|
Бөлім: |
8.2А Зат мөлшері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
08.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланыс 18-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.3 -масса, зат мөлшері және құрылымдық бөлшектер санын есептеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Молярлық масса ұғымын, заттың молярлық массасын есептеп шығарады Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны бойынша алған білім-білік дағдыларын қалыптастыруда есептер шығара алады Молярлық және салыстырмалы молекулалық массалар сандық мәні бойынша тең болатындығын түсінеді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Молярлық масса ұғымы жайлы түснік 2.Заттың молярлық массасы қалай жүзеге асады? |
Дескриптор: Масса, зат мөлшері, Авогадро саны ұғымдарына түсінік береді-1 балл Формулаларды еске түсіреді-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланысты зерттейді-1 балл |
Презентация |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Логикалық тапсырма Химиялық элементтер бойынша тез мақалды аяқтау |
1.От көмір жейді,тот _______ жейді.(темір) 2.Арпа бидай ас екен, _______ тас екен.(алтын-күміс) 3.Мылтықтың _______ -ін айтпа,тиісін айт.(күміс) 4.Аз сөз-_______,көп сөз _______ .(алтын-күміс) 5.Өнерлінің қолы _______, 6.Өлеңшінің сөзі _______.(алтын) 7. _______ кессең ұзын кес,соға келе ұзарар,Ағаш кессең ұзын кес,шаба келе қысқарар.(темір) |
Дескриптор: Өз тұжырымдарын негіздейді-1 балл Берілген тапсырма бойынша элементтерді сипаттайды-1 балл Зат массасы бойынша зат мөлшерін табады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Фосфордың, темірдің, күкірттің оттекте қарқынды жану үрдісін көрсетеміз. Мұғалім қосымша түсіндіреді, толықтырады. |
51 бет В және С тапсырмаларын орындау |
Дескриптор: Суретті толық түсіндіреді-1 балл Зат мөлшері бойынша молекула санын табады-1 Балл Молекула саны арқылы заттың молярлық массасын табады-1 балл Зат мөлшері, молярлық масса, молекула саны есептерін шығарады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланыс
Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланыс
|
Бөлім: |
8.2А Зат мөлшері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
08.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланыс 18-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.3 -масса, зат мөлшері және құрылымдық бөлшектер санын есептеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Молярлық масса ұғымын, заттың молярлық массасын есептеп шығарады Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны бойынша алған білім-білік дағдыларын қалыптастыруда есептер шығара алады Молярлық және салыстырмалы молекулалық массалар сандық мәні бойынша тең болатындығын түсінеді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Молярлық масса ұғымы жайлы түснік 2.Заттың молярлық массасы қалай жүзеге асады? |
Дескриптор: Масса, зат мөлшері, Авогадро саны ұғымдарына түсінік береді-1 балл Формулаларды еске түсіреді-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланысты зерттейді-1 балл |
Презентация |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Логикалық тапсырма Химиялық элементтер бойынша тез мақалды аяқтау |
1.От көмір жейді,тот _______ жейді.(темір) 2.Арпа бидай ас екен, _______ тас екен.(алтын-күміс) 3.Мылтықтың _______ -ін айтпа,тиісін айт.(күміс) 4.Аз сөз-_______,көп сөз _______ .(алтын-күміс) 5.Өнерлінің қолы _______, 6.Өлеңшінің сөзі _______.(алтын) 7. _______ кессең ұзын кес,соға келе ұзарар,Ағаш кессең ұзын кес,шаба келе қысқарар.(темір) |
Дескриптор: Өз тұжырымдарын негіздейді-1 балл Берілген тапсырма бойынша элементтерді сипаттайды-1 балл Зат массасы бойынша зат мөлшерін табады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Фосфордың, темірдің, күкірттің оттекте қарқынды жану үрдісін көрсетеміз. Мұғалім қосымша түсіндіреді, толықтырады. |
51 бет В және С тапсырмаларын орындау |
Дескриптор: Суретті толық түсіндіреді-1 балл Зат мөлшері бойынша молекула санын табады-1 Балл Молекула саны арқылы заттың молярлық массасын табады-1 балл Зат мөлшері, молярлық масса, молекула саны есептерін шығарады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз














