матаматика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

матаматика

Материал туралы қысқаша түсінік
Матаматика 4 сынып 2 тоқсан Тақырыб:Пысытау Сандарды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін,нөлдермен аяқталатын көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу алгоритмдерін қолданасың.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Мәдени мұра

Мектеп атауы

Павлодар қаласы № 2 жалпы орта білім беру мектебі

Педагогтің аты-жөні

Кенбай Ажар

Күні:

09 11 2023

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пысықтау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.2.12 - нөлмен аяқталатын көп таңбалы сандарды бір таңбалы/ екі таңбалы/үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақ мақсаты:

Сандарды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін,нөлдермен аяқталатын көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу алгоритмдерін қолданасың.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру кезеңі.








Өткенді қайталау

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Сыйқырлы доп» әдісін қолдана отырып Шаттық шеңберін құрамыз.

Оқушылар бір -біріне сәттілік тілейді және көңіл- күйлерін көтереді.

Топқа бөліну «қоңыз әдісі» арқылы


Оқушыларға топқа бағалау парағы беріледі.

Үй жұмысын тексеру.ҰЖ дісі . «Ортадағы қалам сап»

әдісі арқылы

«Ортадағы қалам сап»әдісі арқыл


Оқушылар өздерінің қаламсаптарын партаның үтіне қояды,мұғалім кімнің қаламсабын ұстаса,сол оқушы сабақ айтады.


Shape1

Жаңа тақырып ҰЖ


Мұғалімнің айтқаның істейді. Шаттық шенберін құрып бір – біріне сәттілік тілейді.


Топқа бөлінеді.



Мұғалімнің қолындағы қалам сап кімдікі болса сол оқушы ортаға шығып сабақ айтады.





Берілген тапсырманы орындайды.

Жауабы:


ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.




Дескриптор:

Өрнек құрып мәнін таба алады.1б

Тарихи мәдени ескерткіштер қайдан табылғанын біледі.1б



Психологиялық ахуал.






Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.





Бағалау парағы




Өзін өзі пағалау парағы:

Shape2

Ортасы

2 тапсырма. Топтық жұмыс Есепте.

835 · 500 =

542 · 600 =

200 · 748 =

300 · 619 =

373 800 : 600 =

285 500 : 500 =

819 900 : 900 =

837 000 : 600 =





4 тапсырма

Тиімді тәсілмен есепте.

(1 251 · 4) · 5 =

5 · 3 142 · 4 =

(2 452 · 2) · 5 =

21 032 · 5 · 6 =

96 300 : (3 · 3) =

15 · 2 · 12 013 =

9 810 : (3 · 30) =

(3 021 · 2) · 5 =






Дескрипторы:

Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындауды үйренеді

Жауабы:




Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орында





Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)



Жауабы;

Shape3


ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



Дескриптор:

Есепті бағанмен есептейді.



ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.




Дескрипторы:

Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындауды үйренеді .

.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ой толғаныс кезеңі.

Математика күнделікті өмірде

7 тапсырма

Қанша сумоншақ жұмсалатынын есептеуге көмектес.

Ұлттық киімдерді безендіру үшін шеберлер әрқай­сысында 1 460 сумоншақ бар 30 қорап жұмсады. Оларда әлі әрқайсысында 1 400 сумоншақ салынған 20 қорап бар. Шеберлерге барлығы қанша сумоншақ қажет болды?

Жауабы: шеберлерге барлығы сумоншақ қажет болды.

Үй жұмысы .


10 .11.

Сен зерттеушісің

10 тапсырма







Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.


Жауабы:

Shape4



Жауабы:



Shape5















ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.


Дескриптор:

Есептің шешуін өрнек түрінде жаза алады.



Топтық тапсырмалар.




Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға «БББ» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.



Shape6











«БББ» кері байланыс парағы таратылады.

«БББ»

Кері байланыс парағы.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2023
407
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі