Материалдар / Мастер-класс "Преподавание русского языка в условиях обновления содержания образования"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мастер-класс "Преподавание русского языка в условиях обновления содержания образования"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мастер – класс рассчитан для учителей русского языка . Одна из задач показать приемы применяемые учителем на различных этапах урока, где обучающиеся направляемые учителем получают знания, знакомятся с фактами, усваивают новые понятия, сами исследуют и делают выводы. В материале мастер-класса определяются концептуальные подходы к современному уроку в свете обновления содержания образования, учтены возрастные особенности при формировании универсальных учебных действий. Особое внимание уделено созданию коллаборативной среды на уроке, применению 7 модулей в обучении, оценивание обучения, ценностям личности, метапредметных умений в содержании обновления образования.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2020
310
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.1А Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу

Мектеп: №12 орта мектеп


Күні: 17.04.2019.


Мұғалімнің аты – жөні : Ұзақбаев Е.С.

СЫНЫП: 8


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Үшбұрыштың орта сызығы

Оқу мақсаттары



8.1.1.12 Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану


Сабақ мақсаттары

  • Үшбұрыштың орта сызығы туралы түсінік және оны кескіндеу

  • Үшбұрыштың орта сызығы мен табанының өзара байланысты

  • Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану

Бағалау критерийлері

Үшбұрыштың орта сызығы туралы түсінік және оны кескіндей алады

Үшбұрыштың орта сызығы мен табанының өзара байланысын біледі

Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін біледі және қолдана алады

Тілдік мақсаттар

Оқытудағы тілдік мақсаты: үшбұрыштың орта сызығының қасиетіне қатысты сөз тіркестерін пайдаланып түсіндіріледі.

Пәнге тән лексика мен терминология: үшбұрыш, үшбұрыштың түрлері,кесіндінің ортасы, кесінді,параллель түзулер.

Диалог пен жазу үшін пайдаланатын сөздер мен тіркестер:

екі қабырғасының ортасын қосатын кесіндіні,

үшбұрыштың орта сызығы үшбұрыштың үшінші қабырғасына....

Құндылықтарға баулу

Топта жұмыс істеу арқылы, ортаға бейімделеді. Өз пікірін ашық айта отырып, өзіне деген сенімі артады. Жеке тапсырмалар орындау арқылы атематикалық сауаттылығы артады.

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек

Алдыңғы білім


Үшбұрыштың теңдіктерін және түзулердің параллельгін дәлелдей алады

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы



Оқушылармен сәлемдесу.

«Гүлмен тілек» әдісі бойынша оқушылар, бір-бірлеріне тілек айтады, көңіл-күйлерін көтереді, бауырмашылдығы артады. Оқушылар гүлдің астында жазылған сөздер бойынша 3 топқа бөлінеді.


Топтардың аты: Сүйір бұрышты үшбұрыш,


Доғал бұрышты үшбұрыш,


Тік бұрышты үшбұрыш.


Әр топ өзіне берілген үшбұрыштармен жұмыс жасайды және келесі қадамдарды орындайды:


  1. Үшбұрыштың қабырғаларының ортасы болатын нүктені тауып, оны қосыңдар.


  1. Үшбұрыштың орта сызығы деп қандай кесіндіні айта аламыз.


  1. Берілген үшбұрыштың қабырғалары мен орта сызығын өлшеп алындар.


  1. Не байқадыңыз?Қандай қасиеті туындайды?










Сабақтың ортасы




Bilimland ақпараттық ресурс арқылы тақырыпты, оқу мақсатын ашатын бейнебаян көрсетіледі. Оқушылар «Түртіп алу» стратегиясы бойынша өзіне қажетті мәліметтерді, ақпараттарды жазып алады.




Теорема 1. Үшбұрыштың орта сызығы үшбұрыштың үшінші қабырғасына параллель және оның жартысына тең.

В





Shape1

М

N


Shape3 Shape2




А

С

K




1-сурет


Сонда біз үшбұрыштың орта сызығы табанына параллель және оның жартысына тең деп болжауымызға болады. Енді бұл тұжырымды теорема түрінде дәлелдеп көрейік. Оқушылар үшбұрыштың орта сызығының қасиетін өз бетімен дәлелдеп, сабақ мақсатын өздері ашу үшін оларға «қадамдық нұсқаулық» ұсынамын.



НҰСҚАУЛЫҚ


1. АВС үшбұрышына екі МN және NК (M ВС, N АВ, К АС) орта сызығын жүргізіңдер.


2. Фалес теоремасы мен орта сызықтың анықтамасына сүйеніп, АNМК – параллелограмм екенін дәлелдеңдер.


3. Параллелограмның қасиетін (қарама-қарсы қабырғалары тең) және орта сызық анықтамасын қолданып, теореманың дұрыс екенін қорытындылаңдар


Саралау жұмысының қорытынды әдісі бойынша топтық жұмыс:

1-тапсырма

АВС үшбұрышында ВЕ=ЕС, АК=КС екені белгілі. ЕК орта сызығы 5 см екені белгілі болса, онда АВС үшбұрышының табанынын табыңыз.


Дескриптор:

Білім алушы

  • есеп шарты бойынша КЕ кесіндісі АВС үшбұрышының орта сызығы екенін көсетеді;

  • үшбұрыштың орта сызығының қасиетін қолданадып табанын есптейді

2-тапсырма

Үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы 5:6:7 қатынасындай. Үшбұрыштың орта сызықтарынан салынған үшбұрыштың периметрі 36 см. Берілген үшбұрыштың қабырғаларын табыңыз.


Дескриптор:

Білім алушы

  • үшбұрыштың орта сызығының қасиетін қолданады;

  • периметрдің формуласын пайдаланады;

  • үшбұрыш қабырғаларының қатынасын қолданып, теңдеу құрады;үшбұрыш қабырғаларын анықтайды.


Қалыптастырушы бағалау:

«Бағдаршам»оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсетудің жылдам тәсілі. Оқушыларға қызыл, сары және жасыл түсті карточкалар беріледі.


Жеке жұмыс:

Қабырғаларының ұзындықтары 6см, 5см, 9см болатын үшбұрыш берілген. Төбелері берілген үшбұрыштың қабырғаларының ортасы болатын үшбұрыштың периметрін тап.


Дескриптор:

Білім алушы

  • үшбұрыштың орта сызығының қасиетін қолданады;

  • периметрдің формуласын пайдаланады;



Қалыптастырушы бағалау:

«Жұлдызша» әдісі бойынша бағаланады. Дұрыс жауап – үлкен жұлдызша, маңызды емес қатесі бар – орташа жұлдызша, қатесі бар – кішкене жұлдызша.



«Неліктен» сұрақтар әдісі. Мұғалім мен оқушыарасында кері байланыс орнайды.





https://bilimland.kz/kk/



























Сабақтың соңы


Қорытынды

«Индекс карточкалары» әдісі. Екі беті бар карточкалар.

1-беті: өтілген тақырып бойынша негізгі идеяларды атап өтіп, оларды жинақта.

2-беті: өтілген тақырып бойынша нені түсінбегеніңді анықтап, сұрақтарыңды жаз.



Рефлексия

« Қосу, алу,қызықты» кестесін толтыру:

Қосу

Мен үшін құнды болған мәлімет...

Алу

Сәтсіз болған нәрсе....

Қызықты

Мен үшін қызық...


Интербелсенді тақта

Саралау – Сіз оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

1-тапсырма:

Тапсырма - Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріледі. Оқушылардың қажеттілігіне қарай көмек беру немесе күрделі тапсырма беріп, дамыту

2-тапсырма:

Қарқын тәсілі – Кейбір оқушылар тапсырманы жылдам орындайды, қосымша тапсырма беріледі, қолдау көрсетіледі. Кейбір оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

3-тапсырма: Диалог және қолдау көрсету. Сөзбен қолдау көрсету және ынталандыруда маңызды рөл атқарады.

Қалыптастырушы бағалау:

«Жұлдызша» әдісі

«Бағдаршам» әдісі

Топтағы жұмыстарда оқушылардың тәртібі мен қауіпсіздігін сақтау. Caбaқ бapыcындa түзу жәнe тiк oтыpулapын қaдaғaлaу, әpбip oқушының қaуiпciздiк тeхникacы epeжeлepiн caқтaуынa мән бepу.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!