Материалдар / Мастер класс."Қосудың ауыстырымдылық қасиеті"

Мастер класс."Қосудың ауыстырымдылық қасиеті"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғаліміне арналған қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 сынып математика сабаұы


Пән: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2A бөлім – Сандарды 20 шегінде қосу және алуСынып: 1


Мектеп: «Раздольный жалпы білім беретін орта мектеп» КМММұғалімнің аты-жөні: Онгарбай ЖҚатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыҚосудың ауыстырымдылық қасиеті

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.2.4 бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану1.1.2.3 қосудың ауыстырымдық қасиетін, 0 және 1 қасиеттерін қолдану
СабақмақсаттарыБарлық оқушылар білу керек:Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады.Көпшілігі:Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, өрнектер шығарғанда пайдаланады.Кейбір оқушылар:Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, өрнектер шығарғанда пайдаланады, дәлелдеп айтады.
Бағалау критерийлері
  • 0 санының құрылу жолын түсіндіреді.
  • 20 көлемінде тура және кері бағытта санайды.
  • Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын
  • анықтайды.
    Тілдік мақсаттар

    Сандардың заңдылығын түсіндіреді, сандардың ретін айта алады

    Құндылықтарды дарыту



    Еңбекқорлық,адамгершілік қасиеттер
    Пәнаралық байланыстарДүниетану, жаратылыстану, қазақ тілі мен әдебиеті,музыка
    Бастапқы білім

    100-ге дейін тура және кері, санай алуы; ондықтармен санау


    СабақтыңЖоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 2 минут

    Ертеңгілік шеңбер «Санамақ» әнін бірге орындау, қимылмен көрсету

    Оқушыларды үшбұрыш, төртбұрыштар,бесбұрыштар деп 3 топқа бөлу


    Интернет ресурстары

    Үшбұрышшаршы
    Сабақтың ортасы

















    Өткенді 1-20 дейінгі сандарды қосып азайтуқайталау

    1.Ауызша есептеу(қосу кестесін пайдалану) Оқушыларға ауызша есептеуге қатысты мысалдар көрсету. Оларды орындату2. (Ж) Кіріспе тапсырма: Оқушыларға санауыш таяқшаларын пайдаланып ,мысалдар құрастырту.Енді жұптағы оқушылардан таяқшаларының орнын ауыстыруды сұрау. -Не байқадыңдар? (оқушы жауаптарын тыңдау, өздеріне қорытынды жасату)Қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосынды өзгермейді деген қорытынды жасау.Ойлан : Үлкен санға кіші санды қосқан тиімді ме, әлде кіші санға үлкен санды ма?1+9 немесе 9+1Қосу амалында сандардың орнын тиімді ауыстыру тез есептеуге үйрететінін айту.Суреттерге қарап, қорытынды жасаОқулықтағы суреттерге назар аударту, қосу кестесінің ауыстырымдылық қасиетіне қатысты мысалдар орындату.ТЖ,1топ- сандар қатарынан мысал құрастыру.2топ. Ойын арқылы көрсету.3 топ. Стикерлер арқылы көрсету.Шығарып көрҚосудың толық емес кестесін қолдана отырып, мысалдарды орындату. Кестеге сүйене отырып, сандардың орнын дұрыс таба алады.Сергіту сәті «Аю, аю тұршы»Орындап көрТекшелерді пайдаланып, қосудың ауыстырымдылық қасиетіне байланысты амалдарды орындайды.Дәптермен жұмыс:
  • Суреттер мен сәйкес келетін мысалдарды сызық арқылы қосу
  • Мысалдардан бірдей мысалдарды табу, сәйкестендіру. Қайсысын тез орындау тиімді екенін ойлату.






  • https://bilimland.kz/kk/home

    Қосудың демонстрациялық шаршы түріндегі кестесі





















    таныстырылым

    Қосудың шаршы түріндегі кестесінің сызбасы



    Кеспе сандар





    Жұмыс дәптері85,86-бет



    Сабақтың соңы

















    Қорытынды: (Ж) Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне мысалдар жазғызу. Оқушылар жұпта отырып мысалдар жазады. Бір-біріне беру арқылы тексертеді





    А4 ламинатталған қағаз
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Басқаларға көмектесу. Топ басшысы рөлін атқаруҚорытындыны дәлелдеу Қосу кестесін пайдаланады, түсінеді, қолданады.Жұпта өзара бағалайдыЖазу барысында партада дұрыс отыруды қадағалауСергіту сәті

    Сабақбойынша рефлексия

    Сабақмақсаттары /оқумақсаттарыдұрысқойылған ба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ