Bilimland
ақпараттық ресурс арқылы тақырыпты, оқу мақсатын ашатын
бейнебаян көрсетіледі. Оқушылар
«Түртіп алу» стратегиясы бойынша өзіне
қажетті мәліметтерді, ақпараттарды жазып
алады.
Теорема
1. Үшбұрыштың орта сызығы
үшбұрыштың үшінші қабырғасына параллель және оның жартысына
тең.
В
М
N
А
С
K
1-сурет
Сонда біз үшбұрыштың орта
сызығы табанына параллель және оның жартысына тең деп болжауымызға
болады. Енді бұл тұжырымды теорема түрінде дәлелдеп көрейік.
Оқушылар үшбұрыштың орта сызығының қасиетін өз бетімен дәлелдеп,
сабақ мақсатын өздері ашу үшін оларға «қадамдық нұсқаулық»
ұсынамын.
НҰСҚАУЛЫҚ
1. АВС үшбұрышына екі МN және
NК (M ВС, N АВ, К АС) орта сызығын жүргізіңдер.
2. Фалес теоремасы мен орта
сызықтың анықтамасына сүйеніп, АNМК – параллелограмм екенін
дәлелдеңдер.
3. Параллелограмның қасиетін
(қарама-қарсы қабырғалары тең) және орта сызық анықтамасын
қолданып, теореманың дұрыс екенін
қорытындылаңдар
Саралау жұмысының қорытынды
әдісі бойынша топтық жұмыс:
1-тапсырма
АВС
үшбұрышында ВЕ=ЕС,
АК=КС екені белгілі.
ЕК орта сызығы 5 см екені белгілі
болса, онда АВС
үшбұрышының табанынын табыңыз.
Дескриптор:
Білім алушы
2-тапсырма
Үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы 5:6:7
қатынасындай. Үшбұрыштың орта сызықтарынан салынған үшбұрыштың
периметрі 36 см. Берілген үшбұрыштың қабырғаларын
табыңыз.
Дескриптор:
Білім алушы
-
үшбұрыштың орта сызығының қасиетін
қолданады;
-
периметрдің формуласын пайдаланады;
-
үшбұрыш қабырғаларының қатынасын қолданып,
теңдеу құрады;үшбұрыш
қабырғаларын анықтайды.
Қалыптастырушы
бағалау:
«Бағдаршам»оқушылардың өздерінің
қаншалықты түсінгенін көрсетудің жылдам тәсілі. Оқушыларға қызыл,
сары және жасыл түсті карточкалар
беріледі.
Жеке
жұмыс:
Қабырғаларының ұзындықтары
6см, 5см, 9см болатын үшбұрыш берілген. Төбелері берілген
үшбұрыштың қабырғаларының ортасы болатын үшбұрыштың периметрін
тап.
Дескриптор:
Білім алушы
Қалыптастырушы
бағалау:
«Жұлдызша» әдісі бойынша
бағаланады. Дұрыс жауап – үлкен жұлдызша, маңызды емес қатесі бар –
орташа жұлдызша, қатесі бар – кішкене
жұлдызша.
«Неліктен» сұрақтар
әдісі. Мұғалім мен оқушыарасында кері
байланыс орнайды.
|