Мастер класс."Қосудың ауыстырымдылық қасиеті"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мастер класс."Қосудың ауыстырымдылық қасиеті"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғаліміне арналған қысқа мерзімді жоспар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

1 сынып математика сабаұы


Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2A бөлім – Сандарды 20 шегінде қосу және алу

Сынып: 1


Мектеп: «Раздольный жалпы білім беретін орта мектеп» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Онгарбай Ж

Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Қосудың ауыстырымдылық қасиеті


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.4 бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдық қасиетін, 0 және 1 қасиеттерін қолдану

Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар білу керек:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады.

Көпшілігі:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, өрнектер шығарғанда пайдаланады.

Кейбір оқушылар:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, өрнектер шығарғанда пайдаланады, дәлелдеп айтады.

Бағалау критерийлері

  • 0 санының құрылу жолын түсіндіреді.

  • 20 көлемінде тура және кері бағытта санайды.

  • Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын

анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Сандардың заңдылығын түсіндіреді, сандардың ретін айта алады


Құндылықтарды дарыту



Еңбекқорлық,адамгершілік қасиеттер

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, жаратылыстану, қазақ тілі мен әдебиеті,музыка

Бастапқы білім


100-ге дейін тура және кері, санай алуы; ондықтармен санау



Сабақтың

Жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


Ертеңгілік шеңбер

«Санамақ» әнін бірге орындау, қимылмен көрсету


Оқушыларды үшбұрыш, төртбұрыштар,бесбұрыштар деп 3 топқа бөлу


Интернет ресурстары


Үшбұрыш

шаршы

Сабақтың ортасы










Өткенді 1-20 дейінгі сандарды қосып азайту

қайталау


1.Ауызша есептеу(қосу кестесін пайдалану)

Оқушыларға ауызша есептеуге қатысты мысалдар көрсету. Оларды орындату

2. (Ж) Кіріспе тапсырма: Оқушыларға санауыш таяқшаларын пайдаланып ,мысалдар құрастырту.Енді жұптағы оқушылардан таяқшаларының орнын ауыстыруды сұрау.

-Не байқадыңдар? (оқушы жауаптарын тыңдау, өздеріне қорытынды жасату)

Қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосынды өзгермейді деген қорытынды жасау.

Ойлан : Үлкен санға кіші санды қосқан тиімді ме, әлде кіші санға үлкен санды ма?

1+9 немесе 9+1

Қосу амалында сандардың орнын тиімді ауыстыру тез есептеуге үйрететінін айту.

Суреттерге қарап, қорытынды жаса

Оқулықтағы суреттерге назар аударту, қосу кестесінің ауыстырымдылық қасиетіне қатысты мысалдар орындату.

ТЖ,1топ- сандар қатарынан мысал құрастыру.

2топ. Ойын арқылы көрсету.

3 топ. Стикерлер арқылы көрсету.

Шығарып көр

Қосудың толық емес кестесін қолдана отырып, мысалдарды орындату. Кестеге сүйене отырып, сандардың орнын дұрыс таба алады.

Сергіту сәті «Аю, аю тұршы»

Орындап көр

Текшелерді пайдаланып, қосудың ауыстырымдылық қасиетіне байланысты амалдарды орындайды.

Дәптермен жұмыс:

  1. Суреттер мен сәйкес келетін мысалдарды сызық арқылы қосу

  2. Мысалдардан бірдей мысалдарды табу, сәйкестендіру. Қайсысын тез орындау тиімді екенін ойлату.




https://bilimland.kz/kk/home


Қосудың демонстрациялық шаршы түріндегі кестесі












таныстырылым


Қосудың шаршы түріндегі кестесінің сызбасы



Кеспе сандар




Жұмыс дәптері

85,86-бет



Сабақтың соңы












Қорытынды:

(Ж) Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне мысалдар жазғызу. Оқушылар жұпта отырып мысалдар жазады. Бір-біріне беру арқылы тексертеді





А4 ламинатталған қағаз

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Басқаларға көмектесу.

Топ басшысы рөлін атқару

Қорытындыны дәлелдеу

Қосу кестесін пайдаланады, түсінеді, қолданады.

Жұпта өзара бағалайды

Жазу барысында партада дұрыс отыруды қадағалау

Сергіту сәті


Сабақбойынша рефлексия


Сабақмақсаттары /оқумақсаттарыдұрысқойылған ба?

Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
509
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі