Маштаева Менслу Темирхановна Ашық сабақ информатика "IT Sartup және жарнама"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Маштаева Менслу Темирхановна Ашық сабақ информатика "IT Sartup және жарнама"

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып ашық сабағы
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді сабақ жоспары



Мектеп: Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Сүйіндік жалпы орта мектебі КММ


Пәні: Информатика

Мұғалімнің аты-жөні: Маштаева Менслу Темирхановна


Күні: 03.03.2021

Сынып: 11

Оқушылар саны: 8

Қатысқаны :8


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:


11.3В . ITStartup (ай-ти стартап)

Сабақтың тақырыбы

§51.Startup түсінігі.
Startup-ты қалай іске қосады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


11.5.3.1. Startup түсінігін баяндау.

Алдыңғы білім

«Ақылды үй» құрылысының жобасын жасау үшін пайдаланылатын датчиктер , заттар интернетінің перспективалары


Сабақтың мақсаттары

Startup ұғымы туралы түсінік алады.

Startup негізгі сипаттамаларын, іске қосу кезеңдерін меңгереді.


Жетістік критерийлері

  • Барлық оқушылар:

-Startup ұғымын түсінеді,startupтың негізгі сипаттамаларын,іске қосу кезеңдерін ажырата алады

  • Көптеген оқушылар:

-жобалардың табысты стартап болатынына болжам жасай алады

  • Кейбір оқушылар:

- Болашақ стартап жобаларға идея ұсына алады


Тілдік мақсаттар

- пәндік лексика және терминология: инвестор, бастап келе жатқан,икемділік,іске асыру


- Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері : қарқынды өсу үшін инвестор тарту, мәселені шешу , өсу үшін қаржыландыру ,т.б


Құндылықтар

Оқушылардың сөздік қорын, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту, өмір бойы білім алу.

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі,

География,

кәсіпкерлік және бизнес.

АКТ қолдану дағдылары

Презентациямен жұмыс ,интернет-ресурстарды пайдаланып ақпаратты іздеу

Денсаулық және қауіпсіздік

Денсаулық сақтау технологиясы ережелері

Қолданылған сергіту жұмысы,оқушының белсенді әрекеті.

Сабақтағы қауіпсіздік ережелері







Сабақтың барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта орындалатын іс әрекеттер

Ресурстар


Сабақтың басы





Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды атмосфера орнату: Әр оқушының көңіл күйлерін білу, «Сәттілік бүгінгі сабақтарына серік болуын» тілеу.


Білімді өзектендіру

Startup сөзін естідік пе?Осыған байланысты қандай ұғымдарды меңгердік? -оқушылар осы сұрақтар төңірегінде география, кәсіпкерлік және бизнес негіздері пәнінен алған білімдерін ортаға салады.


Оқушылар пікіріне қорытынды жасай отырып, бүгінгі сабақта одан да тереңдетіп , стартапты қалай іске қосуға болады, жарнама қалай жасалынады, т.б көптеген мағлұмат алатындықтарына тоқталу.Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру














3,4 слайд





Сабақтын ортасы

























































Жаңа материалды меңгеру

«Ойлан,бөліс,талқыла»

Материалмен танысуға уақыт беріледі.Әркім өз ойына түйгенін ортаға салады.


  • Startup ұғымының шығу тарихы туралы

  • Startup-қа тән негізгі сипаттамалары

  • Бүгінгі күнгі әлемдік әйгілі Startupтар, олардың шығу тарихы

  • Startup тың неліктен IT саласында көбірек пайда болатындығы туралы

  • Географиялық шектеусіз өсуге қабілеттілігі туралы,тез қарқынмен даму факторы туралы

  • Стартаптың негізгі сипаттамалары:икемділік,қаржыландыру,қарқынды өсу,мәселені шешудегі инновациялық тәсіл туралы

  • Startup-ты іске асыру кезеңдері туралы



  • Startup-ты іске асыру кезеңдері бойынша «Ақпарат пирамидасын» тұрғызуға тапсырма

беріледі.




Бекіту кезеңі:


«Startup деген не?» тақырыбында видеоролик көрсету арқылы білімдерін жүйелеу, бекіту.



Сергіту сәтін өткізу. «Сөзден сөз құрайық»

Берілген «информатика» сөзінен орысша,қазақша сөздер құру.


«Миға шабуыл» стратегиясын пайдалану


Қазақстандық стартапер-өнертапқыштардың Startup жобаларының қайсысы табысты , болашағы бар болатындығына болжам жасау.


 Sezual-эхолокацияны пайдалану

ApartX-квартираны қауіпсіз және қашықтан басқару мобильді қосымшасы

Cerebra -жасанды интеллект көмегімен компьютерлік томография суреті арқылы инсультті ерте кезеңінде анықтау

OKOO мектептер үшін онлайн білім платформасы

Campeat - маркетингтік платформа , «өлі» кезеңдегі дукендегі сауданы сағаттық трафик бойынша арттыру

Egistic – өнімнің мониторингі үшін платформа

Diodey - IoT-стартап, ақылды жарықтандыру мобильді қосымшасы

IRC “Almaty” – түс мониторингі құрылғысы

Piroq -жүргізуші әдебін бағалау мобильді қосымшасы.

Gift Sensor – сыйлық ұсыну сервисі.

Smart Shelf Solutions -нақты уақытта сауданы бақылайтын «ақылды сөре» жобасы.

Antidolg.kz, Nommi wi fi роутер, пауербанк.
































6-слайд

https://qiwi.io/dI5

https://qiwi.io/dI6

https://qiwi.io/dI7










startup.techgarden.kz

astanahub.com

startup.kase.kz/startup

Сабақтың соңы


Үйге тапсырма :

Сендер қандай Startup ойлап табар едіңдер?

«Менің қиялымдарғы Startup жобасы»тақырыбында эссе жазу.


Дескриптор:

  • Оқушылар жоспарлары мен армандары туралы жазады;

  • Startup жобасын құру және дамыту стратегиясын сипаттайды;

  • Startup жобаның болашағын болжайды


«Бас бармақ» әдісі арқылы сабақты меңгергендіктері туралы кері байланыс алу .


Сабақтың өтілу барысы туралы оқушылардың қысқаша пікірлерін тыңдау.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Материалды бекіту барысында саралау әдісі:

  • Білу мен түсінуге берілген шығармашылық тапсырмалар

  • Сұхбаттасу мен қолдау

  • Қорытынды


  • Сөздік (мақтау,қолдау,мадақтау)

  • Оқу барысындағы сұхбаттар

  • «Басбармақ» әдісі арқылы

  • «Ойлан,бөліс,талқыла»әдісімен

өз ойларын ашық айту арқылы

Сергіту сәтін өткізу ,

Денсаулық сақтау технологиясы ережелерін назарда ұстау

Сабақ бойынша рефлексия

«Бүгінгі сабақ саған ұнады ма ?» оқушылар үшін сабақтың мәнділігін бағалау үшін пікірлерін тыңдау .

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.03.2024
249
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі