бүгінгі сабақтың тақырыбы «Масса және дененің массасын өлшеу».Осыған орай оқу мақсаты: таразылардың (электронды, серіппелі, рычагты) көмегімен дененің массасын өлшеу.

    «Мағынаны тану»Оқушыларға масса ұғымын енгізу, белгіленуін, өлшем бірлігін қарастыру.«Мағынаны ашу»Оқушыларды түрлі таразылармен таныстырамыз: электронды, серіппелі және рычагты таразыларды ұсынамыз. Тәжірибе: сыныпты топқа бөлеміз, әр топқа тапсырма және құралдар мен түрлі денелер ұсынамыз.Берілген денелердің массасын анықтаңыздар.1) Электронды таразымен қандай денлердің массасын анықтау жеңіл болады _____________________________________________________2) Иіндік (рычагты) таразыны қолдана отырып ____________________3) Серіппелі таразыны қолданып ________________________________Қандай таразымен өлшеу дәлірек болады? Неліктен?____________________________________________________________________________Еске түсіру: құрал қателіктері. Сұрақтардың жауаптарын топтардан жеке-жеке ауызша сұрау арқылы тексеруге болады.Өлшеген денелердің ішінде бес денені жазыңыздар.Кітап: m=____кг_______________Өшіргіш: m=___г______________Бір скрепка: m=_____мг_________Шеге: m=_____г_______________Темір білеуше: m=____кг________Осы денелердің массасын өсу реті бойынша жаз.Әр топ өз жұмыстарын келесі топқа ұсынылады, топтар бір-бірін тексеріп, бағалайды. Жетістік критерийі:



    Тапсырма:Жеке жұмысДеңгейлік тапсырмалар:А:1) Суретте берілген денелер әр түрлі заттан жасалған, бірақ көлемдері тең. Денелердің массаларын салыстырыңыз:2) Суретте бірдей заттан (ағаштан) жасалған, көлемдері әртүрлі екі дене берілген. Олардың массалары туралы қандай тұжырым жасауға болады.В: 1) Массалардың төменде берілген мәндерін мг, г, кг, ц, т арқылы өрнектеңдер: шыбын қанатының массасы 0,00005 г, хоккей шайбасы 0,16 кг, африкалық пілдің массасы 6 т. С:Мына берілгендерді ықшамдап, стандарт түрінде жазыңдар: Күтілетін нәтиже: А: 1) Берілген көлемдері бірдей денелер түрлі заттардан жасалған және бірінші дененің массасы екіншісіне қарағанда көп.2) Берілген бірдей заттан (ағаштан) жасалған, көлемдері әртүрлі екі дененің өайсысының көлемі үлкен соның массасы үлкен болады. В: 1) Шыбын қанаты: m=0,05 мг=0,00005 г=0,5*10-7 кг=0,5*10-9 ц=0,5*10-10 т.Хоккей шайбасы: m=1,6*105 мг=1,6*102 г=0,16 кг=1,6*10-3 ц=1,6*10-4 т.Африкалық пілдің массасы: m=6 т=60 ц=6 000 кг=6*106 г= 6*109 мг.

    С:Айдың массасы: m=7350000*1019 г =7350000*1016 кг=7,3*1022 кг.Жердің массасы: m=597600*1016 т =597600*1019 кг=6,0*1024 кг.Марс планетасының массасы: m=63345*1017 ц =63345*1019 кг =6,3*1023 кг.

    Жетістік критерийі:

    Тапсырма соңдарында жетістік критерйі мен әр тапсырманың дұрыс жауаптары ұсынылады. Оқушылар өз жауаптарын дұрыс жауаптармен салыстырып, тексерулері тиіс.
    Кішігірім денелер жиынтығы









    Таратпа материалы №1



































    Презентация









    Таратпа материалы №2



















































    Таратпа материалы №3







    Сабақтың соңы2 минСабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:Нысана тәсілі арықыл сабақта оқушылар өз аттарын стикерлерге жазып, тақтадағы нысанаға орналастырады.Мұғалім өз бақылауларын толықтырады.Үй тапсырмасы. Презентация немесе нысана суреті және стикерлер



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Тапсырмалар бәріңе бірдей ұсынылғанымен қабілеті жоғары оқушылар, барлық тапсырмаларды толық әрі мұқият орындайды. Ал кейбір оқушыларда өлшемдердің шамаларын стандарт түрде жазуда, мысалы үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазуда қиындықтар пайда болдыОқушыларға әр тапсырманың соңында дұрыс жауабы мен жетістік критериі беріледі сол бойынша оқушылар өз-өздерін және жұптар бір-бірін, топтар өзара тексеріп бағалайды.Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Сабақ басындағы оқушылардың белсенділігін арттыруда тақырыпқа сай, үш темір зат, үш ағаштан жасалған денелерді ұста дегенде оқушылар оырнадарын қозғалып, сергіту ретінде қолдануға болады.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары: ұсақ әрі үшкір денелермен жұмыс жасауда мысалы, шеге, кномпкамен жұмыс жасағандай абай болуларын ескерту. Қауіпсіздік шараларын еске түсіру.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ