1.Ұйымдастыру
кезеңі
Салемдесу, оқушыларды
түгелдеу, сабақтың мақсатымен
таныстыру
Топтарға бөлу. Жапырақ түстеріне
қарай топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3
топтарға бөлініп отрады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Қызыл
гүлім-ай» би
«Әнді жалғастыр!»
Үй тапсырмасы:
«Менен
сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасын
пысықтау
Жаңа сабақты
түсіндіру:
Ой қозғау
Айқасқан құшақтары Тұтқасыз
тобатай
Кішкене сырық Ұнатар көп
апай
(қайшы) (оймақ)
Танауында арқаны Гүлдері бар
құлпырған
Бір батып бір шығып Кең жазықтан
аумайды
Алға қарай тартады Оған әркім
ұмтылған
(ине) Киім киер оңтайлы
(мата)
Мақта ол жылы жақта өседі. Ол жылы сүйетін өсімдік. Ол
Қазақстанның Оңтүстік өңірлерінде
өсіріледі.
Мақташылар қыс айларында жинаған мақтаны өңдеп олардың
жарамды тұқымдарын көктемде егу үшін
сақтайды.
Жібек жіпті-адам иірмейді оны көбелектің дернәсілі
иіреді.
Мұндай құрттың түрін тұт жібек құрты тек қана тұт ағашының
жапырағымен қоректенеді. Қуыршаққа айналар алдында құрт жіңішке жіп
шығарып бүкіл денесін сол жіппен орап тастайды. Адамдар жібек
құыршағын тарқатып жіп орап, бірден тоқыма фабрикасына
жібереді.
Маталар жіптен жасалады.
- балар енді мен сендерге «Сиқырлы жіп» туралы хикая айтып
берейін:
Сиқырлы жіп
Дүниеде бір жіп бар екен. Ол өрмекшінің торындай нәзік әрңі
берік екен. Нәзіктігі сонша оның әр талшығының өзін көзбен көру
қиын-ақ. Бұл жіп жай жіп емес сиқырлы жіп. Одан басқа тартатын
орамал, қыздарға арналған бантиктер жасайды. Бұл жіптен тіпті балық
аулайтын ау да жасған.
- Ал, балалар бұл жіп мақтадан немесе зығырдана да жібектен
де жасалмаған ол жай ғана капрон жіп деп
аталады.
|