мастер класс ЕББҚ оқушыларға итапсырма құрастыру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

мастер класс ЕББҚ оқушыларға итапсырма құрастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтың кәсіби құзіреттілігін дамытуды теориялық және тәжірибелік тұрғыдан жетілдіру жолдары мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсілдерін тадай білуге, педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыруға қызығушылықтарын арттыру. ЕББҚЕтерминін алғаш рет 1978ж Лондында мүгедек балалар мен мүгедек жастарға білім беру мәселелері жөніндегі комитетінің баяндамасында алғаш рет қолданылған. 2004 жылғы шілде айында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беру туралы заң қабылданды.Заңда ерекше білім беру қажетететін тұлғаның 4 түрлі кемістігінің салдарынан болатынын анықтап берді олар - дене кемістігі -сезіну мүшелерінің кемістігі -Ақыл ой кемістігі - оқуға қабілетсіздігі
Материалдың қысқаша нұсқасы


«Маңғыстау облысының білім басқармасының Мұнайлы ауданы бойынша білім бөлімінің №11 жалпы білім беретін мектеп» КММ













Аудандық семинар тақырыбы:

Тақырыбы: «ЕББҚЕ оқушыларды оқытуды әр түрлі заманауи технологияларды пайдаланып тапсырмалар құрастыру»

(Тәжірибе алаңы)















Баяндамашы: Туляева Жанар Солдатовна

Муратова Айман Темірханқызы

Тарих пәні мұғалімі













2024 жылы







Келісемін: Бекітемін:

Мұнайлы ауданы бойынша «№11 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Оқу-әдістемелік орталығы директоры А.Н.Иниргалиева

директоры Р.Жасакова

«___» ______ 2024ж « ____» _______»_2024 ж










































Семинар тақырыбы: «Заманауи инклюзивті білім беру жағдайындағы мұғалімнің рөлі»


1.Семинар  жоспары

Тақырыбы: «ЕББҚЕ оқушыларды оқытуды әр түрлі заманауи технологияларды пайдаланып тапсырмалар құрастыру»


  • Мақсаты: Инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтың кәсіби құзіреттілігін дамытуды теориялық және тәжірибелік тұрғыдан жетілдіру жолдары мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсілдерін тадай білуге, педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыруға қызығушылықтарын арттыру.

  • Күтілетін нәтиже:

  • -мұғалімдер білім алуда инклюзив оқушыны танып біледі және жеке жұмыс жүргізу маңыздылығын түсінеді;

  • - тарих сабақтарында белсенді әдіс- тәсілдерді қолдана отырып инклюзив оқушының сабаққа деген ынтасы мен қызығушылықтары артады.

  • -мұғалімдердің белсенді әдіс- тәсілдердер арқылы өзіндік өсу бағытында олардың маңызды екендігі туралы түсініктері қалыптасады;

Сессия барысы

 

Семинар әрекеті

Мұғалімнің әрекеті




Ұйымдастыру бөлімі

Ұстаздармен амандасу

Семинарға қатысушылар глобусқа жабыстырылған қағаз қиындыларында жазылған сөздерді оқып, қай елдің амандасуы екендігін анықтайды.



Кіріспе

Ой қозғау

 

 

 

 

 

 

 

 









Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Рефлексия

 


 


Презентация-слайд)

Тақырыбы: «ЕББҚЕ оқушыларды оқытуды әр түрлі заманауи технологияларды пайдаланып тапсырмалар құрастыру»


ЕББҚЕ оқушылар туралы түсінк.

Әдіс тәсілдерді түсіндіремін








Топтарға тапсырмалар таратып беріп, ұсынылған әдіс тәсілдер арқылы тапсырма жасатамын.

1 тапсырма «Артығын тап»Ежелгі Қазақстан тарихындағы мемлекеттер мен тайпаларды топтастыру.

5 сынып оқушысына арналған тапсырма

Оқылымнан алдыңғы бөлім:

Бірдей тапсырманы үш топ үш түрлі әдіс арқылы жасайды

Дескриптор:

-мемлекттер мен тайпалардың керегін анықтау

-картаға орналастыру

ОЙЛА, ІЗДЕ, ТАП’ әдісі





2 тапсырма

Оқылым кезіндегі бөлім













Қорытынды

Егерде мұғалім ізденуді тоқтатса, ұстаздық тоқталады. Қазіргі таңда әр ұстаз іздену барысында, ал ізденуден шеберлік шыңдала түседі. Осы биіктіктің шыңынан көрінейік! Оқушы бізді осындай қалыпта көрсін!





Ұстаздарға ақ қағаз,қайшы беріледі,ою ою керек тапсырма тапмырамыз,ою ойып болған соң маңызын ашып анықтаймыз.













Жаңа тақырыптың маңыздылығын анықтап,талдап беремін.




























1-тапсырма топтарға карта мен жұмыс тапсырма беріледі тапсырманың дискрипторына қарай орындайды.Сақ,ғұн,қаңлы,үйсін тайпаларын картадан териториясын анықтап белгілеу арқылы көру маторикасын анықтаймыз.













2-Тапсырмада сәйкестендіру бұл жерде суреттер береміз,сол суреттерді орындарына дұрыс орналастыру арқылы есту ,көру қабілеттерін дамытамыз.



































Жаттығу орындату қол маторикасын дамыту.






3-тапсырма

Суретпен жұмыс суреттегі бинелерге қарап суретке шайқас екенін анықтап қандай шайқас екенін өздері атайды,сұрақтарға жауап беріп өтеді бұл тапсырма арқылы ойлау қабылетін анықтап дамытамыз.


4-тапсырма

https://wordwall.net/ru/resource/71310427

сәкестерін анықтайды.





Семинар мазмұны мен барысы туралы ойларын мұғалімдер бүгінгі сабақтың мықты, әлсіз жақтары жайлы ұсыныстарын жазып қалдырады

 



































































Семинар жоспары тақырыбы:

«Ағылшын тілі сабақтарында функционалдық сауаттылықты және оқуға қызығушылықты арттыруға бағытталған шеберхана»





Өткізген:

Мыжыкова Ольга

Нуржанова Райхан





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.04.2024
922
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі