Материалдар / мастер класс ЕББҚ оқушыларға итапсырма құрастыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

мастер класс ЕББҚ оқушыларға итапсырма құрастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтың кәсіби құзіреттілігін дамытуды теориялық және тәжірибелік тұрғыдан жетілдіру жолдары мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсілдерін тадай білуге, педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыруға қызығушылықтарын арттыру. ЕББҚЕтерминін алғаш рет 1978ж Лондында мүгедек балалар мен мүгедек жастарға білім беру мәселелері жөніндегі комитетінің баяндамасында алғаш рет қолданылған. 2004 жылғы шілде айында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беру туралы заң қабылданды.Заңда ерекше білім беру қажетететін тұлғаның 4 түрлі кемістігінің салдарынан болатынын анықтап берді олар - дене кемістігі -сезіну мүшелерінің кемістігі -Ақыл ой кемістігі - оқуға қабілетсіздігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2024
566
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Маңғыстау облысының білім басқармасының Мұнайлы ауданы бойынша білім бөлімінің №11 жалпы білім беретін мектеп» КММ













Аудандық семинар тақырыбы:

Тақырыбы: «ЕББҚЕ оқушыларды оқытуды әр түрлі заманауи технологияларды пайдаланып тапсырмалар құрастыру»

(Тәжірибе алаңы)















Баяндамашы: Туляева Жанар Солдатовна

Муратова Айман Темірханқызы

Тарих пәні мұғалімі













2024 жылы







Келісемін: Бекітемін:

Мұнайлы ауданы бойынша «№11 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Оқу-әдістемелік орталығы директоры А.Н.Иниргалиева

директоры Р.Жасакова

«___» ______ 2024ж « ____» _______»_2024 ж










































Семинар тақырыбы: «Заманауи инклюзивті білім беру жағдайындағы мұғалімнің рөлі»


1.Семинар  жоспары

Тақырыбы: «ЕББҚЕ оқушыларды оқытуды әр түрлі заманауи технологияларды пайдаланып тапсырмалар құрастыру»


  • Мақсаты: Инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтың кәсіби құзіреттілігін дамытуды теориялық және тәжірибелік тұрғыдан жетілдіру жолдары мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсілдерін тадай білуге, педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыруға қызығушылықтарын арттыру.

  • Күтілетін нәтиже:

  • -мұғалімдер білім алуда инклюзив оқушыны танып біледі және жеке жұмыс жүргізу маңыздылығын түсінеді;

  • - тарих сабақтарында белсенді әдіс- тәсілдерді қолдана отырып инклюзив оқушының сабаққа деген ынтасы мен қызығушылықтары артады.

  • -мұғалімдердің белсенді әдіс- тәсілдердер арқылы өзіндік өсу бағытында олардың маңызды екендігі туралы түсініктері қалыптасады;

Сессия барысы

 

Семинар әрекеті

Мұғалімнің әрекеті




Ұйымдастыру бөлімі

Ұстаздармен амандасу

Семинарға қатысушылар глобусқа жабыстырылған қағаз қиындыларында жазылған сөздерді оқып, қай елдің амандасуы екендігін анықтайды.



Кіріспе

Ой қозғау

 

 

 

 

 

 

 

 









Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Рефлексия

 


 


Презентация-слайд)

Тақырыбы: «ЕББҚЕ оқушыларды оқытуды әр түрлі заманауи технологияларды пайдаланып тапсырмалар құрастыру»


ЕББҚЕ оқушылар туралы түсінк.

Әдіс тәсілдерді түсіндіремін








Топтарға тапсырмалар таратып беріп, ұсынылған әдіс тәсілдер арқылы тапсырма жасатамын.

1 тапсырма «Артығын тап»Ежелгі Қазақстан тарихындағы мемлекеттер мен тайпаларды топтастыру.

5 сынып оқушысына арналған тапсырма

Оқылымнан алдыңғы бөлім:

Бірдей тапсырманы үш топ үш түрлі әдіс арқылы жасайды

Дескриптор:

-мемлекттер мен тайпалардың керегін анықтау

-картаға орналастыру

ОЙЛА, ІЗДЕ, ТАП’ әдісі





2 тапсырма

Оқылым кезіндегі бөлім













Қорытынды

Егерде мұғалім ізденуді тоқтатса, ұстаздық тоқталады. Қазіргі таңда әр ұстаз іздену барысында, ал ізденуден шеберлік шыңдала түседі. Осы биіктіктің шыңынан көрінейік! Оқушы бізді осындай қалыпта көрсін!





Ұстаздарға ақ қағаз,қайшы беріледі,ою ою керек тапсырма тапмырамыз,ою ойып болған соң маңызын ашып анықтаймыз.













Жаңа тақырыптың маңыздылығын анықтап,талдап беремін.




























1-тапсырма топтарға карта мен жұмыс тапсырма беріледі тапсырманың дискрипторына қарай орындайды.Сақ,ғұн,қаңлы,үйсін тайпаларын картадан териториясын анықтап белгілеу арқылы көру маторикасын анықтаймыз.













2-Тапсырмада сәйкестендіру бұл жерде суреттер береміз,сол суреттерді орындарына дұрыс орналастыру арқылы есту ,көру қабілеттерін дамытамыз.



































Жаттығу орындату қол маторикасын дамыту.






3-тапсырма

Суретпен жұмыс суреттегі бинелерге қарап суретке шайқас екенін анықтап қандай шайқас екенін өздері атайды,сұрақтарға жауап беріп өтеді бұл тапсырма арқылы ойлау қабылетін анықтап дамытамыз.


4-тапсырма

https://wordwall.net/ru/resource/71310427

сәкестерін анықтайды.





Семинар мазмұны мен барысы туралы ойларын мұғалімдер бүгінгі сабақтың мықты, әлсіз жақтары жайлы ұсыныстарын жазып қалдырады

 



































































Семинар жоспары тақырыбы:

«Ағылшын тілі сабақтарында функционалдық сауаттылықты және оқуға қызығушылықты арттыруға бағытталған шеберхана»





Өткізген:

Мыжыкова Ольга

Нуржанова Райхан





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!