Ұйымдас
тыру
кезеңі.
Өткенді
қайталау
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
«Сыйқырлы доп» әдісін
қолдана отырып Шаттық шеңберін
құрамыз.
Оқушылар бір -біріне
сәттілік тілейді және көңіл- күйлерін
көтереді.
Топқа бөліну
«қоңыз әдісі» арқылы
Оқушыларға топқа
бағалау парағы беріледі.
Үй жұмысын
тексеру.ҰЖ дісі
. «Ортадағы қалам
сап»
әдісі
арқылы
«Ортадағы қалам
сап»әдісі арқыл
Оқушылар өздерінің
қаламсаптарын партаның үтіне қояды,мұғалім кімнің қаламсабын
ұстаса,сол оқушы сабақ
айтады.
Жаңа тақырып
ҰЖ
|
Мұғалімнің айтқаның
істейді. Шаттық шенберін құрып бір – біріне сәттілік
тілейді.
Топқа
бөлінеді.
Мұғалімнің қолындағы
қалам сап кімдікі болса сол оқушы ортаға шығып сабақ
айтады.
Берілген тапсырманы
орындайды.
Жауабы:
|
ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін
бағалау.
Дескриптор:
Өрнек құрып мәнін
таба алады.1б
Тарихи мәдени ескерткіштер
қайдан табылғанын біледі.1б
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсіру тапсырмалары.
Бағалау
парағы
Өзін өзі пағалау
парағы:
|
Ортасы
|
2 тапсырма. Топтық
жұмыс Есепте.
835 · 500
=
542 · 600
=
200 · 748
=
300 · 619
=
373 800 : 600
=
285 500 : 500
=
819 900 : 900
=
837 000 : 600
=
4
тапсырма
Тиімді тәсілмен
есепте.
(1 251 · 4) · 5
=
5 · 3 142 · 4
=
(2 452 · 2) · 5
=
21 032 · 5 · 6
=
96 300 : (3 · 3)
=
15 · 2 · 12 013
=
9 810 : (3 · 30)
=
(3 021 · 2) · 5
=
Дескрипторы:
Көптаңбалы сандармен
арифметикалық амалдар орындауды
үйренеді
|
Жауабы:
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын орында
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Жауабы;
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
Дескриптор:
Есепті бағанмен есептейді.1б
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
Дескрипторы:
Көптаңбалы сандармен
арифметикалық амалдар орындауды үйренеді
.
.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
Математика күнделікті
өмірде
7
тапсырма
Қанша сумоншақ жұмсалатынын
есептеуге көмектес.
Ұлттық киімдерді безендіру үшін
шеберлер әрқайсысында 1 460 сумоншақ бар 30 қорап жұмсады. Оларда
әлі әрқайсысында 1 400 сумоншақ салынған 20 қорап бар. Шеберлерге
барлығы қанша сумоншақ қажет
болды?
Жауабы: шеберлерге барлығы
сумоншақ қажет болды.
Үй жұмысы
.
№
10
.11.
Сен
зерттеушісің
10
тапсырма
|
Сабақты пысықтау
тапсырмаларын орындау.
Жауабы:
Жауабы:
|
ҚБ: Жұлдыздар арқылы
бір-бірін
бағалау.
Дескриптор:
Есептің шешуін өрнек түрінде жаза
алады.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «БББ» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«БББ» кері байланыс парағы
таратылады.
|
«БББ»
|
Кері байланыс
парағы.
|