Материалдар / Мастер класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мастер класс

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша өткізілген ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1418
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 сынып математика сабаұы


Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2A бөлім – Сандарды 20 шегінде қосу және алу

Сынып: 1


Мектеп: «Раздольный жалпы білім беретін орта мектеп» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Онгарбай Ж

Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Қосудың ауыстырымдылық қасиеті


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.4 бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдық қасиетін, 0 және 1 қасиеттерін қолдану

Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар білу керек:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады.

Көпшілігі:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, өрнектер шығарғанда пайдаланады.

Кейбір оқушылар:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, өрнектер шығарғанда пайдаланады, дәлелдеп айтады.

Бағалау критерийлері

  • 0 санының құрылу жолын түсіндіреді.

  • 20 көлемінде тура және кері бағытта санайды.

  • Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын

анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Сандардың заңдылығын түсіндіреді, сандардың ретін айта алады


Құндылықтарды дарыту



Еңбекқорлық,адамгершілік қасиеттер

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, жаратылыстану, қазақ тілі мен әдебиеті,музыка

Бастапқы білім


100-ге дейін тура және кері, санай алуы; ондықтармен санау



Сабақтың

Жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


Ертеңгілік шеңбер

«Санамақ» әнін бірге орындау, қимылмен көрсету


Оқушыларды үшбұрыш, төртбұрыштар,бесбұрыштар деп 3 топқа бөлу


Интернет ресурстары


Үшбұрыш

шаршы

Сабақтың ортасы










Өткенді 1-20 дейінгі сандарды қосып азайту

қайталау


1.Ауызша есептеу(қосу кестесін пайдалану)

Оқушыларға ауызша есептеуге қатысты мысалдар көрсету. Оларды орындату

2. (Ж) Кіріспе тапсырма: Оқушыларға санауыш таяқшаларын пайдаланып ,мысалдар құрастырту.Енді жұптағы оқушылардан таяқшаларының орнын ауыстыруды сұрау.

-Не байқадыңдар? (оқушы жауаптарын тыңдау, өздеріне қорытынды жасату)

Қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосынды өзгермейді деген қорытынды жасау.

Ойлан : Үлкен санға кіші санды қосқан тиімді ме, әлде кіші санға үлкен санды ма?

1+9 немесе 9+1

Қосу амалында сандардың орнын тиімді ауыстыру тез есептеуге үйрететінін айту.

Суреттерге қарап, қорытынды жаса

Оқулықтағы суреттерге назар аударту, қосу кестесінің ауыстырымдылық қасиетіне қатысты мысалдар орындату.

ТЖ,1топ- сандар қатарынан мысал құрастыру.

2топ. Ойын арқылы көрсету.

3 топ. Стикерлер арқылы көрсету.

Шығарып көр

Қосудың толық емес кестесін қолдана отырып, мысалдарды орындату. Кестеге сүйене отырып, сандардың орнын дұрыс таба алады.

Сергіту сәті «Аю, аю тұршы»

Орындап көр

Текшелерді пайдаланып, қосудың ауыстырымдылық қасиетіне байланысты амалдарды орындайды.

Дәптермен жұмыс:

  1. Суреттер мен сәйкес келетін мысалдарды сызық арқылы қосу

  2. Мысалдардан бірдей мысалдарды табу, сәйкестендіру. Қайсысын тез орындау тиімді екенін ойлату.




https://bilimland.kz/kk/home


Қосудың демонстрациялық шаршы түріндегі кестесі












таныстырылым


Қосудың шаршы түріндегі кестесінің сызбасы



Кеспе сандар




Жұмыс дәптері

85,86-бет



Сабақтың соңы












Қорытынды:

(Ж) Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне мысалдар жазғызу. Оқушылар жұпта отырып мысалдар жазады. Бір-біріне беру арқылы тексертеді





А4 ламинатталған қағаз

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Басқаларға көмектесу.

Топ басшысы рөлін атқару

Қорытындыны дәлелдеу

Қосу кестесін пайдаланады, түсінеді, қолданады.

Жұпта өзара бағалайды

Жазу барысында партада дұрыс отыруды қадағалау

Сергіту сәті


Сабақбойынша рефлексия


Сабақмақсаттары /оқумақсаттарыдұрысқойылған ба?

Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!